Bekijk volle/desktop versie : De vrouw van mijn broer ....



Pagina's : [1] 2

21-01-2013, 18:30
[Is echt een schat!! Ze heeft echt zoveel voor me gedaan!! Ik zat in een hele moeilijke periode! Ze heeft zoveel voor me geregeld! Ik had het nooit gekund!! Ze heeft het gewoon allemaal voor elkaar gekregen! Een betere schoonzus kan je niet wensen! Ben zo blij met haar!
Sommige boeit het niet eens in welke situatie je zit! Maar zij helpt me echt met alles!


Mohiem nu wil haar bedanken voor wat ze voor me heeft gedaan allemaal! Wie weet iets leuks! Kan niet echt iets verzinnen wat ze echt leuk gaat vinden! ]

21-01-2013, 18:31


Plan een leuke beauty day voor jullie samen?

Dr fish voor jullie handjes en voetjes?

21-01-2013, 18:32
Koester haar en herken zelf wanneer zij ook eens hulp nodig heeft. Allah iezied fel khawa!

21-01-2013, 18:33
Geef haar een lekker weekendje weg parijs.

21-01-2013, 18:35



Citaat door Yas_Mi_Ne:
Geef haar een lekker weekendje weg parijs.
Samen met ts?

21-01-2013, 18:35

Citaat door noona:
Koester haar en herken zelf wanneer zij ook eens hulp nodig heeft. Allah iezied fel khawa!
Dat sowieso, ik pas regelmatig op haar kinderen als zij bijvoorbeeld een feest heeft ofso! Of als ik bij haar ben ga ik voor haar strijken omdat ik weet dat ze het niet leuk vind om te strijken!

21-01-2013, 18:36
Hoop dat je altijd dit zult herkennen en ook wanneer zij haar moment niet heeft.

21-01-2013, 18:36

Citaat door elhobje:
Samen met ts?
Zij met haar man

21-01-2013, 18:42
Mandjes vullen vind ik erg leuk, blijft leuk. Een hele grote mand!

21-01-2013, 18:44
Weekendje weg gaat niet lukken ze heeft het momenteel heel druk!
Tussen al die drukte door regelt ze nog mijn zaakjes, die van me vader en stiefmoeder!!
Ik dacht eerder aan een presentje! Maar weet niet precies wat!

21-01-2013, 18:46

Citaat door riffia_naima:
Weekendje weg gaat niet lukken ze heeft het momenteel heel druk!
Tussen al die drukte door regelt ze nog mijn zaakjes, die van me vader en stiefmoeder!!
Ik dacht eerder aan een presentje! Maar weet niet precies wat!
Geef haar een ipad of zo

Juist drukke mensen vinden een weekendje weg een welkome afleiding.

21-01-2013, 18:50

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Geef haar een ipad of zo

Juist drukke mensen vinden een weekendje weg een welkome afleiding.
Bedoel ermee dat ze nu niet weg kan!

Als alles rond was zou zij met haar gezin op vakantie gaan naar Marrakech om een beetje bij te komen van alle drukte die ze heeft gehad! Toen zei ze tegen mij en me vader ik neem jullie mee op mijn kosten!!

21-01-2013, 18:51



Citaat door riffia_naima:
Bedoel ermee dat ze nu niet weg kan!

Als alles rond was zou zij met haar gezin op vakantie gaan naar Marrakech om een beetje bij te komen van alle drukte die ze heeft gehad! Toen zei ze tegen mij en me vader ik neem jullie mee op mijn kosten!!
Oke, wat is je budget? En wat vind zij leuk om te krijgen bv?

21-01-2013, 18:53

Citaat door riffia_naima:
Bedoel ermee dat ze nu niet weg kan!

Als alles rond was zou zij met haar gezin op vakantie gaan naar Marrakech om een beetje bij te komen van alle drukte die ze heeft gehad! Toen zei ze tegen mij en me vader ik neem jullie mee op mijn kosten!!
Lieve schoonZus!! Ik heb ook super lieve schoonzusse. Hamdulah! Gelukkig bestaan ze nog dames

21-01-2013, 18:53

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Oke, wat is je budget? En wat vind zij leuk om te krijgen bv?
Oohja een iPad heeft ze al! En daarom vind ik het zo moeilijk omdat heel veel dingen afvallen en omdat ze heel veel dingen al heeft!
Ik weet niet of ze op dit moment specifiek iets nodig heeft maar ik denk dat ze met alles wel blij gaat zijn!
Budget hangt er eigenlijk vanaf, als de prijs het waard is heb ik het er wel voor over!

Pagina's : [1] 2