Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk zou jij hem voor minder weg doen?



21-01-2013, 09:37
ik had dus een tas gehaald, hermes look al like, voor 75 euro maar omdat ik die tas niet draag omdat ik het toch geen handige tas vond met 2 kleintjes, heb ik hem op marktplaats gezet

nu wilt eentje hem voor 40 euro overnemen, zou je dat doen..de tas is niet eens gebruikt

ik twijfel, aan de ene kant wilde die tas zolang hebben..heb ik hem eindelijk gebruik ik hem niet eens pffff

dillema om een tas

21-01-2013, 09:52


Voor veel meer raak je 'm toch niet kwijt hoor.. je beweert dan wel dat ie nooit gebruikt is, maar het is en blijft een "tweedehandse" tas en het is niet controleren of ie reeds gebruikt is.

21-01-2013, 09:57

Citaat door Smiraatje:
Voor veel meer raak je 'm toch niet kwijt hoor.. je beweert dan wel dat ie nooit gebruikt is, maar het is en blijft een "tweedehandse" tas en het is niet controleren of ie reeds gebruikt is.
dat klopt, dus daarom liever weg doen dan gewoon laten liggen in de kast toch?

bedankt voor je reactie

21-01-2013, 10:05

Citaat door floor_faber:
dat klopt, dus daarom liever weg doen dan gewoon laten liggen in de kast toch?

bedankt voor je reactie
Ja, tenzij je denkt dat je 'm nog in de toekomst zal gebruiken. Als je nu al zeker weet dat ie toch alleen in de kast zal wegrotten, kan je er maar beter nog iets voor terugkrijgen en slechts 35 euro verlies maken dan het totaalbedrag van 75 euro weggooien.

21-01-2013, 11:25


mag ik vragen waar jij de tas vandaan hebt?

21-01-2013, 12:39

Citaat door momy2be:
mag ik vragen waar jij de tas vandaan hebt?
http://www.mynewbag.nl

21-01-2013, 12:41
ik zie dat hij nu voor 84.95 te koop is, zo he in een keer 10 euro duurder geworden