Bekijk volle/desktop versie : heb jij dat ook?



Pagina's : [1] 2 3

27-01-2013, 15:08
[het is onsmakelijk en van lage niveau, maar ach, dat hoort er ook gewoon bij.

nou, waar ik het over heb is iets wat ik wel eens meegemaakt heb

ik ga niet zeggen dat ik het NUUUUUU ook meemaak, noch ontkennen, dat is TO much information voor jullie, vooral als jullie het gaan visualiseren, waar sommigen heel goed in zijn, vooral degene die de foto van mijn tagna al gezien hebben.

ik heb het over "op de wc pot zitten, en met je smartphone bezig zijn"

het gebeurt bij mij wel eens dat ik de grote boodschap aan het verrichten ben en ondertussen aan het whatsappen, of lezen op deze site, of gewoon iets anders, terwijl ik dan allang klaar ben met mijn boodschap zit ik nog steeds op het potje te smartphonen en af en toe heb ik niet eens door dat ik dan allang klaar ben met mijn poepje

even eerlijk he, tussen ons, ben ik de enige? of ben jij ook hier schuldig aan?
]

27-01-2013, 15:10


Viespeuk

27-01-2013, 15:12

Citaat door Allerliefste..:
Viespeuk
haha
vandaar dat ik laat reageerde

27-01-2013, 15:15

Citaat door Zeemeermin__:
bah bah bah!
mooie avatar heb jij
fir3awniya

27-01-2013, 15:17



Citaat door ELmotchou:
haha
vandaar dat ik laat reageerde
Dacht ik al !! Foei!

27-01-2013, 15:18
Neem jij je smartphone mee naar de wc ?

27-01-2013, 15:18
Getverderie

27-01-2013, 15:22
Na geld zijn smartphone's de vieste dingen. nu pas weet ik waarom. bah goor

27-01-2013, 15:58

Citaat door Samm.:
Neem jij je smartphone mee naar de wc ?


Die heb ik altijd in me broekzak

27-01-2013, 16:03
wat heb ik er een hekel aan, mensen lie kaybaghroe op de plee....

28-01-2013, 14:48
Ik heb geen smartphone dus kan niet met je meepraten.
Arme ik. Als ik er een eenmaal heb, dan denk ik dat ik wel uren in de Wc zit en dan vanzelf wel thuis merk dat ik eruit moet, wanneer iemand thuis naar de wc moet. Zo kan ik eraan herinnerd worden dat ik eruit moet. Met zo een smartphone, ben je niet eens soms bewust waar je eigenlijk bent denk ik dan maar zo. Het is namelijk verslavend.

28-01-2013, 14:52
Hahahahaha omg hahahahahahahah!
Ik reageer nooit op zulke onzin, maar dit vond ik gewoon te geweldig om te laten gaan!

28-01-2013, 16:52



Citaat door Fiducie:
Ik heb geen smartphone dus kan niet met je meepraten.
Arme ik. Als ik er een eenmaal heb, dan denk ik dat ik wel uren in de Wc zit en dan vanzelf wel thuis merk dat ik eruit moet, wanneer iemand thuis naar de wc moet. Zo kan ik eraan herinnerd worden dat ik eruit moet. Met zo een smartphone, ben je niet eens soms bewust waar je eigenlijk bent denk ik dan maar zo. Het is namelijk verslavend.


Van jou verwacht ik zelfs dat je na je boodschap een foto gaat schieten van het drolletje, om het vervolgens met ons te delen

28-01-2013, 16:53

Citaat door xkusje:
Hahahahaha omg hahahahahahahah!
Ik reageer nooit op zulke onzin, maar dit vond ik gewoon te geweldig om te laten gaan!


Waarom vind je het geweldig? Hmmm jij maakt vast wel ook wel eens mee hè, stinkerd

28-01-2013, 17:47

Citaat door ELmotchou:
Waarom vind je het geweldig? Hmmm jij maakt vast wel ook wel eens mee hè, stinkerd
Hahahahahahahahahaha volgens mij heb jij niet alles goed zitten! De reden dat ik het geweldig vind is, omdat jij echt werkelijk de eerste bent die ik zie die zo openlijk is!!!!!!!! Volgens mij heb je alles niet zo goed zitten. Hopelijk zal het goed komen met je

Pagina's : [1] 2 3