Bekijk volle/desktop versie : Wat een teringzooi zeg.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-01-2013, 00:38
Het zat ons gwoon niet mee man.... ik voel me nog steeds niet goed . We waren zo dichtbij pff. Maar dit is Taoussi zijn eerste AC met A elftal. En ik vind dat hij hiervan moet leren. Hij moet nu gewoon aan een vast elftal bouwen. Het echte doel is het WK. Als hij ons daarnaartoe loodst is vergeten we dit alles. Maar toch vind ik dit echt zuur.

Voor een ieder die de mountakhab uitlacht: Jullie zijn helemaal geen niks waard. Laagste van het laagste.

28-01-2013, 00:42



Citaat door MountakhabMaroc:
Het zat ons gwoon niet mee man.... ik voel me nog steeds niet goed . We waren zo dichtbij pff. Maar dit is Taoussi zijn eerste AC met A elftal. En ik vind dat hij hiervan moet leren. Hij moet nu gewoon aan een vast elftal bouwen. Het echte doel is het WK. Als hij ons daarnaartoe loodst is vergeten we dit alles. Maar toch vind ik dit echt zuur.

Voor een ieder die de mountakhab uitlacht: Moge Allah jullie op een zeer pijnlijke manier laten sterven.

Ameen.
en dan noem je Clichy ziek?? gestoorde kneus.

28-01-2013, 00:43
Die laatste zin hoefde niet..

Taoussi ontslaan is het slechtste wat de FRMF op dit moment kan doen. Hij heeft nu die spelers meegemaakt, laat hem maar verder gaan en de 'rotte appels' eruit trappen indien die er zijn. Dit was net als toen tegen Gabon, dit keer zelfs twee keer op voorsprong maar weer dat achteruit lopen en niet de voorsprong verder uitbouwen. We werden niet weggespeeld, fouten hebben ons genekt wat het extra zuur maakt.

Om het toch even positief te zien, toch een stijgende lijn in tegenstelling tot de eerste twee wedstrijden. El Adoua en Barrada op het middenveld lijkt mij nagenoeg onomstreden vanaf nu.

28-01-2013, 00:43

Citaat door PSVamzy.:
en dan noem je Clichy ziek?? gestoorde kneus.
Opgekankerd en hou je bezig met je psvizan.

28-01-2013, 00:44


ik lach de mountakhab uit en vooral de fans die zo graag willen laten zien wat het wel niet met ze doet. za3ma kijk mij ik ben de grootste fan.. a ka senie

28-01-2013, 00:45

Citaat door Gizoh18:
ik lach de mountakhab uit en vooral de fans die zo graag willen laten zien wat het wel niet met ze doet. za3ma kijk mij ik ben de grootste fan.. a ka senie
De grootste fans zijn niet in Nederland.

28-01-2013, 00:48

Citaat door MountakhabMaroc:
De grootste fans zijn niet in Nederland.
eentje voelt zich niet goed.. eentje gaat huilen

yek labas? fan zijn is tegenwoordig n ziekte geworden

28-01-2013, 00:51
Inderdaad. Na zo een zure nederlaag voel ik me echt niet goed nee. Dit is gwn te zuur voor woorden.

28-01-2013, 00:53
Lekker voor die taoussi, die man dacht ff dat hij mourinho was met zijn rare fratsen, zogenaamd ik heb Kharja niet nodig, ik wil alleen spelers die geen eigen mening hebben. Ik hoop dat hij wordt ontslagen en dat onze beste spelers niet meer onder hem gaan voetballen, ik begrijp taarabt, basser en chamakh. Deze trainer kan je niet serieus nemen, wie neemt nou Chakir mee? Die man kan werkelijk niks goed doen. 2e goal komt door hem, al die overtredingen komen door hem.

28-01-2013, 00:57
Wil je mijn schouder?

