Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hijaab Kleding!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3

03-01-2005, 18:32
Salaam dames en mischien heren!!

Ik ben bezig met het opstarten van een hijaab winkel.
Voordat ik hiermee begin wil ik van jullie een aantal antwoorden hebben.

- Zouden jullie naar Hilversum willen reizen voor exclusieve Hijaab kleding?
- Wat zouden jullie uit willen geven aan 1 outfit (jurk met hijaab)?
- Gaan jullie voor kleuren combinaties, of liever neuyrale kleuren?
- Jurk? Of liever mooie wijde broeken, rokken met bijbehorende truitjes/ blousen en hijaab?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee, zodat ik de behoeftes weet en mijn plan verder kan uitwerken.
Het wordt inshallah een winkel met exclusieve kleding (dagelijk maar ook feestelijk).
En apparte dingen, niet zoals je overal ziet.

Wa alaikoem assalaam!!!

03-01-2005, 19:15


de vraag of ik helemaal naar hilversum wil komen terwijl ik in het oosten van het land woon?? ik weet het niet, misschien als je wat foto's zet,dan kan ik kijken of het de moeite waard is

Veel succes verder

Groetjes belly

03-01-2005, 20:06
Ik zou niet helemaal naar hilversum komen omdat ik op dit moment in zuid limburg woon en dat is te ver.
Ik heb liever wijde broeken dan een rok of een jurk en wat de kleuren betreft dat maakt mij niet veel uit.

groetjes salma en veel succes

03-01-2005, 21:29
- Zouden jullie naar Hilversum willen reizen voor exclusieve Hijaab kleding?
Alleen doordeweeks je weet OV
- Wat zouden jullie uit willen geven aan 1 outfit (jurk met hijaab)?
Maximaal 50
- Gaan jullie voor kleuren combinaties, of liever neuyrale kleuren?
Ik persoonlijk ga liever voor kleuren maar er zijn ook genoeg die het neutraal houden. Dus beiden lijkt me het beste!!
- Jurk? Of liever mooie wijde broeken, rokken met bijbehorende truitjes/ blousen en hijaab?
Geen jurken. Mooie wijde broeken of rokken

04-01-2005, 13:53


Kom op meiden!!!!

Ik wil meer reacties!!!

04-01-2005, 17:09

Citaat door Gelti:
Ik denk dat meiden best wel geld uit willen geven aan iets wat de moeite waard. Ik zou inspelen op de behoefte van hijaab meiden die ook een kantoorbaan of ander werk hebben. Mooie combinaties. Als het maar representatief is.

Daarnaast idd gepaste feestkleding met bijpassende accesoires.

Maar ook kleding voor de oudere moeders onder ons.

Succes!!!!!!!!!!!
Dank je voor je reactie!!!

05-01-2005, 00:36
- Zouden jullie naar Hilversum willen reizen voor exclusieve Hijaab kleding?
Jah zeker!
- Wat zouden jullie uit willen geven aan 1 outfit (jurk met hijaab)?
Rond de 40 à 50 euro
- Gaan jullie voor kleuren combinaties, of liever neuyrale kleuren?
Neutrale kleuren
- Jurk? Of liever mooie wijde broeken, rokken met bijbehorende truitjes/ blousen en hijaab?
JURK!

05-01-2005, 01:43
- Zouden jullie naar Hilversum willen reizen voor exclusieve Hijaab kleding?

Ik reis de wereld af voor hijaabkleding !

- Wat zouden jullie uit willen geven aan 1 outfit (jurk met hijaab)?

Moet wel betaalbaar blijven, rond de 40 á 50 euro is oké. Goedkoper mag altijd .

- Gaan jullie voor kleuren combinaties, of liever neuyrale kleuren?

Neutrale kleuren doen het altijd goed. Voor de afwisseling mogen er wat mij betreft best leuke kleuren tussen zitten. Vrolijkt de boel wat op.

- Jurk? Of liever mooie wijde broeken, rokken met bijbehorende truitjes/ blousen en hijaab?

Beide. Elk moment/gelegenheid/ persoon kent zn kledingsoort.

Ik wens je heel veel succes en hoop voor jouw, de hijaabdraagsters en andere moslima vrouwen dat dit doel bereikt wordt.

