Bekijk volle/desktop versie : JONGE MOEDERS massaal aan het crashen



02-01-2005, 17:28
JONGE MOEDERS massaal aan het crashen


Een vrouw wil eigenlijk maar één ding; een kind….dat zeggen ze altijd. Maar het vreemde is, als het kind er uiteindelijk is, dan willen ze er niet voor zorgen. Ze brengen het meteen naar een crèche. De crèche, een geleend woordje(crash) uit de ongevallenwereld en vooral bekend in de luchtvaartindustrie en onder de computernerd om een catastrofe te beschrijven. Zo een kindercrèche instelling kost de vrouw een maandinkomen. Daaruit alleen al kun je de conclusie trekken dat een vrouw slechts werkt om niet met haar kind te hoeven zijn.

Die zogenaamde carrière vind de vrouw kennelijk belangrijker dan het kind.Als je kijkt naar vrouwen die werkelijk iets hebben gepresenteerd hebben, dan hoor je in die verhalen nooit dat ze hun kind naar zo een instituut hebben gebracht, waar het per definitie een emotionele gestoordheid oploopt ,pas later in de volwassen jaren van het kind wordt het merkbaar. Echte sterke vrouwen hebben altijd zelf voor hun kroost gezorgd, ze zien het opvoeden van hun prinsjes als een carrière. Een kind met een echte opvoeding kan later opscheppen dat hij/zij een goede jeugd heeft gehad tegenover zijn/haar gestoorde vrienden.

Als je langs zo een catastrofale crashinstituut loopt,dan kun je zelf met eigen ogen zien wat voor moeders hun kind daarachter laten.De moeders komen meestal gehaast in een gedeukte auto aanrijden,en aan die twee kenmerken kun je merken dat er een vrouw achter het stuur zit .De moedertjes trappen(vaak letterlijk) hun kindje uit de auto en rijden met slippende banden weg om het gejank niet aan te hoeven horen

Die arme kindjes horen hun moeders denken van; tja, ik wilde je graag maar ik heb geen zin om je de hele dag te zien. Ik wilde je eigenlijk alleen maar voor de status, om mijn moederschap bevestigd te zien en om mijn leven zinvol te maken, want zelf doe ik eigenlijk niet echt iets bijzonders.

Als de carrièremoeders weg zijn, worden de kinderen opgevangen door een juffrouw met een diploma. Deze juffrouw met diploma gaat zelf weg om niet de hele dag de kinderen te hoeven zien en te ruiken, dus laat ze de studentes de zaak runnen. De peuters zijn dan overgeleverd aan studentes die absoluut niets met de kinderen doen, alleen in de tuin stiekem jointjes roken en de kinderen stiekem laten meeroken. Sommige kinderen rennen hele dag met hun blote bil over het plein terwijl de leidsters, stoned als een canon die kinderen vervolgens uitlachen.

Wees verstandig en laat je kindje niet crashen in een crèche, geef het de aandacht die het nodig heeft zodat het een normale leven zal leiden……………………

02-01-2005, 17:37


De peuters zijn dan overgeleverd aan studentes die absoluut niets met de kinderen doen, alleen in de tuin stiekem jointjes roken en de kinderen stiekem laten meeroken. Sommige kinderen rennen hele dag met hun blote bil over het plein terwijl de leidsters, stoned als een canon die kinderen vervolgens uitlachen.


hahahahahahah

ik moet daar ook gaan werken

02-01-2005, 17:46

Citaat door Morocaan:

De peuters zijn dan overgeleverd aan studentes die absoluut niets met de kinderen doen, alleen in de tuin stiekem jointjes roken en de kinderen stiekem laten meeroken. Sommige kinderen rennen hele dag met hun blote bil over het plein terwijl de leidsters, stoned als een canon die kinderen vervolgens uitlachen.


hahahahahahah

ik moet daar ook gaan werken
ga je voor de studentes, of voor hun vrijgevigheid

02-01-2005, 22:28
Goh je praat uit ervaring!
was je jeugd dan zo traumatisch, vond je het niet lekker om met je blote billen over het pleintje te rennen dan?

02-01-2005, 23:44


Whahahaha...


