Bekijk volle/desktop versie : Mijn ouders laten schrikken door de shada uit te spreken



Pagina's : [1] 2 3

22-01-2013, 22:39
Bizar ...
Nog steeds ben ik in shock en kan niet goed verklaren wat er is gebeurdt.
Het lijkt alsof mijn dagen zijn geteld, soubhanaAllah.
Ik kan het gevoel niet goed beschrijven, angst overheerst mij eigenlijk. Ik kreeg het plots warm, ik voelde me heel erg licht alsof ik elk moment weg kon gaan, ik rende naar beneden, barste in tranen en het enige wat ik deed was de shada uitspreken. Mijn grootste angst is sterven zonder de shada, het overheerst mijn leven op dit moment ontzettend. Mijn ouders waren verbaasd, wat logisch is, ze zien hun oogappel half sterven. Ik deed echt dramatisch, ze vroegen wat is er? en ik antwoorde, ik heb het gevoel dat ik zo weg ben. Ik zag mezelf al omhuld in een witte laken. Het enige wat ik dacht was nee, nee, nee ik wil niet dood, ik wil niet naar de hel. Mn moeder pakte water en deed alsof ze aan het drinken was en opeens gooide ze water in mn gezicht Ik ben naar boven gegaan, heb gebedskleed gepakt ben gaan bidden, huilen, ik kreeg amper adem en raakte in paniek, als een gek was ik om me heen aan het kijken opzoek naar malik al maouth. Daarna heb ik de koran gepakt en ben gaan lezen totdat ik rustig werd.

Nu paar dagen later, heb ik nergens last van, maar ik kan dat moment niet plaatsen. Het gevoel wat ik had is niet normaal. En nu denk ik dus dat ik elke moment kan gaan.

Herkent iemand dit? Moet je bang zijn voor de dood?

22-01-2013, 22:43


Je had een paniekaanval. Heb het ook weleens..

22-01-2013, 22:44
ik heb dat ook weleens, dan sta ik midden in de nacht op met hartkoppingen/hyperventilatie.
het enige wat ik dan kan.uitspreken is de shahada wa Alhamdu Allah.
.Ik hoop dat als het moment daar echt is dan.ik.dan.ook zo reageer.
me man schrikt er idd wel van, omdat je dan een beetje in paniek bent hard praat, luid ademt paniekerig kijkt.
dus niks geks volgens mij.

22-01-2013, 22:50
dat is hyperventileren.. super vervelend heb dat ook paar keer gehad. Niet echt fijn. Je denkt idd alleen maar aan ''ik wil niet dood'' Wle een eyeopener zulke momenten.

22-01-2013, 22:56



Citaat door Sen.:
Je had een paniekaanval. Heb het ook weleens..


Citaat door FATIMAZOHRA85:
ik heb dat ook weleens, dan sta ik midden in de nacht op met hartkoppingen/hyperventilatie.
het enige wat ik dan kan.uitspreken is de shahada wa Alhamdu Allah.
.Ik hoop dat als het moment daar echt is dan.ik.dan.ook zo reageer.
me man schrikt er idd wel van, omdat je dan een beetje in paniek bent hard praat, luid ademt paniekerig kijkt.
dus niks geks volgens mij.


Citaat door Goldielox:
dat is hyperventileren.. super vervelend heb dat ook paar keer gehad. Niet echt fijn. Je denkt idd alleen maar aan ''ik wil niet dood'' Wle een eyeopener zulke momenten.
Ok, echt vreemd. Ik ben niet iemand die zomaar een paniekaanval krijgt. Ik was namelijk met iets leuks bezig. Het is zeker een eyeopener. I

22-01-2013, 22:59
Inch Allah zullen we allemaal als moslima's sterven. Ik wens niemand de hel. Ik las net de koran. Het paradijs is zo moooooi, rustbanken, je zal geen zorgen kennen, alleen dat al is mach allah zo mooi. Moge Allah ons leiden en inch Allah zullen wij tot de mensen van het paradijs behoren.

22-01-2013, 23:02
En weinigen van de laatsten!

22-01-2013, 23:03
die gevoel kryg je niet zomaar

22-01-2013, 23:07

Citaat door brasschaat:
En weinigen van de laatsten!


Ik snap het niet?

Citaat door StreetChic:
die gevoel kryg je niet zomaar
is het een teken?


