Bekijk volle/desktop versie : Lieve dames, ik heb een vraagje!



25-01-2013, 13:20
Salam ou Aleikoum, mijn vraag is gericht aan de huisvrouwtjes, kokkinnen en keuken liefhebbers haha.
Wij zijn van plan om binnenkort een nieuwe fornuis aan te schaffen met 5/6 pits inshallah.
De oven moet 90 cm breed zijn alleen zijn er tegenwoordig zoveel merken en soorten dat ik door de bomen t bos niet meer kan zien.

Nu is mijn vraag wat voor merk fornuis jullie hebben, en wat is jullie ervaring ermee.
Dus heb je een smeg, etna, bestron, bosch, aeg, indesit of pelgrim oven?? Meld je en help me out!!!




Sent from my iPhone using Tapatalk

25-01-2013, 13:22


ik weet niet, maar upp

25-01-2013, 13:23
Toen ik info erover ging halen hebben ze mij verteld dat smeg het beste is ( betaalbare klasse) dus toen zijn wij ook voor een smeg gegaan. De mijne is 5 pits, ik moet wel zeggen dat het niet makkelijk schoon te krijgen is.

25-01-2013, 13:27

Citaat door samieie:
Salam ou Aleikoum, mijn vraag is gericht aan de huisvrouwtjes, kokkinnen en keuken liefhebbers haha.
Wij zijn van plan om binnenkort een nieuwe fornuis aan te schaffen met 5/6 pits inshallah.
De oven moet 90 cm breed zijn alleen zijn er tegenwoordig zoveel merken en soorten dat ik door de bomen t bos niet meer kan zien.

Nu is mijn vraag wat voor merk fornuis jullie hebben, en wat is jullie ervaring ermee.
Dus heb je een smeg, etna, bestron, bosch, aeg, indesit of pelgrim oven?? Meld je en help me out!!!




Sent from my iPhone using Tapatalk
het ligt eraan wat je eraan uit wil geven. als je genoeg te besteden hebt is Bosch, Etna en Miele één van de beste merken. Mijn voorkeur gaat naar een Etna, is toch wel de beste onder de ovens. Ik heb namelijk ook een Etna en ik ben er heel erg tevreden over.

25-01-2013, 13:59


Thanks voor de tips! Meer info is welkom


Sent from my iPhone using Tapatalk

25-01-2013, 14:13
Ik heb een 5 pits en 1 wokbrander(die gebruik ik nooit) van pelgrim ben ik heel tevreden mee. Ook wat betreft cakes en andere baksels mislukken nooit. Er zit ook een kipspit bij en die gebruik ik ook nooit.

25-01-2013, 14:19
ik heb een 5 pits miele gasfornuis en een miele oven.
over de oven ben ik zeer tevreden ,over de kookfornuis niet,is van glas,en is heel moeilijk in onderhoud.

25-01-2013, 15:02
Bedankt voor de reacties meiden. Kunnen jullie bijvoorbeeld ook een foto ervan plaatsen of de typenummer zodat ik nog kan googlen naar de koopmogelijkheden!
Barakallahoefiek!


Sent from my iPhone using Tapatalk

25-01-2013, 15:39
Wij hebben een 4-pits van BOSCH. Mijn koekjes, lasagne etc. komen er altijd goed uit.

25-01-2013, 16:35
ik zou bosch kopen