Bekijk volle/desktop versie : Sourat Luqman



25-01-2013, 10:46
Ik heb gisteren in mijn droom sourat luqman gedroomd. Een onbekende man wees me iedere keer op Sourat Luqman en ik lag in een bed in het ziekenhuis.

Wie weet wat Sourat Luqman in je droom betekend?


De link(dromenuitleg) van de site van Walidin.com doet het niet. Anders had ik het daar nagekeken.

Wie van de zusters heeft een antwoord op mijn vraag?

25-01-2013, 10:52


Up voor je meid ! Ik zou het echt niet weten !
SoubhanAllah ...

25-01-2013, 10:56
Up meid. Ik heb laatst over een surat gedroomd en ik heb ongeveer de uitleg gekregen van een bekende met kennis. Ik weet niet of er betrouwbare boeken of sites zijn waar dit uitgelegd staat (in het nederlands)

25-01-2013, 11:05
SubhanAllaah wat mooi!
Ik heb geen idee wat 't betekent maar misschien zit je ergens mee en vind je het antwoord in de tekst, Allaahu A'lam??


Citaat:
Ik had een paar weken geleden een droom waarin ik gewezen werd surat Ibraheem. Ben meteen die surat op gaan zoeken en de betekenis ervan en ik vond idd wat antwoorden subhanAllaah.

25-01-2013, 11:11


Ts verricht je het gebed?
Ik heb de surat gelezen en er wordt heel veel verwezen naar "verwaarloos de salat en de zakat niet". Ook gaat het over allerlei tekenen die er zijn en men nog moeite heeft met geloven. Volg de gelovigen zodat je tot hun behoort"

Ik raad je aan om de surat te lezen

25-01-2013, 11:12

Citaat door ilovesoap:
SubhanAllaah wat mooi!
Ik heb geen idee wat 't betekent maar misschien zit je ergens mee en vind je het antwoord in de tekst, Allaahu A'lam??
Masha Allah!!

25-01-2013, 11:14

Citaat door ilovesoap:
SubhanAllaah wat mooi!
Ik heb geen idee wat 't betekent maar misschien zit je ergens mee en vind je het antwoord in de tekst, Allaahu A'lam??
Ik heb weleens gehoord dat het dromen van een surat 'niet altijd goed' hoeft te zijn. Er zijn surats die een indrukwekkende uitleg hebben over bv een straf of iets wat niet goed gaat in je leven. Uiteraard is het een waarschuwing.

25-01-2013, 11:34

Citaat door roumaisa:
Ik heb weleens gehoord dat het dromen van een surat 'niet altijd goed' hoeft te zijn. Er zijn surats die een indrukwekkende uitleg hebben over bv een straf of iets wat niet goed gaat in je leven. Uiteraard is het een waarschuwing.
Welke boodschap er ook achter zit, het is iig een Rahma van Allaah dat Hij Zijn dienaar zo op de Juiste Weg Leidt.

25-01-2013, 12:38

Citaat door ilovesoap:
Welke boodschap er ook achter zit, het is iig een Rahma van Allaah dat Hij Zijn dienaar zo op de Juiste Weg Leidt.
Jazeker dat zo ie zo en het zet iemand gelijk aan het denken. En als iemand over een surat droomt vergeet je dat niet zo snel. Maar wat ik bedoel is er kan een ernstige boodschap in zitten, de details weet ik niet. Allah oe a3lam.