Bekijk volle/desktop versie : Doen of niet dames?



Pagina's : [1] 2 3 4

27-01-2013, 23:26

27-01-2013, 23:28


Heb 'm in 't zwart lak. (L) Ik zeg doen! Vind de kleurtje alleen niet mooi.

27-01-2013, 23:29
Ik zie hem niet in het zwart lak? Ik wil een cognac kleurtje omdat het dan bij me laarzen past

27-01-2013, 23:30
Hij is wel heel apart! Kan heel leuk staan.

27-01-2013, 23:31


Nee, ieuw gatver. Andere kleur is beter en hangt er v.a wat de prijs is. Zwart lak is wel beter.

27-01-2013, 23:32
Op welke site bekijk je de tassen? Als jij 'm mooi vind moet je het zeker doen. Niet te veel waarde hechten aan andermans meningen, zolang jij je maar prettig voelt als je de tas draagt.

27-01-2013, 23:32

Citaat door JaguarX:
aaaaah Wat ben ik blij dat ik een man ben......


Hahahahaah...

Citaat door S_K:
Hij is wel heel apart! Kan heel leuk staan.


Vond ook wel leuk zo apart.. ik wil je schoenen zieeeeeeeeeeeeeeeen stommie.


Citaat door Monarch:
Nee, ieuw gatver. Andere kleur is beter en hangt er v.a wat de prijs is. Zwart lak is wel beter.


60 euro.. Ik kan hem niet vinden in het zwart lak, en heb eigenlijk 2much zwarte tassen.

27-01-2013, 23:33
wel leuk, anders dan andere tassen! I like.

27-01-2013, 23:34

Citaat door Onbereikbaar__:
Op welke site bekijk je de tassen? Als jij 'm mooi vind moet je het zeker doen. Niet te veel waarde hechten aan andermans meningen, zolang jij je maar prettig voelt als je de tas draagt.



Het is niet zo van waaaaaaaaaaaauw, die moet ik hebben. Maar wil iets kopen om mezelf even op te peppen.. en bij de sacha.nl

27-01-2013, 23:34

Citaat door Krakeling:
Hahahahaah...


Vond ook wel leuk zo apart.. ik wil je schoenen zieeeeeeeeeeeeeeeen stommie.



60 euro.. Ik kan hem niet vinden in het zwart lak, en heb eigenlijk 2much zwarte tassen.
Ik ben altijd online op mobiel. Eenmaal laptop aan en ik blijf dan juist heel lang actief . Ze zijn een beetje aan de stoere kant. Normaal houd ik heel erg van simpel en elegant maar deze zijn dat niet zo. Wacht ik ga wat uitproberen misschien dat het lukt om het je te laten zien.

27-01-2013, 23:35

Citaat door Krakeling:
Hahahahaah...


Vond ook wel leuk zo apart.. ik wil je schoenen zieeeeeeeeeeeeeeeen stommie.



60 euro.. Ik kan hem niet vinden in het zwart lak, en heb eigenlijk 2much zwarte tassen.
Voor 60 euro zou ik hem niet halen.

27-01-2013, 23:36

Citaat door Rei7aan:
wel leuk, anders dan andere tassen! I like.


Ja he.. Kom we gaan samen naar korea om te shoppen.

27-01-2013, 23:36



Citaat door Krakeling:
Het is niet zo van waaaaaaaaaaaauw, die moet ik hebben. Maar wil iets kopen om mezelf even op te peppen.. en bij de sascha.
Als je twijfelt, dan heb je meteen je antwoord.

Nee, ik heb een andere. niet van Sacha. De tas die ik heb lijkt wel enorm veel op deze. Wacht even de foto zoeken op het internet.

27-01-2013, 23:36

Citaat door Krakeling:
Ja he.. Kom we gaan samen naar korea om te shoppen.
Ja kom laten we gaan! Even een ticket naar Korea kopen die zijn toch spotgoedkoop.


27-01-2013, 23:37

Citaat door Monarch:
Voor 60 euro zou ik hem niet halen.


Hahaha oki..

Citaat door Nemesis030:
Nah....


Oki.. thanks.


Citaat door S_K:
Ik ben altijd online op mobiel. Eenmaal laptop aan en ik blijf dan juist heel lang actief . Ze zijn een beetje aan de stoere kant. Normaal houd ik heel erg van simpel en elegant maar deze zijn dat niet zo. Wacht ik ga wat uitproberen misschien dat het lukt om het je te laten zien.


Stommerd.. ik hoop dat het lukt, en waar heb je ze gehaald? Stoer kan ook heel leuk zijn als je weet hoe je het moet combineren.

Pagina's : [1] 2 3 4