Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik?



Pagina's : [1] 2 3 4

28-01-2013, 09:38
Heb al een jaar een vriend en we zouden verloven binnenkort. Zijn familie staat er helemaal achter, maar mijn familie niet. Mijn vader wilt het niet vanwege zijn ras, leeftijd, opleiding en hoe hij tegen me doet. Ik hou van hem, maar mijn ouders zijn alles voor me. Ben echt ongelukkig nu en had mijn vader beloofd het uit te maken, maar diep in mijn hart wil ik dat niet. Ik dacht zelfs aan weglopen met hem...

28-01-2013, 09:45


Het is geen neger.

28-01-2013, 09:51

Citaat door vluggertje2012:
. Je moet Er gewOon voor gaan en desnooDs weglopEn met die nEgEr.. FucK JouW ouders. Wie zijn hun ?

Jouw VadeR is GeWoon JaloErs en kan niet met de GEdAchte LeveN Dat zijn Brave DochtEr word GeNaaiT door een Neger.


Citaat door vluggertje2012:
DoEt er niEt Toe. Ga Voor JouW eigen GeluK.

Jouw vaDer is een ViezE MisGunnEr die HanDelt Uit CulTurele achTerGrond.
BeautyChick89

Ontopic- hoe doet hij tegen je? Wat is z'n afkomst?

28-01-2013, 09:53
Walgelijkkkk om uit te kotsen!!! Meisjes die weglopen gebruiken om hun zin te krijgen


Klein kind

28-01-2013, 09:59



Citaat door oudlid:
Walgelijkkkk om uit te kotsen!!! Meisjes die weglopen gebruiken om hun zin te krijgen


Klein kind
Lees dat nu pas.

28-01-2013, 10:02

Citaat door curldeluxe:
Heb al een jaar een vriend en we zouden verloven binnenkort. Zijn familie staat er helemaal achter, maar mijn familie niet. Mijn vader wilt het niet vanwege zijn ras, leeftijd, opleiding en hoe hij tegen me doet. Ik hou van hem, maar mijn ouders zijn alles voor me. Ben echt ongelukkig nu en had mijn vader beloofd het uit te maken, maar diep in mijn hart wil ik dat niet. Ik dacht zelfs aan weglopen met hem...
Heeft hij ooit geprobeert om met je vader te praten hierover? Spijtig voor je. Weglopen met hem zal niks goeds doen, je huwelijk zal niet gezegend zijn en je laat mensen verdrietig achter. Als je wegrent van je problemen zullen ze je uiteindelijk altijd volgen.

28-01-2013, 10:02
hahahhahhaa parraaa peoples

29-01-2013, 09:59
We hebben het allebei geprobeert.. Zijn afkomst is marokkaans-berbers en ik ben ...-arabisch.. Mijn vader wilt het niet, maar ik wil voor mijn geluk gaan. Dit heeft niks te maken met een klein kind zijn o.i.d. als jullie in mijn situatie zaten, zouden jullie het ook allemaal niet meer weten

29-01-2013, 10:02
Moge allah je leiden of je rug breken.

Weet dat er geen huwelijk is zonder goedkeuring van je vader

29-01-2013, 10:19
Hoe kun je een of andere zwerver boven jou ouders verkiezen? Gedraag je aub!! Je ouders die jou tot die vrouw hebben gemaakt zet jij zo aan de kant.

29-01-2013, 10:28
Arabische meisjes passen idd niet bij berbers. Wij zijn te mannelijk voor jullie.

29-01-2013, 10:50
hahahhahhahahhahahhahahhahahahhahahahahahhahahahah hahahahhahahhahah izan



Citaat door Rebel666:
Arabische meisjes passen idd niet bij berbers. Wij zijn te mannelijk voor jullie.

29-01-2013, 10:59



Citaat door curldeluxe:
We hebben het allebei geprobeert.. Zijn afkomst is marokkaans-berbers en ik ben ...-arabisch.. Mijn vader wilt het niet, maar ik wil voor mijn geluk gaan. Dit heeft niks te maken met een klein kind zijn o.i.d. als jullie in mijn situatie zaten, zouden jullie het ook allemaal niet meer weten
Wat een boer

29-01-2013, 11:06

Citaat door oudlid:
Walgelijkkkk om uit te kotsen!!! Meisjes die weglopen gebruiken om hun zin te krijgen


Klein kind


1

Citaat door Jibrael:
Heeft hij ooit geprobeert om met je vader te praten hierover? Spijtig voor je. Weglopen met hem zal niks goeds doen, je huwelijk zal niet gezegend zijn en je laat mensen verdrietig achter. Als je wegrent van je problemen zullen ze je uiteindelijk altijd volgen.



Citaat door s_maroc:
Hoe kun je een of andere zwerver boven jou ouders verkiezen? Gedraag je aub!! Je ouders die jou tot die vrouw hebben gemaakt zet jij zo aan de kant.

29-01-2013, 11:12
Wat kan ik me aan zulke oppervlakkige ouders irriteren. :/

Schakel de hulp van andere familieleden of desnoods een imam in.

Pagina's : [1] 2 3 4