Bekijk volle/desktop versie : Everyone Has His Own Story



Pagina's : [1] 2

23-01-2013, 09:19


© Copyright.


23-01-2013, 09:25


Nisrin is de laatste die naar binnen loopt. Ze gunt de vragende blikken een lach en loopt door naar het stelletje. De bruid groet ze met de vier-gebruikelijke kusjes en aan de bruidegom overhandigt ze haar hand. Met een uitgebreide lach kijkt ze om zich heen en geniet van de verbaasde blikken.

Dat is Nisrin, de gezellige meid, maar ook wel de sluwe. Zij wilt de mensen dragen op haar handen, maar toch doet ze zich niet anders voor dan ze werkelijk is.

De meeste noemen haar de ‘leukste’, maar ook wel de ‘mooiste’. En dat gelooft ze maar al te graag.

Daarom krijgt zij de jongens mee als de best. Ze hoeft ze maar een blik te geven en ze zijn verkocht. Daardoor wordt ze ook wel ‘Speciaal’ genoemd, oftewel ‘SpecialEye’.

Ze loopt met een lach op de meiden af, met één hand houdt ze haar lang gedonkerde haren vast, om de meiden te kunnen groeten.

Vervolgens neemt ze plaats naast Sihame.[/SIZE" -->

23-01-2013, 09:26
InhoudsOpgave

No One Is The Same
The Three Girls

Hoofdstuk 1.1
Hoofdstuk 1.2
Hoofdstuk 1.3

Hoofdstuk 2.1
Hoofdstuk 2.2
Hoofdstuk 2.3
Hoofdstuk 2.4

Hoofdstuk 3.1
[/SIZE]

23-01-2013, 09:27
InhoudsOpgave

23-01-2013, 09:31



23-01-2013, 17:59

Citaat door __Mina:
Upp ben benieuwd!
Dankjewell sjat, na een paar upss ga ik verder inshallah

24-01-2013, 13:27

Citaat door __Mina:
uuupp

24-01-2013, 13:58
Sihame loopt met kleine stappen naar de toilette toe, met veel twijfels draait ze zich om en ziet de bruidegom net de deur in lopen.

Met een lach stapt ze op hem af. ‘Sihame,’ overhandigt ze haar hand aan hem. ‘Raffik,’ beantwoord hij haar groet. ‘Die ene meisje heeft je gestuurd, yekkie?’ vraagt hij doordringend. ‘Nisrin? Nee joh, wilde effen naar de toilette en toen zag ik jou. Dus ik dacht, ik kan me net zo goed voorstellen, want hij gaat me toch vaker zien,’ laat ze een welgemeende lach zien. ‘Vaker? Een vriendin van Nora?’ ze knikt erop. ‘Nisrin, toch?’ weer knikt ze… ‘nee, ik ben Sihame. Nisrin is mijn vriendin.’ ‘Ja, haar bedoel ik ook. Zeg tegen haar dat ze een mooie naam heeft.’ Zegt hij met een lach en loopt langs haar weg.

Bot draait ze zich naar hem op en staat versteld als hij stil staat. Langzaam draait hij zich naar haar om. ‘Sihame,’ zegt hij weer. Een lach verschijnt op haar gezicht. ‘Zeg maar niks tegen Nisrin. Kennelijk zijn jullie twee wanhopige meiden en ik wil jullie niet op verkeerde gedachten zetten.’

Met verwarrende ogen kijkt ze hem aan en zo laat hij haar achter.[/SIZE" -->

24-01-2013, 14:00
Laat me weten wat jullie ervan vinden


XXXJES

24-01-2013, 15:55

Citaat door EscritorAnonimo:
Shoukran, was een leuke vervolgje, ook wel spannend, ben benieuwd wat er met hem en Siham gaat gebeuren!
Upppp

24-01-2013, 18:05

Citaat door gekgestoord92:
Uppa


Citaat door __Mina:
Shoukran, was een leuke vervolgje, ook wel spannend, ben benieuwd wat er met hem en Siham gaat gebeuren! Upppp