05-01-2005, 10:47

Citaat door MerCi:
- Zouden jullie naar Hilversum willen reizen voor exclusieve Hijaab kleding?

Ik reis de wereld af voor hijaabkleding !

- Wat zouden jullie uit willen geven aan 1 outfit (jurk met hijaab)?

Moet wel betaalbaar blijven, rond de 40 á 50 euro is oké. Goedkoper mag altijd .

- Gaan jullie voor kleuren combinaties, of liever neuyrale kleuren?

Neutrale kleuren doen het altijd goed. Voor de afwisseling mogen er wat mij betreft best leuke kleuren tussen zitten. Vrolijkt de boel wat op.

- Jurk? Of liever mooie wijde broeken, rokken met bijbehorende truitjes/ blousen en hijaab?

Beide. Elk moment/gelegenheid/ persoon kent zn kledingsoort.

Ik wens je heel veel succes en hoop voor jouw, de hijaabdraagsters en andere moslima vrouwen dat dit doel bereikt wordt.
Heel erg bedankt!!!!

Het is gelukkig zo, dat steeds meer jongere zich gaan bekeren en zich serieus bezig houden met de islaam. Elhamdoelilah.
En als ik goed om me heen kijk en luister, dan merk ik gewoon dat de behoefte voor hijaab kleding erg groot is.
Vandaar mijn vragen.
Het is de bedoeling dat deze kleding uit Syrie, Egypte, Dubai etc gaan komen.
Daar heb je zeer mooie combinaties en meer mogelijkheden dan hier in Nederland.

Om dit zo goed mogelijk te doen, heb ik jullie hulp nodig, dus meiden graag meer reacties!!!!!

05-01-2005, 11:09
Salaam,
heb je ook kleren voor zwangere vrouwen? Haha nee joh, het zou heel leuk zijn als er es een mooie winkel word geopend met hijab kleding, dan hebben de jongere meiden ook meer keuze en gaan ze ook sneller naar hijaab kleding gaan dan naar die open kleding. Ik denk dat 50euro voor een ensemble toch wel heel goedkoop is. (ik bedoel dan rok, blouse en hijaab). het minste dat ik uitgeef aan hijaab kleding als ik in Brussel winkel is 120 euro en dan is dat met een lange jurk met daarop nog een lange poncho, handschoenen, een capje, een hoofddoek, en zelfs zo een doekje om op je gezicht te doen je weet wel net zoals bij een burka, maar die steke ze er gewoon bij, je kan em ook als capje gebruiken. De prijzen zijn dus erg hoog, een lagere prijs is dus altijd beter!
Meestal zijn het neutrale kleuren, zoals grijs/zwart soms en witte hoofddoek. het zou veel aantrekkelijker zijn voor jonge meiden als er wat meer kleur zou tussen zitten en als de kleren een moderne tintje krijgen dan is het helemaal top!

hopelijk had je er wat aan, en ik hoop inscha'Allah dat het je lukt, je zal hier heel veel raga bij winnen en Allah zal tevreden zijn om je daden inscha'Allah!!

05-01-2005, 17:40

Citaat door nohajla:
Salaam,
heb je ook kleren voor zwangere vrouwen? Haha nee joh, het zou heel leuk zijn als er es een mooie winkel word geopend met hijab kleding, dan hebben de jongere meiden ook meer keuze en gaan ze ook sneller naar hijaab kleding gaan dan naar die open kleding. Ik denk dat 50euro voor een ensemble toch wel heel goedkoop is. (ik bedoel dan rok, blouse en hijaab). het minste dat ik uitgeef aan hijaab kleding als ik in Brussel winkel is 120 euro en dan is dat met een lange jurk met daarop nog een lange poncho, handschoenen, een capje, een hoofddoek, en zelfs zo een doekje om op je gezicht te doen je weet wel net zoals bij een burka, maar die steke ze er gewoon bij, je kan em ook als capje gebruiken. De prijzen zijn dus erg hoog, een lagere prijs is dus altijd beter!
Meestal zijn het neutrale kleuren, zoals grijs/zwart soms en witte hoofddoek. het zou veel aantrekkelijker zijn voor jonge meiden als er wat meer kleur zou tussen zitten en als de kleren een moderne tintje krijgen dan is het helemaal top!

