Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk haaruitval/dun haar



20-01-2013, 16:25
Hall Dames,

Ik heb de laatste tijd heel veel last van haaruitval, tijdens het douchen en kammen komen er gwn plukken uit! Ik gebruik gwn normale shampoo en conditioner van andrelon maar ik merk dat me haar steeds dunner en dunner word.. had eerst best dik haar, niet echt super dik maar nu is het gwn een dun staartje.. Ik baal hier enorm van..

Zijn er shampoos die echt helpen voor het uit vallen van haar of die het haar dikker maakt? Zo ja weten jullie welke?

Hebben jullie misschien ngo andere tips die ik kan gebruiken?

Hoor het graag want t word steeds erger

20-01-2013, 19:07


Hoi meid, Vitamine B complex forte. Is echt een aanrader. Duurt even maar je ziet resultaat enchallah

20-01-2013, 19:08

Citaat door tetouania_s000:
Hoi meid, Vitamine B complex forte. Is echt een aanrader. Duurt even maar je ziet resultaat enchallah
Oke bedankt voor de tip!! Ga het inshAllah proberen!

20-01-2013, 19:09
Pfff tijdens t douchen had k zo'n bos haaruitval.. je kon er gwn een pruik van maken echt serieus..

Ik was het nu minder.. k waste het iedere dag..
Ook geen troep meer erin smeren meid..

20-01-2013, 19:59



Citaat door Aitwaygher-:
Pfff tijdens t douchen had k zo'n bos haaruitval.. je kon er gwn een pruik van maken echt serieus..

Ik was het nu minder.. k waste het iedere dag..
Ook geen troep meer erin smeren meid..
Jaa ik was het ook elke dag, behalve als ik weet dat ik d volgende dag nergs na toe moet.. me haar word heel snel vet! Ik doe er ook niks in.. ik was het alleen met shampoo en conditioner en soms een masker...

25-01-2013, 13:12
1: Je haren nooit kammen tijdens het douchen
2: Met lauw water douche( niet te lang onder een douchkop staan straal van t water heeft veel effect op je haren
3: Smeer Argan olie in je haren uur voor dat je gaat douchen
4: Draag je hoofddoek; Probeer alleen een sjaal zonder kapje zodat je haren meer lucht krijgt.
5: Kam je haren vaker op een dag, en laat je haren los dat ademt ook meer.
6: Slaap met haren los of in een losse staart.

26-01-2013, 00:01
Ik heb precies het zelfde probleem, ik heb nu echt een hele dunne staartje terwijl ik lang dik haar had

26-01-2013, 01:42

Citaat door SYEB:
1: Je haren nooit kammen tijdens het douchen
2: Met lauw water douche( niet te lang onder een douchkop staan straal van t water heeft veel effect op je haren
3: Smeer Argan olie in je haren uur voor dat je gaat douchen
4: Draag je hoofddoek; Probeer alleen een sjaal zonder kapje zodat je haren meer lucht krijgt.
5: Kam je haren vaker op een dag, en laat je haren los dat ademt ook meer.
6: Slaap met haren los of in een losse staart.
Waar kan ik Argan olie kopen?

26-01-2013, 01:48
Heb gehoord dat ghasol heel goed voor je haar is.

26-01-2013, 01:52

Citaat door Tonijn_Salade:
Heb gehoord dat ghasol heel goed voor je haar is.
Bedoel je Ghassoul?
Klopt ik heb ook gehoord. Waar verkopen ze?

26-01-2013, 02:34

Citaat door Bloemetjes:
Bedoel je Ghassoul?
Klopt ik heb ook gehoord. Waar verkopen ze?


Is toch hetzelfde? Waarom die smile er zehma bij?
Islamitisch winkeltjes denk ik.

26-01-2013, 18:03
In iedergeval geen Andrelon gebruiken! Vitamines innemen, niet vaak wassen 2x in de week bv, arganolie of een arganshampoo.