Bekijk volle/desktop versie : 'islam is de beste en de laatste godsdienst!!!!!' in de spamfilter van hotmail!



02-01-2005, 16:54
als er gereageerd wordt op een onderwerp waar je een post hebt gedaan dan krijg ik automatisch een emailtje. Maar als ik hier een emailtje van krijg komt ie in mijn junkmail box ! Zou microsoft een 'anti islam campagne' voeren op aandringen van Amerika? wie weet!

02-01-2005, 17:12



Citaat door pietjeruk:
als er gereageerd wordt op een onderwerp waar je een post hebt gedaan dan krijg ik automatisch een emailtje. Maar als ik hier een emailtje van krijg komt ie in mijn junkmail box ! Zou microsoft een 'anti islam campagne' voeren op aandringen van Amerika? wie weet!
wellicht moet je eens kijken naar de filters je hebt ingesteld, bij mij komt het gewoon in mijn inbox dus niet zo paranoia doen.

02-01-2005, 17:42

Citaat door mismuis:
het is toch bekent dat microsoft joods is.
Het daarom ook dat de nieuwsbrief van ZIONISM.NET ook in de junkemail terecht komt

02-01-2005, 18:20
Gaap, het is natuurlijk allemaal een zionistisch complot..... Erg interessant hoor....
Zzzzzzzzzznurk.

02-01-2005, 18:41



Citaat door mismuis:
het is toch bekent dat microsoft joods is.
en waarom is dat? soms omdat ze economisch gezien zo'n succes hebben?
Door zo'n opmerking ga ik bijna denken dat alle afkeer tegen de Joden is gebasseerd op jaloezie.

02-01-2005, 18:48
alle afkeer tegen de joden komt voort uit de realiteit die helaas door tal van mensen ontkend worden omdat zij daar baat bij hebben. BV Omdat zij zelf een van de bloedverwanten zijn.

02-01-2005, 19:09

Citaat door baby_selly:
alle afkeer tegen de joden komt voort uit de realiteit die helaas door tal van mensen ontkend worden omdat zij daar baat bij hebben. BV Omdat zij zelf een van de bloedverwanten zijn.
En nu nog een keer aub.
Kan het helaas niet volgen.
Dus diegene die de Joden haten zijn eigenlijk zelf joden en balen hier zoveel
van dat ze maar hebben besloten om hun eigen broeders te verloochenen.
Zeer vreemd