hopelijk had je er wat aan, en ik hoop inscha'Allah dat het je lukt, je zal hier heel veel raga bij winnen en Allah zal tevreden zijn om je daden inscha'Allah!!
Salaam Nohajla,

Ook jij bedankt voor je reactie!!
Ik wil graag met veel kleuren combinatie gaan werken inshallah.
Alleen de vraag stelde ik, omdat ik vaak de vrouwen in hijaab, alleen in het zwart zie.
Nou is het bij mij niet bekend of je volgens de islaam ook vrolijke kleuren mag dragen.
Dat idee krijg ik namelijk.
Maar bedankt voor je reactie!!!!

wahalaikum asalaam

06-01-2005, 10:34
Salaam aleikoum,

Ik vind het een heel goed initiatief van je om een exclusieve hijaab winkel te beginnen. Moge Allah swt je helpen met al je plannen en je winkel tot een succes maken! Laat je ons weten wanneer je concreet gaat beginnen, ik zal zeker langs komen insa Allah!!

Wa salaam aleikoum,

06-01-2005, 10:42



Citaat door zahira:
Salaam dames en mischien heren!!

Ik ben bezig met het opstarten van een hijaab winkel.
Voordat ik hiermee begin wil ik van jullie een aantal antwoorden hebben.

- Zouden jullie naar Hilversum willen reizen voor exclusieve Hijaab kleding?
- Wat zouden jullie uit willen geven aan 1 outfit (jurk met hijaab)?
- Gaan jullie voor kleuren combinaties, of liever neuyrale kleuren?
- Jurk? Of liever mooie wijde broeken, rokken met bijbehorende truitjes/ blousen en hijaab?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee, zodat ik de behoeftes weet en mijn plan verder kan uitwerken.
Het wordt inshallah een winkel met exclusieve kleding (dagelijk maar ook feestelijk).
En apparte dingen, niet zoals je overal ziet.

Wa alaikoem assalaam!!!
salaam alaikoum
1.hilversum is wat ver voor me, maar wie weet ooit insha'Allah...
2.40à50euro voor dagelijkse kledij
feestkledij wat meer.
3.beiden, neutrale kleuren voor buiten, in de winter, moskee enz... en dan kleuren voor in de zomer, thuis aan te trekken als er visite komt.......
4.jabadors, djellaba's, jurken, broeken.... een beetje van alles. Zeker de jurken uit dubai zijn prachtig! In brussel is er ook een winkel die kleding uit dubai en de emiraten haalt en het is prachtig!!!!!

Veel succes ermee insha'Allah.

06-01-2005, 13:13

Citaat door zahira:
Salaam dames en mischien heren!!

Ik ben bezig met het opstarten van een hijaab winkel.
Voordat ik hiermee begin wil ik van jullie een aantal antwoorden hebben.

- Zouden jullie naar Hilversum willen reizen voor exclusieve Hijaab kleding?
- Wat zouden jullie uit willen geven aan 1 outfit (jurk met hijaab)?
- Gaan jullie voor kleuren combinaties, of liever neuyrale kleuren?
- Jurk? Of liever mooie wijde broeken, rokken met bijbehorende truitjes/ blousen en hijaab?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee, zodat ik de behoeftes weet en mijn plan verder kan uitwerken.
Het wordt inshallah een winkel met exclusieve kleding (dagelijk maar ook feestelijk).
En apparte dingen, niet zoals je overal ziet.

Wa alaikoem assalaam!!!
Assalamoe aleikum,
-Ik ben wel bereid om naar Hilversum te komen, woon een beetje in de buurt.

-Als het mooie en goede kwaliteit is, ben ik wel bereid er een hoog bedrag voor te betalen.

-Ik vind alles wel mooi

-Alles

06-01-2005, 18:17
Dames mag ik jullie bedanken voor jullie leuke reacties alemaal!!!

Maar ik wil graag meer reacties!!!
En als er iemand nog een tips heeft, die zijn van harte welkom!!!!

Pagina's : [1] 2 3