Bekijk volle/desktop versie : Wie gelooft er nog in een kans op de tweede ronde?



Pagina's : [1] 2 3

21-01-2013, 01:35
wordt moeilijk.. we kunnen wel beter. dat hebben we gezien tegen zambia en namibie maar dan moet er echt iets veranderen. Het lag aan die bange verdedigers. Eerlijk de aanvallers deden weinig fout maar om balbezit te houden waren ze gewoon te bang allemaal om in te grijpen. Snelle spitsen maken ze bang en ze durven niet verder naar voren te spelen. Wie weet een methode om dit op te lossen.. (Ook daarom is die 2e bal ook nooit voor ons. Al jaren niet.)

21-01-2013, 01:41


Het zit er helaas weer niet in. Misschien de volgende can in eigen land.

21-01-2013, 01:44
ik heb het gevoel dat ook in eigen land wij op deze manier er niks van gaan bakken

21-01-2013, 01:45
deze ronde vliegen we eruit !

21-01-2013, 01:45


voetbalverstand van een visstick

21-01-2013, 01:47
Er zit totaal geen lijn in ons spel. Geen vertrouwen, geen power, geen wil niks noppes nada. Als ze de bal krijgen aangespeeld dan blokkeren ze. Niemand die zich aanbied, en het ergste van alles zijn die domme foutjes. Barrada kan de bal niet eens controleren. Alles gaat fout. Deze gasten hebben geen stamina en bezwijken onder de druk.

21-01-2013, 01:56
We missen deze leider/strijder


21-01-2013, 02:19

Citaat door Elcabron:
We missen deze leider/strijder

Hij is troep wat ga je hem missen....

21-01-2013, 02:39
@elcabron

kom op joh.. je bent voor barca en dan roem je kharja.. jou neem ik niet serieus meer. Die hele wedstrijd heeft niks met ervaring te maken joh. gaat om instelling en tactiek

21-01-2013, 02:40
Ik zie Marokko 1e worden in de groep.

Ik vond Marokko sterk spelen tegen een sterk Angola.

21-01-2013, 02:43

Citaat door 13895685:
Ik zie Marokko 1e worden in de groep.

Ik vond Marokko sterk spelen tegen een sterk Angola.
Vind je Angola niet de zwakste van de drie tegenstanders? CV en ZA zijn denk ik sterker

21-01-2013, 02:48
Ik vond Angola niet sterk. We hebben het ons te lastig gemaakt. Zij speelden 4-4-2 en wij 4-3-3 en daar gaat het fout. mijns inziens wint 4-4-2 het altijd van 4-3-3. El ham is niet gemaakt voor 4-3-3. Dan hoop je dat er geen voorzetten van links en rechts komen van angola en dan komen ze toch wel.. Dus de backs gaven te veel ruimte. Die 2 spitsen hebben genoeg kansen gehad van angola. maar dit had niet gehoeven.

Tegen dit soort teams kun je beter als Juventus en Udinese spelen. 3 centrale verdedigers en 2 spitsen. 3-1-4-2 dus

21-01-2013, 02:52


@33875

Dat vond ik ook. Maar nu ik Angola zag schat ik ze net zo sterk als caap en za. Ik had een veeeeeel sterker angola verwacht. Toen ik za en caap zag dacht ik dat marokko wel ff van ze zou winnen. Na de wedstrijd van angola marokko had ik dat gevoel niet meer. Puur omdat de opstelling, het type spelers en de trainer rare keuzes maken.

21-01-2013, 02:57

Citaat door MarocinoRifino:
wordt moeilijk.. we kunnen wel beter. dat hebben we gezien tegen zambia en namibie maar dan moet er echt iets veranderen. Het lag aan die bange verdedigers. Eerlijk de aanvallers deden weinig fout maar om balbezit te houden waren ze gewoon te bang allemaal om in te grijpen. Snelle spitsen maken ze bang en ze durven niet verder naar voren te spelen. Wie weet een methode om dit op te lossen.. (Ook daarom is die 2e bal ook nooit voor ons. Al jaren niet.)


Ik zou spelen met 3-4-2-1 bij balverlies dus met 9 spelers die jagen op de bal. en bij balbezit 4-3-3 aanvallend. Veder moet je tussen de linie's voetballen om met goede positie spel en snelle buitenspelers gevaar te op de helft van de tegenstander.Ze moeten niet overgaan naar fysieke spel want daardoor raken ze het spel kwijt die marokko wel kan spelen. Er moet meer tactisch worden gevoebalt, met goede positie spel en snelle combinatie's tik je de Afrikanen weg. We moeten het niet hebben van onze fysiek dan leggen we af tegen de Afrikanen die harder spelen en sterker zijn dan de Marokkanen.

Wat Marokko verkeerd doet is dat ze mee gaan met het Afrikaanse spel, die slaan het middenveld over en spelen met lange ballen. Paniekvoetbal!
El Kantari moet naast Benatia spelen, hij is de enige verdidiger die goed kan opbouwen en ook zijn mannetje kan uitschakelen. Met Benatia en El adoua heb je twee zelfde spelers die minder zijn in de opbouw. Hierdoor spelen ze sneller lange ballen naar voren, fysiek moeten we het afleggen tegen de Afrikanen dus dat zorg dat de bal snel weer terug komt op de helft van Marokko. Zo raak je snel vermoeid door hele tijd te moeten verdedigen.

Zniti,
El adoua Benatia el kantari Berdich
El kaoutari

El Ahmadi chafni Berada/ Belhanda

Amrabat Assaidi

El hamdaoui

21-01-2013, 03:14
@mimoun75

je zegt 3-4-2-1 maar je noemt 5 verdedigers.?

Pagina's : [1] 2 3