28-01-2013, 00:58

Citaat door Afro-Hollander:
Lekker voor die taoussi, die man dacht ff dat hij mourinho was met zijn rare fratsen, zogenaamd ik heb Kharja niet nodig, ik wil alleen spelers die geen eigen mening hebben. Ik hoop dat hij wordt ontslagen en dat onze beste spelers niet meer onder hem gaan voetballen, ik begrijp taarabt, basser en chamakh. Deze trainer kan je niet serieus nemen, wie neemt nou Chakir mee? Die man kan werkelijk niks goed doen. 2e goal komt door hem, al die overtredingen komen door hem.
We kunnen Taoussi hier echt niet de schuld van geven.... El Arabi mist 1 op 1. Baradda word een 1000000000000000% penalty ontnomen. En die Chakir vind ik niet zo slecht eerlijk gezegd. En Basser is ook geen topper. Enige waarmee hij me boos maakte was die wissel Belghazouani-Bergdich.

28-01-2013, 01:00

Citaat door MountakhabMaroc:
We kunnen Taoussi hier echt niet de schuld van geven.... El Arabi mist 1 op 1. Baradda word een 1000000000000000% penalty ontnomen. En die Chakir vind ik niet zo slecht eerlijk gezegd. En Basser is ook geen topper. Enige waarmee hij me boos maakte was die wissel Belghazouani-Bergdich.
Chakir niet slecht?? haha die man is de slechtste back ooit. Taoussi is een lafaard, hij hoort niet achteruit te gaan in de 2e helft, dat doe je pas laatste 10 min, tot die tijd moet je blijven spelen, want hun gaan aanvallen en dat laten ze gaten vallen, dan heb je assaidi nodig voorin. Kom op hier hoef je geen top trainer voor te zijn.

28-01-2013, 01:01



Citaat door MountakhabMaroc:
Opgekankerd en hou je bezig met je psvizan.
lekker voor je weer 1e ronde naar huis

GA MAAR LEKKER KAPOT VAN BINNEEEEEEE!!!

28-01-2013, 01:02

Citaat door Afro-Hollander:
Chakir niet slecht?? haha die man is de slechtste back ooit. Taoussi is een lafaard, hij hoort niet achteruit te gaan in de 2e helft, dat doe je pas laatste 10 min, tot die tijd moet je blijven spelen, want hun gaan aanvallen en dat laten ze gaten vallen, dan heb je assaidi nodig voorin. Kom op hier hoef je geen top trainer voor te zijn.
Kijk ik ben het met je eens dat Assaidi erin had moeten komen. Maar de nederlaag is echt niet Taoussi's schuld. Dat ligt gewoon bij de spelers. En tja die Chakir is idd geen linkback ofso. Maar die hebben we helaas gewoon niet. Ook hem kan je niet de schuld geven van de nederlaag man. Kom op....

28-01-2013, 01:04

Citaat door MountakhabMaroc:
Het zat ons gwoon niet mee man.... ik voel me nog steeds niet goed . We waren zo dichtbij pff. Maar dit is Taoussi zijn eerste AC met A elftal. En ik vind dat hij hiervan moet leren. Hij moet nu gewoon aan een vast elftal bouwen. Het echte doel is het WK. Als hij ons daarnaartoe loodst is vergeten we dit alles. Maar toch vind ik dit echt zuur.

Voor een ieder die de mountakhab uitlacht: Moge Allah jullie op een zeer pijnlijke manier laten sterven.

Ameen.
Astagfiruallah. Neem deze woorden terug voor je eigen bestwil. Jij hebt geen idee hoeveel schade je hiermee aan jezelf aanricht.

Je noemt Clichy ziek, maar volgens mij is fan van Mountakhab zijn pas echt een ziekte. Ik heb hier de meest walgelijke uitspraken gehoord na afloop van de wedstrijd die echt niet door beugel kunnen. Jij spant momenteel de kroon. Walgelijk!

Pagina's : [1] 2 3 4 5