16-01-2005, 20:05
Kwaliteit crèches daalt



De kwaliteit van de crèches blijkt te dalen, volgens een onderzoek van Mirjam Gevers Deynoot-Schaub van de Universiteit van Amsterdam. Vooral de particuliere crèches scoren relatief slecht. Over de hele linie is de kwaliteit gedaald van een score van 4,8 in 1995 tot 4,3 in 2001 (op een schaal van 0 tot 7). Van de onderzochte kinderdagverblijven scoort 6% een onvoldoende, namelijk niet hoger dan 2,9. Crèches blijken vooral tekort te schieten bij het aanleren van taal en het aanbieden van leer-activiteiten:


<LI>praten met de kinderen en het lezen van geschikte boeken krijgt bij 1 op de 3 kinderdagverblijven te weinig aandacht;
<LI>leren – in de vorm van spelletjes doen en dingen doen die de motorische ontwikkeling bevorderen – gebeurt niet of nauwelijks bij 1 op de 5 kinderdagverblijven.

Gesubsidieerde crèches scoren met een algemeen gemiddelde van 4,8 aanzienlijk hoger dan de particuliere dagverblijven, die blijven steken op het rapportcijfer 3,8. De oorzaak daarvan is niet bekend.

Wel positief is Gevers Deynoot-Schaub over de sociale interactie van de crèche-leidsters en de kinderen: bijna 2 op de 3 dagverblijven scoort ronduit goed op dit punt. Bron: Trouw
14 juni 2002

16-01-2005, 21:00

Citaat door lady_love_crasy:
Goh je praat uit ervaring!
was je jeugd dan zo traumatisch, vond je het niet lekker om met je blote billen over het pleintje te rennen dan?

17-01-2005, 00:41
Ik woon vlakbij een creche en moet vaak aanzien hoe kindjes met tegenzin in moeders auto worden gepropt, kinderen gaan s avonds met dwang met hun moeder naar huis, ze staan gewoon voor de creche te janken en protesteren om met hun moeder naar huis te gaan.

Vind je het gek, ze spenderen meer tijd met de creche juf dan met hun eigen moeder, na een tijdje zien ze de creche juf als moeder en noemen haar vaak 'mama' en hun bloed eigen moeder zien ze als vreemde.

17-01-2005, 00:42

Citaat door Morocaan:
De peuters zijn dan overgeleverd aan studentes die absoluut niets met de kinderen doen, alleen in de tuin stiekem jointjes roken en de kinderen stiekem laten meeroken. Sommige kinderen rennen hele dag met hun blote bil over het plein terwijl de leidsters, stoned als een canon die kinderen vervolgens uitlachen.


hahahahahahah

ik moet daar ook gaan werken
hahaha jij ziet ze zeker vliegen he

17-01-2005, 05:17

Citaat door B0rtoukala:
lach je mij uit? en dan als ik een trauma aan die crash ove rheb gehouwe


waren wel leuke tijden hoor, vroeger de eerste marokkaan in zo een crèche en gelijk rwina in de peuterzaal

17-01-2005, 12:24

Citaat door dappere_sousie:
lach je mij uit? en dan als ik een trauma aan die crash ove rheb gehouwe


waren wel leuke tijden hoor, vroeger de eerste marokkaan in zo een crèche en gelijk rwina in de peuterzaal

Zou ik niet durven

Maar ik moest gelijk aan de vroegere tijden denken, vandaar dat ik het een
grappige reactie vind,


zeker rwina, msakien ze nemen allemaal ontslag

09-06-2005, 23:25

Citaat door B0rtoukala:

Zou ik niet durven

Maar ik moest gelijk aan de vroegere tijden denken, vandaar dat ik het een
grappige reactie vind,


zeker rwina, msakien ze nemen allemaal ontslag

Volgens mij zijn marokkaanse jongentjes al op jonge leeftijd erg agressief
Rwina begint al in de peuterzaal

09-06-2005, 23:28



Citaat door lady_love_crasy:
Goh je praat uit ervaring!
was je jeugd dan zo traumatisch, vond je het niet lekker om met je blote billen over het pleintje te rennen dan?