Bekijk volle/desktop versie : ondanks het nieuws dat Marokko uitgeschakeld is ....



Pagina's : [1] 2

27-01-2013, 20:10
Ik hou van Marokko. Goed gespeeld today. Je best gedaan.
Het was ons niet gegunt deze keer. Ach wat kan het ons schelen.
Er bestaan tijden met tegenslagen en tijdens waarin alles goed gaat.

Bedank ze voor de gezellige mooie wedstrijden. De 3 x90 min. Die ik met hartpijn heb moeten kijken.
Tot de laatste minuten..... Zo nu weet ik dat het zo is geschreven.

The next time beter.

27-01-2013, 20:11


vrouwen hahahahah

27-01-2013, 20:12
Ga je aub met recepten bezig houden en niet met voetbal

27-01-2013, 20:13
Shut up!!! LondonMarok_

Ik werd vandaag wel degelijk beinvloed. Not good for me.
Op naar de echte wedstrijden. Reaaaaaaal Maaaaadrid

27-01-2013, 20:14


Keankah Mensen allemaal Marokko Afkraken!!!!
Kijk de volgende wedstrijden dan niet, stelletje beunhazen!!!

27-01-2013, 20:14

Citaat door KRACHTenEER:
Ga je aub met recepten bezig houden en niet met voetbal
Jullie mannen bakken niets van koken. Maar laten we het helemaal niet hebben over voetbal :giechel.
Kijken mag, maar please nooit meer doen

27-01-2013, 20:17

Citaat door IbO_IbO__:
Keankah Mensen allemaal Marokko Afkraken!!!!
Kijk de volgende wedstrijden dan niet, stelletje beunhazen!!!
Waar lees jij dat ik ze afkraak ??? Ik vond het super om te kijken. maar jammer dat ze het niet hebben gehaald..

27-01-2013, 20:20

Citaat door IkBenLekkerxX:
Waar lees jij dat ik ze afkraak ??? Ik vond het super om te kijken. maar jammer dat ze het niet hebben gehaald..
Nee schat, niet jij! Al die mensen met die negatieve topics over Marokko .... Ik denk zo van kijk die volgende wedstrijden dan niet. Ze hebben vandaag goed gespeeld. Maar jammer ze moesten zo de 1ste en 2de wedstrijd spelen xxx

27-01-2013, 20:21
Laten we eerlijk zijn. Het spel was iets beter dan vorige wedstrijden maar alsnog leek het nergens op. Wel een knappe goal van die Hafidi.

27-01-2013, 20:21

Citaat door IbO_IbO__:
Nee schat, niet jij! Al die mensen met die negatieve topics over Marokko .... Ik denk zo van kijk die volgende wedstrijden dan niet. Ze hebben vandaag goed gespeeld. Maar jammer ze moesten zo de 1ste en 2de wedstrijd spelen xxx
Mag je niet een oordeel hebben?

27-01-2013, 20:23
sorry maar de scheids was wel focking slecht, marokko had moeten penalty krijgen en werden paar keer buitenspel geroepen terwijl geen buitenspel was. echt een racistische scheidrechters daar in afrika

27-01-2013, 20:23

Citaat door Straatfilosoof:
Mag je niet een oordeel hebben?
Jawel, Marokko heeft in de afgelopen jaren genoeg gekregen. Je kan beter positief blijven komt er iets moois uit.
Maar ja marokanen altijd negatief he

27-01-2013, 20:25



Citaat door Straatfilosoof:
Laten we eerlijk zijn. Het spel was iets beter dan vorige wedstrijden maar alsnog leek het nergens op. Wel een knappe goal van die Hafidi.
Ja klopt. Ze waren de eerste helft echte atlas lions. Daarna waren ze het echt kwijt.
Zoveel kansen gemist.

27-01-2013, 20:26

Citaat door IbO_IbO__:
Jawel, Marokko heeft in de afgelopen jaren genoeg gekregen. Je kan beter positief blijven komt er iets moois uit.
Maar ja marokanen altijd negatief he
Sorry maar hoe kun je positief zijn na het spel en resultaten van afgelopen jaren?

Mensen zijn teleurgesteld, het verdriet is aanwezig bij sommigen. Ze mogen het uiten. Verder is gewoon de waarheid dat het spel slecht is.

Maar als Marokko weer speelt, moedig ik ze gewoon weer aan.

27-01-2013, 20:26

Citaat door racboy13:
sorry maar de scheids was wel focking slecht, marokko had moeten penalty krijgen en werden paar keer buitenspel geroepen terwijl geen buitenspel was. echt een racistische scheidrechters daar in afrika
Die aap scheids was inderdaad slecht.

Pagina's : [1] 2