Bekijk volle/desktop versie : hoe kan een mens een dua3 verrichten als



Pagina's : [1] 2 3

23-01-2013, 00:04
ik hoop inshallah dat hij de kanker krijgt...
ik hoop inshallah dat je benen niet meer zullen werken zodat je niet meer naar de moskee kan lopen..
ik hoop inshallah dat alle mensen die niet geloven in allah naar de hel gaan.
k hoop dat Allah je onvruchtbaar maakt
ectectect

dit is geen islam of wel?

laat je handen typen en verstand werken inplaatsvan dat geknip en plak werk

23-01-2013, 00:06


Begrijp ik ook niet

23-01-2013, 00:11
hoe kan iemand dit goed verklaren???
ik sta er soms echt stil bij, dat mensen zulke uitspraken zelf roepen.

23-01-2013, 00:13
Iemnand die niet gelooft in Allah gat zowiezo naar de hel. Daar hoef je geen du3a voor te doen.

23-01-2013, 00:14



Citaat door hoceima_driss:
hoe kan iemand dit goed verklaren???
ik sta er soms echt stil bij, dat mensen zulke uitspraken zelf roepen.
Dat zie je bij mensen die niet vanuit het woord van God, maar vanuit haat spreken. Inshallah voor zulke dingen zeggen is laster.

23-01-2013, 00:15

Citaat door freedamascus:
Dat zie je bij mensen die niet vanuit het woord van God, maar vanuit haat spreken. Inshallah voor zulke dingen zeggen is laster.
je hebt gelijk, een haat kan een rol spelen net als onwetendheid

23-01-2013, 00:16
Ik heb nog eentje: Ik hoop dat Allah je onvruchtbaar maakt ,,,heb ik gister te horen gekregen van een broeder

23-01-2013, 00:17

Citaat door AbouTnawie:
Iemnand die niet gelooft in Allah gat zowiezo naar de hel. Daar hoef je geen du3a voor te doen.
dat is de eindoordeel en die zal alleen allah geven. wij kunnen hun waarschuwen meer niet.
of heb ik iets onder het oog gezien

23-01-2013, 00:17

Citaat door noeha_19:
Ik heb nog eentje: Ik hoop dat Allah je onvruchtbaar maakt heb ik gister te horen gekregen van een broeder
De eerste persoon op dit forum die ik een idioot heb genoemd...

23-01-2013, 00:18

Citaat door noeha_19:
Ik heb nog eentje: Ik hoop dat Allah je onvruchtbaar maakt ,,,heb ik gister te horen gekregen van een broeder


Subhanallah

Te gek voor woorden

23-01-2013, 00:18

Citaat door noeha_19:
Ik heb nog eentje: Ik hoop dat Allah je onvruchtbaar maakt ,,,heb ik gister te horen gekregen van een broeder
soubghnalah... inshallah zal allah deze dua3 nooit verhoren

23-01-2013, 00:19

Citaat door hoceima_driss:
soubghnalah... inshallah zal allah deze dua3 nooit verhoren
Hij kan zich beter zelf zorgen gaan maken.

23-01-2013, 00:19



Citaat door freedamascus:
De eerste persoon op dit forum die ik een idioot heb genoemd...
ja haha ik zag t op die topic als eerste heel sarcastisch gereageerd. Je begreep me aan het einde geloof ik verkeerd over oren afsnijden etc, maar je reageerde niet meer.. . Ik ben tegen extremisme! Dat is verboden in de islam.

23-01-2013, 00:19

Citaat door freedamascus:
Hij kan zich beter zelf zorgen gaan maken.
hoebedoel je... dat hij genoeg aan zn hoofd heeft

23-01-2013, 00:20
De Moslims die zich onderling op zo'n manier naar elkaar richten, mogen wat mij betreft eens goed wat boeken van Al-wala wal Baraa doorlezen... dit is geen manier van omgang met je eigen broeders en zusters. Waar is de broederschap? Zoiets kan niet man.. maar jah,, internet is een vrije en anonieme wereld..

Los van het 3e voorbeeld die je gaf alleen, want zoiets is geen Doe'ah.. dat is gewoon een overtuiging die we moeten hebben als Moslims...

Pagina's : [1] 2 3