Bekijk volle/desktop versie : CNN vid deserteur van Bashar: Geen angst voor kogels, maar wel geluid ALLAH o Akbar!



23-01-2013, 15:30
Hier een fragement over de Syrische mujahideen, die een vliegbasis in het Noorden onder vuur nemen.
Een deserteur zegt we waren niet bang voor kogels. We waren bang als ALLAH o AKBAR werd geroepen.
Vanaf 1:30 in het fragment wordt de deserteur geïnterviewd.
[video=youtube;77z-6aWNIKM]http://www.youtube.com/watch?v=77z-6aWNIKM&list[/video]

23-01-2013, 15:38


De zin ALLAH o AKBAR is the secret weapon, van de mujahideen. Het doet tronen schudden en vernietigen. De vijanden van ALLAH doen het in hun broek, als een mujahid ALLAH o AKBAR uitschreeuwt.

23-01-2013, 15:42
Ik zou G-d niet zo aan willen roepen.
Een soort van alleen wij zijn overwinnaars en het te pas en onpas het woord Allah gillen.

23-01-2013, 15:47

Citaat door tamar:
Ik zou G-d niet zo aan willen roepen.
Een soort van alleen wij zijn overwinnaars en het te pas en onpas het woord Allah gillen.
In deze situatie is het zonder meer gepast om het te roepen. Het boezemt angsten in de harten van de vijand.

23-01-2013, 15:52



Citaat door mahlali1:
In deze situatie is het zonder meer gepast om het te roepen. Het boezemt angsten in de harten van de vijand.
Mij niet hoor....
Gil maar een end weg...hooguit heeft het enig effect voor bange moslims die verheffend uit de moskee komen en denken dat ze allah zelf zijn. Alleen duurt dat maar heel even en dan gaat de gewone maatschappij weer haar gang.

23-01-2013, 15:54

Citaat door tamar:
Mij niet hoor....
Gil maar een end weg...hooguit heeft het enig effect voor bange moslims die verheffend uit de moskee komen en denken dat ze allah zelf zijn. Alleen duurt dat maar heel even en dan gaat de gewone maatschappij weer haar gang.
Oh dat denk je. Als je het zou ervaren op het slagveld en je staat aan de verkeerde kant, dan zou je het merken. Geloof me.

23-01-2013, 16:02

Citaat door mahlali1:
Oh dat denk je. Als je het zou ervaren op het slagveld en je staat aan de verkeerde kant, dan zou je het merken. Geloof me.
Waarom ga je je broeders niet steunen? Bang?

23-01-2013, 16:09

Citaat door Disputatio:
Waarom ga je je broeders niet steunen? Bang?
No comment. Everything you say can be used against you.

23-01-2013, 16:10

Citaat door Disputatio:
Waarom ga je je broeders niet steunen? Bang?
Ik weet niet gek, maar tegenwoordig kun je daar jaren voor verdwijnen. laat het maar eerst toegestaan zijn dat mensen hun broeders gaan steunen, zonder dat 1 of andere westerling je daarvoor 10 jaar laat verdwijnen op guantanamo

23-01-2013, 16:15

Citaat door Monsieur100:
Ik weet niet gek, maar tegenwoordig kun je daar jaren voor verdwijnen. laat het maar eerst toegestaan zijn dat mensen hun broeders gaan steunen, zonder dat 1 of andere westerling je daarvoor 10 jaar laat verdwijnen op guantanamo
Angst dus. Je bent alleen bereid te helpen als het geen nadelige gevolgen voor jou heeft.
En waar zou je dan jaren verdwijnen? Hier in NL? Je komt dan toch pas terug als alles naar wens is daar? Of dacht jij even weekje te gaan en weer terug te keren?

23-01-2013, 16:16

Citaat door Disputatio:
Angst dus. Je bent alleen bereid te helpen als het geen nadelige gevolgen voor jou heeft.
En waar zou je dan jaren verdwijnen? Hier in NL? Je komt dan toch pas terug als alles naar wens is daar? Of dacht jij even weekje te gaan en weer terug te keren?
jeh gast...dommer dan jou komen ze niet. Lees men post nog is

23-01-2013, 16:20

Citaat door Monsieur100:
jeh gast...dommer dan jou komen ze niet. Lees men post nog is
Ik heb je bericht gelezen. Je zou enkel gaan als je geen risico hebt op gevangenisstraffen door het westen. Maar dan ben je dus bang. Waarom laten die huidige strijders zich daar niet door tegenhouden?

23-01-2013, 17:48


Zet dan paar goede speakers neer met het geluid van allah. Geen doden geen gewonden.

23-01-2013, 18:31
Moedjahedien dat zijn pas echte mannen , kunnen die Nederlandse soldaten aardig van leren die deden gelijk hun broek omlaag toen baba duitsland hier 5 dagen huis had gehouden ..