Bekijk volle/desktop versie : Wat is volgens jullie de ideale man



Pagina's : [1] 2 3

25-01-2013, 22:48
Als het gaat om jullie vrijheden? Ik las net een topic over een meid die 10 dagen bij der zus blijft met kleine kinderen en al omdat ze moest bevallen(de zus dus) en die man deed er moeilijk over en zei begreep dat niet...


Dan denk ik hoe kan je zoiets niet begrijpen...vooraf zegt iedereen ja verantwoordelijkheden samen dit dat maar achteraf

willen jullie dus gwn in principe kunnen doen wat je wil?

Wat is nou eerlijk de ideale man op dit gebied
?

Hoe denken jullie hierover

25-01-2013, 22:49


Samen overleggen.

25-01-2013, 22:49
Ze zijn zo in de war tegenwoordig dat ze zelf niet eens weten wat ze willen.

Maar er is genoeg plek voor iedereeeennn in de hel, dus geen zorgen

25-01-2013, 22:50
Wat een OT, mijn gunst.

25-01-2013, 22:50



Citaat door Monarch:
Samen overleggen.
stel je woont veraf van je ouders laten we zeggen een paar uur...wat vind je dan normaal qua bezoeken/overnachten.

25-01-2013, 22:50

Citaat door Shaitaan:
Ze zijn zo in de war tegenwoordig dat ze zelf niet eens weten wat ze willen.

Maar er is genoeg plek voor iedereeeennn in de hel, dus geen zorgen
Gezellig met jou erbij.

25-01-2013, 22:50

Citaat door Shaitaan:
Ze zijn zo in de war tegenwoordig dat ze zelf niet eens weten wat ze willen.

Maar er is genoeg plek voor iedereeeennn in de hel, dus geen zorgen
h ahahahah

25-01-2013, 22:51

Citaat door Monarch:
Wat een OT, mijn gunst.
mijn gunst?

25-01-2013, 23:07

Citaat door WarriorHeart:
stel je woont veraf van je ouders laten we zeggen een paar uur...wat vind je dan normaal qua bezoeken/overnachten.
Stel dat je ouders in Groningen wonen en jij in Rotterdam dan vind ik een weekend nog net kunnen. En ja, die topic heb ik ook gelezen; slaat echt nergens op.

25-01-2013, 23:11

Citaat door Experience:
Stel dat je ouders in Groningen wonen en jij in Rotterdam dan vind ik een weekend nog net kunnen. En ja, die topic heb ik ook gelezen; slaat echt nergens op.
Dan nog kun je voor 1 dag op bezoek gaan naar je ouders vind ik.

Ik heb zelf me oma en ooms/tantes in Lille ( Frankrijk) wonen en wij gaan wel eens voor 1 dag naar hun toe en zei ook weer naar ons.

25-01-2013, 23:15
Die topic sloeg nergens op.. 10 dagen bij haar zus wonen terwijl ze zelf een gezin heeft. Ik begrijp de reactie van haar man al te goed. Als mijn ouders 3 uur van me vandaan zouden wonen, zou ik samen met mijn man om de week daar naar toe in het weekend en 1 nachtje overnachten. Zo iets..

25-01-2013, 23:19
Dat is absurd, en dan nog niet snappen waarom haar man het niet goed vind sjee.

25-01-2013, 23:22



Citaat door Marokkaans_roos:
Die topic sloeg nergens op.. 10 dagen bij haar zus wonen terwijl ze zelf een gezin heeft. Ik begrijp de reactie van haar man al te goed. Als mijn ouders 3 uur van me vandaan zouden wonen, zou ik samen met mijn man om de week daar naar toe in het weekend en 1 nachtje overnachten. Zo iets..
Nou ik denk niet dat je man staat te springen om om de week 3 uur te gaan rijden naar zijn schoonouders toe.

1 keer in de maand is meer dan zat. En de andere keer ga je maar alleen

25-01-2013, 23:23
De beste weg in alle zaken is de middenweg.

25-01-2013, 23:30
Als je als vrouw je eigen huis niet verwaarloost, is er niets aan de hand.
Ik slaap alleen bij mijn ouders als er familie komt logeren of wanneer mijn man in het buitenland is.

Dat verhaal over die tien dagen, weird. Snap niet hoe je als getrouwde vrouw, met kinderen nog wel, doodleuk kan inwonen bij je zwager.

Pagina's : [1] 2 3