Bekijk volle/desktop versie : ik heb een positieve test ik ben zwanger!!!



Pagina's : [1] 2 3

28-01-2013, 18:02
Hallo dames,

Ik heb net positief getest, mn dag kan niet meer stuk!!! ik heb in mei een miskraam gehad, en het was een hele zware periode voor ons, ik kan het nog steeds niet geloven dat ik nu zwanger ben, het zijn een beetje gemengde gevoelens ben ook bang aan de andere kant, ik ben Allah swt zooo dankbaar voor dit geschenk mooiste cadeautje ooit!

wie heeft er ook net ondekt dat dat ze zwanger zijn? meld je kunnen we even alles delen met elkaar!!!

en voor de dames die bezig zijn, geef de hoop niet op, het is heeel zwaar en frustrerend ik weet er alles van, maar onthou allah swt vergeet niemand en ziet alles.

28-01-2013, 18:09


Alhamdoulilah lieverd, ik ben zo blij voor je.
Genier er van en Moge Allah subhana wata'ala je een klein lief wondertje schenken.

Dikke knuffel.

28-01-2013, 18:10
Dankje wel schat heel lief van je! ameen Insha'Allah, en voor jou ook zometeen, allahie kemel bigair Insha'Allah

28-01-2013, 18:11
dankje schat,

28-01-2013, 21:12


Gefeliciteerd meid!! Inshallah zul je een voldragen zwangerschap hebben! Mij is hetzelfde overkomen. In oktober een miskraam gehad en nu weer zwanger Kon mijn geluk ook niet op, ben vreselijk bang maar Ghair inshallah!

28-01-2013, 21:45

Citaat door Oumaya:
Gefeliciteerd meid!! Inshallah zul je een voldragen zwangerschap hebben! Mij is hetzelfde overkomen. In oktober een miskraam gehad en nu weer zwanger Kon mijn geluk ook niet op, ben vreselijk bang maar Ghair inshallah!
oh lieve omaya wat ben ik blij voor je, ik ken je nog je had de juni topic geopend we waren tegelijk zw. alhamdulillah allah swt is groot, moge je inchaAllah voldragen van een gezond en godvrezend kind.

weet je nog wie ik ben in de topic/ ik had zelf ook hiervoor 3 miskramen gehad

ts : mabrouk meid moge je inchaAllah voldragen van een gezond en godvrezend kind.

28-01-2013, 22:03

Citaat door altijd_hoopvol:
oh lieve omaya wat ben ik blij voor je, ik ken je nog je had de juni topic geopend we waren tegelijk zw. alhamdulillah allah swt is groot, moge je inchaAllah voldragen van een gezond en godvrezend kind.

weet je nog wie ik ben in de topic/ ik had zelf ook hiervoor 3 miskramen gehad

ts : mabrouk meid moge je inchaAllah voldragen van een gezond en godvrezend kind.
Jaa zeker weet ik nog wie je bent!
Ik wilde je nog pm'en maar wist niet of je me nog zou kennen
Jaa alhamdoelilah ben weer 5 weken zwanger. Vorige keer begon deze week de miskraam ben nu wel heel erg bang dat het weer gebeur. Ghair inshallah.
Hoe gaat het met jou schat?

28-01-2013, 22:06

Citaat door Oumaya:
Jaa zeker weet ik nog wie je bent!
Ik wilde je nog pm'en maar wist niet of je me nog zou kennen
Jaa alhamdoelilah ben weer 5 weken zwanger. Vorige keer begon deze week de miskraam ben nu wel heel erg bang dat het weer gebeur. Ghair inshallah.
Hoe gaat het met jou schat?
tuurlijk weet ik nog wie je bent herkende je gelijk, ben zo blij voor je en inchaAllah gaat het goed, doe rustig aan eet veel dadels in oneven aantal en verricht je gebeden

met mij gaat het soubhanaAllah nog steeds goed wie had dat durven dromen!! alhamdulillah

28-01-2013, 22:09

Citaat door altijd_hoopvol:
tuurlijk weet ik nog wie je bent herkende je gelijk, ben zo blij voor je en inchaAllah gaat het goed, doe rustig aan eet veel dadels in oneven aantal en verricht je gebeden

met mij gaat het soubhanaAllah nog steeds goed wie had dat durven dromen!! alhamdulillah
Amin! Alhamdoelilah meid! Ik zou anders ook rond dezelfde tijd als jou uitgerekend zijn als ik eerder geen miskraam had gehad.
Maar ghair inshallah. Het is toch iets wat je altijd bij blijft..
Fijn schat dat het zo goed met je gaat! Inshallah ya Rabb zul je een voldragen zwangerschap hebben en straks een gezond en vroom kindje ter wereld brengen. Weet je al wat het gaat worden?

28-01-2013, 22:10

Citaat door Oumaya:
Amin! Alhamdoelilah meid! Ik zou anders ook rond dezelfde tijd als jou uitgerekend zijn als ik eerder geen miskraam had gehad.
Maar ghair inshallah. Het is toch iets wat je altijd bij blijft..
Fijn schat dat het zo goed met je gaat! Inshallah ya Rabb zul je een voldragen zwangerschap hebben en straks een gezond en vroom kindje ter wereld brengen. Weet je al wat het gaat worden?
ja klopt ben blij dat je nu iets hebt om naar uit te kijken

we krijgen een jongentje!!!!

28-01-2013, 22:10
Gefeliciteerd Inshallah een voldragen zwangerschap Xx

29-01-2013, 12:57
mabrouk, moge Allah jouw zwangerschap vergemakkelijken en jouw bezorgheid wegnemen, amien

29-01-2013, 13:27


Mabrouk!!! Moge Allah swt ons alle een voldragen zwangerschap schenken!!! En gezonde baby's.!!!!

30-01-2013, 00:39

Citaat door Oumaya:
Gefeliciteerd meid!! Inshallah zul je een voldragen zwangerschap hebben! Mij is hetzelfde overkomen. In oktober een miskraam gehad en nu weer zwanger Kon mijn geluk ook niet op, ben vreselijk bang maar Ghair inshallah!
Aaaaah wat lieff! choukran schat, ameen Insha'Allah! ik ben ook nog vreslijk bang het zijn een beetje gemengde gevoelens heel raar! maar gair Insha'Allah we kunnen tenminste zwanger worden alhamdoulilah. Insha'Allah voor jou ook een voldragen zwangerschap. wat leuk we zijn bijna even ver, we kunnen alles met elkaar delen, en je kan me altijd pm'en!! wanneer is je eerste afspraak???

30-01-2013, 00:41
ts : mabrouk meid moge je inchaAllah voldragen van een gezond en godvrezend kind.[/QUOTE]

Dankje wel meid, Ameen Insha'Allah. en voor jou ook Insha'Allah een voldragen zwangerschap

Pagina's : [1] 2 3