Heeft iemand een hadieth voor mij die betrekking heeft op mijn situatie?

22-01-2013, 23:08
Ik las laatst dat Malik el mawt 5 keer per dag bij ons langs komt. Ik kreeg kippevel en dacht wow wanneer krijgt Malik el mawt de opdracht om mijn ziel te nemen. Ik hoop op een mooie dood en dat ik mijn best in dunya heb gedaan en dit voor alle moslims insha Allah.

22-01-2013, 23:10
Ik heb zelfs soms duizelingen uit het niets huppa in me slaap
Zelfs in me slaap als er buiten om al open in me ogen nog.

Kreeg het eens midden in de nacht.
Kon niet praten ik kon niet roepen om hulp.
Alles draaide geen vloer onder me voeten.
Ik kreeg ook geen lucht alles draaide alsof ik gek werd.

Ik dacht ook dat ik dood ging en chahada doen en kalmeren.
Dit gebeurd me om de zoveel tijd.

Eens kreeg ik het in de douche het lijkt alsof ik van aarde ga.
En nog word ik elke keer er bang van soubhana Allah
En maar tranen krijgen en tranen

22-01-2013, 23:13
@TS. Had je daarbij last van hartkloppingen/pijn op de borst/benauwdheid of andere klachten?



Citaat door FATIMAZOHRA85:
ik heb dat ook weleens, dan sta ik midden in de nacht op met hartkoppingen/hyperventilatie.
het enige wat ik dan kan.uitspreken is de shahada wa Alhamdu Allah.
.Ik hoop dat als het moment daar echt is dan.ik.dan.ook zo reageer.
me man schrikt er idd wel van, omdat je dan een beetje in paniek bent hard praat, luid ademt paniekerig kijkt.
dus niks geks volgens mij.
Wow heftig, hoe vaak heb je dit?

22-01-2013, 23:16



Citaat door DELIA:
Ik las laatst dat Malik el mawt 5 keer per dag bij ons langs komt. Ik kreeg kippevel en dacht wow wanneer krijgt Malik el mawt de opdracht om mijn ziel te nemen. Ik hoop op een mooie dood en dat ik mijn best in dunya heb gedaan en dit voor alle moslims insha Allah.

Ja, daar dacht ik aan. Dus ik dacht dan is het nu mijn tijd.
Ameen !!


Citaat door mocro_riffia:
Ik heb zelfs soms duizelingen uit het niets huppa in me slaap
Zelfs in me slaap als er buiten om al open in me ogen nog.

Kreeg het eens midden in de nacht.
Kon niet praten ik kon niet roepen om hulp.
Alles draaide geen vloer onder me voeten.
Ik kreeg ook geen lucht alles draaide alsof ik gek werd.

Ik dacht ook dat ik dood ging en chahada doen en kalmeren.
Dit gebeurd me om de zoveel tijd.

Eens kreeg ik het in de douche het lijkt alsof ik van aarde ga.
En nog word ik elke keer er bang van soubhana Allah
En maar tranen krijgen en tranen


Lastig, ben je naar de huiarts geweest. Jij hebt het vaak, dat lijkt me niet gezod. Allah chafiek

Citaat door Woestijnroos:
Is het niet gewoon hyperventilatie? Daar heb ik ook last van, wat je dan moet doen is op je ademhaling letten. Diep inhalen en proberen vanuit je buik te ademen
Hyperventilatie kreeg ik pas na het hele gebeure, en het was meer moeilijk ademhalen door het huilen.

22-01-2013, 23:17

Citaat door _Sarah_:
@TS. Had je daarbij last van hartkloppingen/pijn op de borst/benauwdheid of andere klachten?




Wow heftig, hoe vaak heb je dit?


Mijn hart ging als een bezeten tekeer, omdat ik erg bang was.

22-01-2013, 23:17
Het klinkt niet als bizar, ken meerdere mensen die het hebben. Zelf ook meegemaakt, is gewoon super eng. Ik bedoel je kunt iedere seconde sterven, maar als de angst zo gigantisch door je lichaam giert heb je nauwelijks nog controle over je gedachten.

Alleen als je het voor het eerst krijgt is het wel schrikken. Msaken je ouders, zijn die nu niet super bezorgd?

Pagina's : [1] 2 3