24-01-2013, 18:18
Sihame loopt de toilette uit en ziet Nisrin net langs lopen. ‘Nis!’ roept ze naar haar, waardoor Nisrin zich gelijk omdraait. ‘Waar was je?’ vraagt ze ongeïnteresseerd. Voordat Nisrin kan antwoorden, begint Sihame weer met praten. ‘Die hoofd noemde ons gewoon twee wanhopige meiden.’ Zegt Sihame kwaad. ‘Wie?’ kijkt Nisrin haar verwarrend aan. ‘Wie denk je? Die lelijkerd, met wie Nora gaat trouwen.’ Zegt Sihame beledigd. ‘Dus?’ vraagt Nisrin verwarrend. ‘Dus?’ kijkt Sihame haar vragend aan.

Nisrin trekt haar mee naar de keuken en vraagt om één fles cola, die ze gelijk van een van de vrouwen mee krijgt.

‘Je bent gewoon zwaar beledigt,’ zegt Nisrin als een pure allochtoon. ‘Want Nora heeft echt wel smaak hoor,’ laat Nisrin een lachje zien. ‘Zij? Echt niet!’ zegt Sihame strak. ‘Zij wel, hij niet,’ kijkt Nisrin haar gesterkt, waardoor Sihame haar een verwarrende blik geeft.

‘Kom je mee naar Nora?’ besluit Nisrin dan maar te vragen, waarop Sihame knikt.

Nisrin opent de deur met Sihame achter haar aan. Versteld kijken ze beide naar de bruidegom, die daar op het bankje zit.

Nisrin besluit het gewoon te negeren en schenkt de glazen in, die daar al liggen. Vervolgens kijkt ze naar Aaliyah, die nog maar één speld in haar haren moet.

Sihame leunt tegen de muur op en gunt Raffik een hatelijk blik, waardoor hij lachend van haar weg kijkt. ‘Je hebt ons helemaal niet eens voorgesteld.’ Zegt Nisrin en kijkt Sihame met grote ogen aan, waardoor ze snel van Raffik weg kijkt.

‘Och ja, sorry. Dit is Raffik. En dit zijn Sihame, Nisrin en Aaliyah.’ Zegt Nora wijzend.

Dan is het best wel stil, totdat de stem van de Negeffa klinkt, ‘klaar!’ Aaliyah staat vervolgens op en bekijkt zich zelf in de spiegel.

‘Wanneer heb jij die jurk aangetrokken?’ vraagt Nisrin verbaasd aan Nora. ‘Net toen je weg was,’ lacht Nora lief. ‘Echt een mooie jurk.’ Zegt Sihame, waarop Nora een brede lach opzet. ‘Staat je echt prachtig.’ Zegt Nisrin en bekijkt haar van top tot teen. ‘Dames, nu word ik rood.’ Ze lachen dan naar haar.

‘Nora kom effen zitten. Ik doe je haren wat strakker en dan kan je weer gaan lopen,’ vervolgt de Negeffa.

Vermoeiend neemt Sihame plaats naast de bruidegom. ‘Wanhopig,’ mompelt Raffik, waardoor Sihame hem vurig aan kijkt. Hij richt zijn ogen op Nora die druk bezig is met zichzelf, vervolgens op Aaliyah en Nisrin die in gesprek zijn.

Langzaam en voorzichtig legt hij zijn hand neer op haar been. Sihame kijkt hem verwarrend aan, waardoor hij een klein lachje opzet.

Ze weet zich geen houding te nemen en besluit maar te gaan. ‘Nora we zien je strakjes binnen.’ ‘Is goed, hbiba.’ Zegt Nora met een lach om zo haar pijn te onderdrukken, die ze heeft door haar haren.

Als de drie meiden aan tafel zitten, worden ze gelijk overrompelt met thee en koekjes.

‘Slat ho slem…’ horen ze weer, maar de meeste genieten van hen koekjes en thee. En Sihame is zo ver in gedachten, dat ze de vrouwen niet eens hoort.

Na het eten beginnen een paar mensen de benen te nemen, maar dat komt vooral door de tijd.
[/SIZE" -->

01-02-2013, 17:44



01-02-2013, 17:45

01-02-2013, 18:42
Hoofdstuk 2.1
Nisrin draait zich geïrriteerd om. ‘Ga gewoon weg!’ schreeuwt ze naar Mo. ‘Nisrin je wordt me vrouwtje, dat weet je toch?’ zuchtend draait ze van hem weg.

