Bekijk volle/desktop versie : Dromen over goud??



24-01-2013, 18:34
wie wil zo lief zijn om het voor me op te zoeken of weet wat het zou betekenen????

24-01-2013, 19:57


http://www.myislamicdream.com/search.html?txtSearch=gold&cmdSearch=Search

24-01-2013, 20:00
betekent dat je binnen 2 weken een warme kop koffie en een kaasbroodje voor een dakloze of behoeftige gaat kopen...

26-01-2013, 19:21

Citaat door naomicampbell:
wie wil zo lief zijn om het voor me op te zoeken of weet wat het zou betekenen????
Assalamoe alikom beste zuster,

In welke context heb je goud gedroomd? Alleen goud zegt niets.
U dient de hele droom te vertellen, anders is het geen droom.

Wassalaam,

26-01-2013, 19:42


ik heb gisteren en bloedtest gedaan er bleek toen dat ik zwanger ben..

Mijn zus droomde ook gister voordat ik het zou weten dat ik en goude ring om had.

1 week trg droomde ik ook dat ik en goude ring en oorbellen heb gevonden van me tante die dus in het echt ook zwanger is en ze niet trg wou gwn pas op het einde.

Subhanallah dit zegt egt iets over zwangerschap heb dit echt meerdere keren meegemaakt..

26-01-2013, 20:06

Citaat door naomicampbell:
ik heb gisteren en bloedtest gedaan er bleek toen dat ik zwanger ben..

Mijn zus droomde ook gister voordat ik het zou weten dat ik en goude ring om had.

1 week trg droomde ik ook dat ik en goude ring en oorbellen heb gevonden van me tante die dus in het echt ook zwanger is en ze niet trg wou gwn pas op het einde.

Subhanallah dit zegt egt iets over zwangerschap heb dit echt meerdere keren meegemaakt..
Assalamoe alikom beste zuster,

De regel hieromtrent, is dat ring, armband, of halsketting een zwangerschap betekenen voor de getrouwde vrouw.
En voor de vrijgezelle vrouw betekent dat huwelijk.

Allah weet het beste!

Wassalaam,

29-07-2013, 13:41
Ik had gedroomd dat ik verschillende gouden stukken bezat waarvan er 2 ronde vorm met de naam Allah erin, wat kan dit betekenen?