Bekijk volle/desktop versie : Marokko 2013



Pagina's : [1] 2

22-01-2013, 10:48
[ Januari is alweer bijna voorbij. Als Februari ook voorbij is dan vliegt de tijd. Voor je het weet staat de zomervakantie weer voor de deur. Jeetje Mineetje wat heb ik er zin in. De ramadan valt dit jaar samen met de zomervakantie. Een reden voor velen om hier te blijven. Maar voor de anderen velen juist weer een reden om richting Marruecos te vertrekken.

Ga jij dit jaar naar Marokko? Zo ja, naar welke plaats? Zo nee, waar of wat ga je dan doen?

Hoe bedoel je ik verlang naar de zomervakantie. ]

22-01-2013, 10:49


Wohoo best time of the year. Niks gepland. Maar inchallah weer chamal dit jaar. Het wordt dan wel op het allerlaatste moment boeken.

22-01-2013, 10:50

Citaat door xmakesmewonder:
Wohoo best time of the year.
En of...

22-01-2013, 10:50
Jaaa, ik ga inshaAllah ook. Naar Alhoceima, maar maak natuurlijk wel n reisje naar verschillende steden. Ik ga voor 6 weekjes inshaAllah. Cant wait.

22-01-2013, 10:50


ik ga insallah 2 weken naar alhoeceima en dit keer suikerfeest daar meemaken, heb er nu al zin in.

22-01-2013, 10:53

Citaat door Tiesje.:
Jaaa, ik ga inshaAllah ook. Naar Alhoceima, maar maak natuurlijk wel n reisje naar verschillende steden. Ik ga voor 6 weekjes inshaAllah. Cant wait.


Ik ook naar Alhoceima.
6 weken heerlijk, ik hoop dat ik iig 4 weken krijg op mijn werk.


Citaat door NoLoveNoCry:
ik ga insallah 2 weken naar alhoeceima en dit keer suikerfeest daar meemaken, heb er nu al zin in.
Ook naar Alhoceima! Ja, eindelijk een keertje l3ied daar vieren. Ik denk dat er dit jaar best veel zullen gaan.

22-01-2013, 10:56
Insha-Allaah..

22-01-2013, 11:00
Heeft er iemand al geboekt? .

Wij twijfelen nog, wél gaan of niet gaan. Als we gaan, zijn we zoiezo van plan om rond te reizen. En marokko kost geld, ..

Je komt veel duurder uit dan een weekje Egypte! .

22-01-2013, 11:02
Heb er ook zo zin in , we gaan insallah na de ramadan lekker met de auto.!

22-01-2013, 11:07

Citaat door Nadia2007:
Insha-Allaah..


InshaAllah.

Citaat door Cheeks:
Heeft er iemand al geboekt? .

Wij twijfelen nog, wél gaan of niet gaan. Als we gaan, zijn we zoiezo van plan om rond te reizen. En marokko kost geld, ..

Je komt veel duurder uit dan een weekje Egypte! .


Nee, niet geboekt. Ik ga met de auto. Dan ervaar ik het vakantie gevoel pas echt.

Marokko kost geld inderdaad, dus even doorsparen!


Citaat door Cosmopolitan22:
in mei!
Voor je het weet is het alweer Mei. Waar in Marokko?

22-01-2013, 11:11

Citaat door Teglelet:
InshaAllah.


Nee, niet geboekt. Ik ga met de auto. Dan ervaar ik het vakantie gevoel pas echt.

Marokko kost geld inderdaad, dus even doorsparen!



Voor je het weet is het alweer Mei. Waar in Marokko?
Heb je al eens berekend hoeveel het kost om met de auto te gaan? Gaan jullie met een heel gezin?

22-01-2013, 11:12

Citaat door Cheeks:
Heb je al eens berekend hoeveel het kost om met de auto te gaan? Gaan jullie met een heel gezin?
Nee nooit berekend. Ik ben nog thuidwonend, dus ik hoef niet voor een heel gezin te betalen.Dus ik zou het echt niet weten, maar ben er wel benieuwd naar.

22-01-2013, 11:14


ik ga wel op reis deze jaar in shaa Allah na de ramadan ; kwas vorig jaar nergens geweest & de jaar daarop ook niet ; deze jaar blyf ik echt niet & in de paasvakantie ga ik ook


22-01-2013, 11:15

Citaat door StreetChic:
ik ga wel op reis deze jaar in shaa Allah na de ramadan ; kwas vorig jaar nergens geweest & de jaar daarop ook niet ; deze jaar blyf ik echt niet & in de paasvakantie ga ik ook

Ik ben al bijna 5 jaar nergens heen geweest. Dus ik blijf dit jaar ook echt niet.

22-01-2013, 11:20

Citaat door Teglelet:
InshaAllah.


Nee, niet geboekt. Ik ga met de auto. Dan ervaar ik het vakantie gevoel pas echt.

Marokko kost geld inderdaad, dus even doorsparen!



Voor je het weet is het alweer Mei. Waar in Marokko?
rondreizen inshallah. en 2 dagen langs familie's

Pagina's : [1] 2