Ze stopt de oordopjes in haar oren om zo zijn stem niet te hoeven horen. Als ze net in haar eigen wereldje zit, wordt ze aan der arm vast gepakt, waardoor een oortje uit haar oor vliegt. Verbaasd en vragend kijkt ze Mo aan.

‘Nisrin, ik heb veel geduld met je gehad.’ Zegt hij koel. ‘Jij, jij? Ik heb juist veel geduld met jou gehad. Ga gewoon, dan hoef ik tenminste niet te stressen.’ Zegt ze kwaad. ‘Nisrin, je weet wat ik voor je voel.’ ‘Mo!’ zegt ze met tranen in haar ogen en trekt der arm los.

Terwijl ze van hem wegloopt, draait ze zich één keer naar hem om. Ze ziet hem daar verdrietig staan, maar ze houdt zich sterk.

In de verte ziet ze haar vriendinnen al staan. ‘Sjaties,’ geeft ze Aaliyah en Sihame een dikke knuffel. ‘Gaan we echt naar binnen?’ vraagt Aaliyah kijkend naar de loungebar. ‘Ja…’ klikt de stem van Sihame onzeker. ‘Ik app me neef anders wel.’ Besluit Nisrin dan.

Langzaam lopen ze naar de overkant waar de loungebar gevestigd is. ‘Ewa ziedo,’ komt de neef van Nisrin naar buiten gelopen. Met een lach groet ze hem en loopt door naar binnen.

Nisrin neemt een kijkje en de mooie banken hebben haar aandacht getrokken. ‘Kom naar onder.’ Klinkt de hese stem van Zouhair. Ze volgen zijn stappen de trappen af.

De dames staan voor twee deuren, waarop Zouhair de goede voor ze opent.

Zodra ze verder lopen merken ze meer meiden op dan jongens. Lachend kijken ze elkaar aan en nemen voor in plaatsen.

Na dat de bestelling is opgenomen, begint Nisrin weer te klagen over Mo. ‘Echt ik zweer je, met de dag wordt het erger.’ De meiden kijken haar zielig aan.

‘Nis?’ klinkt een mannelijke stem vragend. Ze draait zich op en straalt helemaal door de mooie ogen van Ayoub. ‘Je broer komt ook zo.’ En daar staat ze versteld. ‘Me broer weet dat ik hier ben,’ liegt ze. ‘Ik ben niet van dat stiekeme gedoe.’ Zegt ze vlug. Hij knikt erop en neemt plaats naast zijn vrienden. ‘Mijn broer komt ook zo,’ draait ze zich om naar de meiden. ‘Zullen we anders gaan?’ vraagt Aaliyah met moeite. ‘We zitten hier maar net.’ Zegt Sihame. ‘Ik ga wel.’ Zodra ze opstaat knalt ze bijna tegen haar broer aan.

Geschrokken neemt ze een stap naar achteren, waardoor hij een lachje op zet. ‘Gaat het?’ vraagt hij chill. ‘Ja,’ klinkt haar stem onzeker. ‘Yousie zied.’ Roept zijn vriend Nour naar hem. ‘Ik kom der aan. Waar ga jij naar toe?’ vraagt haar broer. ‘Naar huis.’ Zegt ze zachtjes.’ ‘Blijf maar effen met ze.’ Ze knikt er ongeloofwaardig op.
Zodra ze zit voelt ze haar mobiel trillen.

Yousie
Tussen al deze jongens yekkie??

Nisrine
Van jou mag ik blijven zitten….

Yousie
No problemo… Je neven zijn hier… ik nu ook,, maar de volgende keer vertel je me, safi?

Nisrine
Ja hbiba xx

Ze kijkt de meiden met een lach aan. ‘Is je broer toch nog chill, mijn broer had me allang al een linkse verkocht?’ neemt Sihame een slokje van haar cola. Nisrin kijkt haar broer met een lach aan, terwijl hij met de rug naar haar toe zit.

Pagina's : [1] 2