Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Puistjes...Last van....kom dan naar binnen.....



03-01-2005, 18:37
Salaam
In je pubertijd kan je last krijgen van puistjes. Ze verschijnen meestal in je gezicht bij voorkeur op je voorhoofd, neus en kin. Bijna iedereen krijgt er mee te maken. Maar de één helaas meer dan de ander. Ik had zelf twee manden terug last van puistjes . Maar nu zijn ze weg en voorgoed. Ik heb thee en creme bij een vrouw bestellt die werken echt goed voor puistjes en zijn 100% van de natuur.

Bij de drogist kan je diverse crèmes en lotions tegen puistjes kopen. Ze zijn voor meisjes en jongens geschikt.
En wat alle middeltjes betreft behalve deze thee en creme: wat bij de één helpt kan bij de ander de puistjes verergeren. De thee en creme is geschikt voor jongens en meisjes en verergergt de puistjes niet, want je drinkt het op om je te helpt je lichaam te zuiveren van de bacterien die puistjes veroorzaken.
De creme(lo2 lo2 in het arabisch ) is van Pearl powder gemaakt en is goed voor acne littekens na de thee behandeling. En het helpt je lichaam te zuiveren van de bacterien dat puistjes veroorzakt.

Heb jij interesse mail en vraag shojaa36@hotmail.com.
Dit is het adress waar ik ook bestellt heb.

04-01-2005, 20:53


vertel me is hoeveel het kost??
dan gaan we verder praten oki (hahha)

04-01-2005, 23:30
ja precies!! meer details please.....

05-01-2005, 12:21
hoi
ik ben ook heel erg benieuwd. Kun je me meer info geven . Ook wat betreft prijs en waar ik het kan kopen. Kun je me misschien prive mailen anders? Mijn adres is:

serghinijamila@hotmail.com

bedankt.
jamila

05-01-2005, 17:24


Deze vrouw verkoopt het meestaal naar het buitenland Kuwait, saudia arabia, en andere arabische landen daar is de thee en creme het meest verkocht. De thee is niet duur het koste 10 euro de eerste maand en daarna 24 euro in drie maanden want ik moest het 2-3 maanden gebruiken daarna waren mijn puistjes weg.
Plus de creme is 12 euro.
weten jullie nu genoeg.

06-01-2005, 23:59
ik zou het ook heel graag meer willen weten wat ik heb er ook heel veel last van me eimail is hina_zina@hotmail.com

07-01-2005, 00:04
ik zou het ook heel graag meer willen weten wat ik heb er ook heel veel last van me eimail is hina_zina@hotmail.com

06-02-2005, 15:46
ik ook! f_imziln@hotmail.com

06-02-2005, 16:10

Citaat door YemenBabe:
Salaam
In je pubertijd kan je last krijgen van puistjes. Ze verschijnen meestal in je gezicht bij voorkeur op je voorhoofd, neus en kin. Bijna iedereen krijgt er mee te maken. Maar de één helaas meer dan de ander. Ik had zelf twee manden terug last van puistjes . Maar nu zijn ze weg en voorgoed. Ik heb thee en creme bij een vrouw bestellt die werken echt goed voor puistjes en zijn 100% van de natuur.

Bij de drogist kan je diverse crèmes en lotions tegen puistjes kopen. Ze zijn voor meisjes en jongens geschikt.
En wat alle middeltjes betreft behalve deze thee en creme: wat bij de één helpt kan bij de ander de puistjes verergeren. De thee en creme is geschikt voor jongens en meisjes en verergergt de puistjes niet, want je drinkt het op om je te helpt je lichaam te zuiveren van de bacterien die puistjes veroorzaken.
De creme(lo2 lo2 in het arabisch ) is van Pearl powder gemaakt en is goed voor acne littekens na de thee behandeling. En het helpt je lichaam te zuiveren van de bacterien dat puistjes veroorzakt.

Heb jij interesse mail en vraag shojaa36@hotmail.com.
Dit is het adress waar ik ook bestellt heb.
Eindelijk iemand die logisch nadenkt, bij sommige kan het helpen, en bij sommige niet; die middeltjes. Maar als die thee en creme voor iedere huidtypes is geschikt is dan is het ideaal.

Maar heeft het geen bijwerkingen zoals die van die groene leem. Want ik heb vernomen, dat sommige echt erge bijwerkingen hebben gekregen van die, zoals dat het nog erger is geworden, of hen huid juist roder is.


Maar in iedergeval ga ik morgen naar de dokter, en vragen of ik een verwijskaart kan krijgen naar de dermatloog. Want die weet namelijk wel wat er exact bij je huid past

06-02-2005, 19:03
in de puberteit had ik er ook heel erg last van..

07-02-2005, 10:25
kun je mij ook ff prive mailen??pabochick21@hotmail.com alvast bedankt

07-02-2005, 10:31
kun je mij ook ff prive mailen??pabochick21@hotmail.com alvast bedankt