Bekijk volle/desktop versie : Lerares had seksuele relatie met 4 leerlingen in 1 jaar!



23-01-2013, 15:05
Lerares 'versleet' vier leerlingen in één schooljaar

In Texas is een lerares van een middelbare school gearresteerd omdat ze gedurende één schooljaar een seksuele relatie had met vier leerlingen. De 39-jarige Tonya Flink was lerares computertechnologie aan de Haltom High School. Zij wordt beschuldigd van het onderhouden van een ongeoorloofde relatie tussen een opvoeder en een scholier.



De politie startte met een onderzoek in september 2011 na een klacht van de ouders van een leerling van de docent. Zij informeerden de politie over het feit dat hun zoon al een hele tijd optrok met de lerares. Om hun klacht kracht bij te zetten, leverden ze de politie een telefoonrekening waaruit bleek dat hun zoon meer dan 850 keer belde met de vrouw gedurende een periode van zes maanden, meldt Star-Telegram.

'Alles wat je je kan inbeelden'
De leerling in kwestie bekende tijdens zijn ondervraging dat de relatie met de vrouw begon tijdens een bijles na schooltijd. 'We deden alles wat je je maar kan inbeelden', liet de jongen optekenen in het politieverslag. De lerares liet zich ook meerdere keren ontvallen dat ze een zwak had voor jongens van Spaanse afkomst.

Tijdens het onderzoek werd gaandeweg duidelijk dat Flink in datzelfde schooljaar, van 2010 tot 2011, geslachtelijke omgang had met nog drie andere scholieren. Eén van de jongens bekende dat ook die relatie begonnen was tijdens een bijles. De twee andere jongens weigerden mee te werken aan het onderzoek.

Naar andere school
In augustus 2011 nam Tonya Flink ontslag aan de Haltom High School. Drie dagen later ging ze aan de slag aan de Amon Carter-Riverside High School. Daar werd ze zes weken later met betaald verlof gestuurd nadat de directie vernam dat er een onderzoek tegen de lerares liep.

Eind vorige maand werd Flink gearresteerd. Na betaling van 10.000 dollar borg is ze vrij, in afwachting van haar proces.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3381688/2013/01/23/Lerares-versleet-vier-leerlingen-in-een-schooljaar.dhtml

23-01-2013, 15:24


ik denk dat men dit minder erg vindt dan als het een mannelijke leraar zou zijn met meisjes als leerlingen. Ergens denkt men dat die jongens hier wel van genieten en zelf niet gedwongen worden door de vrouw in kwestie. Of dat echt zo is laat ik maar in het midden.

23-01-2013, 16:01
[video=youtube;5nZnPoCvBds]http://www.youtube.com/watch?v=5nZnPoCvBds[/video]

23-01-2013, 16:03
waar de wereld naar toe gaat

23-01-2013, 16:23


Ik vind het geweldig als leerkrachten zich volledig inzetten, maar ik heb het idee dat deze leerkracht he overbrengen van kennis aan leerlingen toch echt wat te ver heeft gedreven.



Overigens blijkt ook het aantal vrouwen dat wordt opgepakt voor kindermisbruik flink op te lopen.
Niet omdat zij dat nooit eerder zouden hebben gedaan, maar heel lang werd domweg aangenomen dat "vrouwen dat niet doen"!

23-01-2013, 16:27

Citaat door Disputatio:
Waar de wereld naartoe gaat? Sinds wanneer is het beroep van een prostituee nieuw? Dat bestaat zowat sinds het begin der mensheid.
Ik heb altijd gedacht dat het bij prostitutie gaat om vrouwen (of mannen) die hun lichaam ter beschikking stellen voor geldelijk gewin.

In casu is sprake van een vrouw die pap lust van sex, vooral met veel jongere jongens,

23-01-2013, 16:32

Citaat door Leonidas:
Ik heb altijd gedacht dat het bij prostitutie gaat om vrouwen (of mannen) die hun lichaam ter beschikking stellen voor geldelijk gewin.

In casu is sprake van een vrouw die pap lust van sex, vooral met veel jongere jongens,
oeps. Wrong topic

23-01-2013, 16:34

Citaat door Kebdanna:
waar de wereld naar toe gaat
Ze draait rondjes rond de zon. En over hooguit 1 miljard jaar is ze onbewoonbaar geworden.

23-01-2013, 16:46

Citaat door Disputatio:
oeps. Wrong topic
Vond het al niets voor jou, die reactie!

23-01-2013, 16:46

Citaat door forfait:
Ze draait rondjes rond de zon. En over hooguit 1 miljard jaar is ze onbewoonbaar geworden.
Dat moeten wij dus nog net redden.

23-01-2013, 16:47

Citaat door Leonidas:
Vond het al niets voor jou, die reactie!
Dat krijg je met een aantal openstaande tabbladen. Ik dacht in het topic te zitten over de dame die haar maagdelijkheid verkocht. En dan is die opmerking van 'waar gaat de wereld heen' een rare.

23-01-2013, 16:54

Citaat door Disputatio:
Dat krijg je met een aantal openstaande tabbladen. Ik dacht in het topic te zitten over de dame die haar maagdelijkheid verkocht. En dan is die opmerking van 'waar gaat de wereld heen' een rare.
Inderdaad!

23-01-2013, 17:01



Citaat door Kebdanna:
waar de wereld naar toe gaat
Die draait gewoon door hoor. Dit soort dingen gebeurd al sinds er mensen op de wereld rond lopen.