Bekijk volle/desktop versie : Wie Kent Er Goede Chaabi Muziek???

26-01-2003, 14:13
HALLO MENSEN

IK HEB EEN VRAAG, WIEKENT ER GOEDECHAABI MUZIEK
DAN HEB IK HET OVER NAMEN ZOALS JEDWANE,SENHAJI ....
NOU WIE WEET ER DUS GOEIE MUZIEK DIE JE OP EEN TROUWFEEST KUNT DRAAIEN,GOEDE DANSMUZIEK DUS!!
LAAT HET ME WETEN,MAH OOK RAI OFZO ZIJN ALS JE ERMAAR OP KUNT DANSEN!!

ALVAST BEDANKT

26-01-2003, 21:47

Asalaam,

De 1 na laatste cd van Jalal (dus niet die nieuwe van hem met de imitatie van de ketchup song) Maar die c d waiii is echt om van te flippen zitten maar 2 nummers op elke duurt geloof ik 17 min maar hij is echt mooi stond er persoonlijk een beetje versteld van.
En natuurlijk de verzameltje genaamd stars Jara.
Laatste van Khalid Bennani , Tahour live cd is ook mooi meer charki style maar mooi, chaabiate 2002, Daoudi, Ochestre Bennani en Karman
Hicham doukkali (veel kans dat je nem niet kan vinden)
En Les Maitres du chaabi Marocain.

En rai moet je zeker die van cheb azzedine nemen en fatih klinkt ook prachtig. En een verzameltje genaamd rai dance mega stoor klinkt ook ook best goed ...

Mouhiem hoop je een beetje geholpen te hebben,

Thala,

16-02-2003, 17:03
Zo hallo......nu vraag je wat.....ik kan je wel namen van cd's geven! En van bandjes! Mijn kast puilt hiervan uit! Laat het me maar weten

19-02-2003, 19:50
Zouden jullie ze ajb hier in deze topic kunnen plaatsten want ik ben ook op zoek naar goede muziek..

Liefs,
Saloua

19-02-2003, 21:52

Ik wil niet moeilijk doen maar ga je de hele avond chaabi draaien of zo

als je goed wilt dansen kun je ook muziek draaien ala masri zoals onderandere van hisham abbas ihab toufik diana haddad

en nog vele anderen
van chaabi vindt ik persoonlijk tot nu toe khalid bennani de beste zanger op om te dansen Vooral zijn oude liedjes

30-03-2005, 21:53
he zou je mij ook die nummers kunnen mailen
nouhaila_20@hotmail.com

03-04-2005, 19:13
zet de namen gewoon hier op de topic want er zijn ook mensen die niet op marokko.nl aangemeld zijn en ook graag willen weten wat de namen van de goede zangers/zangeressen zijn

04-04-2005, 14:26
chaabi

tahour
youmni
daoudi
stati
mustapha bourgogne

charki:
hakim
nancy ajram
bahaa soltan
Tamer