Bekijk volle/desktop versie : MountakhabMaroc



Pagina's : [1] 2

27-01-2013, 02:00
he kerel ... hoeist?

moet ik hele wedstrijd laten zien?

[video=youtube;iIiz3nwVY-0]http://www.youtube.com/watch?v=iIiz3nwVY-0[/video]

27-01-2013, 02:03



Citaat door Maximus.:
Hahahahaha
hele wedstrijden zijn opgenomen... 1080p
hij heeft eentje 2-1 gewonnen, daar kun je gewoon zien HOEVEEL pech ik kan hebben met FIFA...

máár andere wedstrijden laten weer zien hoe oppermachtig IK ben

27-01-2013, 02:05
wel nice goal, mountakhab komt zo als t goed is.. Late mnl'er is hij

27-01-2013, 13:38
Tazzz het gaat om de uitslag eh niffo...En we weten allebei wie de winnaar was. Maar buiten dat ga ik je nou vragen. Mijn goal met modric en khedira in 1 wedstrijd. Jij kon het niet eens geloven en stuurde me nog bericht met: Khedira schot 74 ofso.


7 bekers vs 2

27-01-2013, 13:56



Citaat door MountakhabMaroc:
Tazzz het gaat om de uitslag eh niffo...En we weten allebei wie de winnaar was. Maar buiten dat ga ik je nou vragen. Mijn goal met modric en khedira in 1 wedstrijd. Jij kon het niet eens geloven en stuurde me nog bericht met: Khedira schot 74 ofso.


7 bekers vs 2
ja die wedstrijd won ik 4-1... daarna won jij 2-1... gaarste goals ooit, en ik weer 4-1

alles opgenomen 1080p, gewoon heel de wereld kan zien wat voor zieke goals ik tegen jou maak, en hoe gáár jouw counter goaltjes zijn

ja fxcking Khedira schot van 2e lijn... zijn schot is 74, dat klopt gewoon niet

7 bekers vs 2 waarom vermeld je zoiets, als je weet dat ik NOOIT punten krijg als ik win zou al ver boven de 7 bekers zitten man gek

kijk alleen wat voor goal dit is, is er maar 1 uit de zoveel... ik misbruik jou altijd

27-01-2013, 13:59
[video=youtube_share;CuqKGxNJoP8]http://youtu.be/CuqKGxNJoP8[/video]

27-01-2013, 14:02

Citaat door 33875:
[video=youtube_share;CuqKGxNJoP8]http://youtu.be/CuqKGxNJoP8[/video]
ja Ultimate Team wat ik daar deed was ongelooflijk... dacht even dat ik super goed was
ALLES lukt bij Ultimate Team, schot van 40 meter met Assaidi zelfs

die goals maak ik gewoon bij 1vs1... hardcore

27-01-2013, 14:31
Wollah triest... mijn goals kloppen niet. Counters zijn gaar. Modric die een gruwelijke volley scoort noemt ie niet op. Gisteren heb ik jou vaker genakt dan jij mij. Maarja dat doet er natuurlijk niet toe he

En die bekers die punten deden het eerst wel. En toen had ik gwn 7 bekers. Ze doen het nu pas niet. En bij ons allebei niet.

Dikke aqelaw dat jij in de buurt komt van mij. Ik win vaker van jou. Alleen elke keer smoesjes.

Eergister was je niet serieus en liet je me z3ma score. Andere keer zeg je shmatta goals. Andere keer scoor 3 keer kopbal zeg je tazz kopbal. Elke keer wat man. Daarvoor zeurde je dat ik fraudeerde terwijl jij de invites stuurt (online). Leipe gast.

27-01-2013, 14:46

Citaat door MountakhabMaroc:
Wollah triest... mijn goals kloppen niet. Counters zijn gaar. Modric die een gruwelijke volley scoort noemt ie niet op. Gisteren heb ik jou vaker genakt dan jij mij. Maarja dat doet er natuurlijk niet toe he

En die bekers die punten deden het eerst wel. En toen had ik gwn 7 bekers. Ze doen het nu pas niet. En bij ons allebei niet.

Dikke aqelaw dat jij in de buurt komt van mij. Ik win vaker van jou. Alleen elke keer smoesjes.

Eergister was je niet serieus en liet je me z3ma score. Andere keer zeg je shmatta goals. Andere keer scoor 3 keer kopbal zeg je tazz kopbal. Elke keer wat man. Daarvoor zeurde je dat ik fraudeerde terwijl jij de invites stuurt (online). Leipe gast.
als jij zelf echt denkt dat je gisteren vaker won dan ik van jou .... dan spoorde nie hoor kull
kheb alles opgenomen a sah

je won 1x 2-1

27-01-2013, 14:47
mgharba en fifa

27-01-2013, 14:53

Citaat door Gizoh18:
mgharba en fifa
die man is niet barkie

27-01-2013, 15:00

Citaat door yassinova:
die man is niet barkie
word denk ik tijd voor mij om weer een ps3 aan te schaffen ka jullie komen er maar niet uit wie de king is

27-01-2013, 15:48


het is maar een spel a drarie.

27-01-2013, 16:07

Citaat door yassinova:
die man is niet barkie
SVP bek houde voortaan:

[/IMG]

27-01-2013, 16:27

Citaat door MountakhabMaroc:
SVP bek houde voortaan:
kijk s ... je bent viezerik man, je probeert de boel te belazeren MINDER van je
die foto van je kan iedereen zijn

nu moet ik weer harder uit de hoek komen

Pagina's : [1] 2