Bekijk volle/desktop versie : Meisje vermist



19-01-2013, 08:36
De 15-jarige Ata Sanharib Yohanna uit Beilen wordt sinds dinsdag vermist. Dat meldt het Korps landelijke politiediensten (KLPD), dat een grote zoektocht is gestart naar het meisje en vrijdag een opsporingsbericht heeft verstuurd.


Ata Sanharib Yohanna is voor het laatst gezien in de trein van Zwolle naar Utrecht. Ze is ongeveer 1.55 meter lang, heeft donker lang haar, donkere ogen en een opvallend grote neus. Yohanna droeg waarschijnlijk een zwarte broek met een beige jas met bontkraag met aan de uiteinden van de mouwen metaalkleurige ringetjes en versiersels.

Ze heeft twee paar schoenen bij zich, witte Nikes en halfhoge laarzen met een opvallende hoge hak. Verder was zij in het bezit van een tas met tijgerprint met lederen hengsels. Als er mensen zijn die Ata Sanharib Yohanna hebben gezien, kunnen zij de politie tippen via het nummer 0800-6070 of via Meld Misdaad Anoniem op 0800-7000. (ANP)


http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/01/meisje_15_uit_beilen_vermist.html

20-01-2013, 17:24


Vermist meisje (15) duikt op in Den Haag

DEN HAAG - De 15-jarige Ata Sanharib Yohanna uit Beilen die sinds dinsdag werd vermist, is terecht. Dat maakte de politie zondag bekend. Het meisje werd zondagmiddag in goede gezondheid aangetroffen op het Centraal Station van Den Haag.





De tiener werd voor het laatst gezien in de trein van Zwolle naar Utrecht. De politie begon na haar verdwijning een grote zoektocht en stuurde vrijdag een opsporingsbericht rond.

De recherche onderzoekt wat zich de afgelopen dagen heeft afgespeeld en waarom Ata was weggelopen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21233574/__Vermist_meisje__15__duikt_op_in_Den_Haag__.html

20-01-2013, 18:34

Citaat door adje:
Vermist meisje (15) duikt op in Den Haag

DEN HAAG - De 15-jarige Ata Sanharib Yohanna uit Beilen die sinds dinsdag werd vermist, is terecht. Dat maakte de politie zondag bekend. Het meisje werd zondagmiddag in goede gezondheid aangetroffen op het Centraal Station van Den Haag.





De tiener werd voor het laatst gezien in de trein van Zwolle naar Utrecht. De politie begon na haar verdwijning een grote zoektocht en stuurde vrijdag een opsporingsbericht rond.

De recherche onderzoekt wat zich de afgelopen dagen heeft afgespeeld en waarom Ata was weggelopen.http://www.telegraaf.nl/binnenland/21233574/__Vermist_meisje__15__duikt_op_in_Den_Haag__.html
Gôh toen ik als vijftienjarige wegliep wilde de politie niets doen, laat staan een "onderzoek naar het waarom".......

20-01-2013, 18:44

Citaat door Gitane:
Gôh toen ik als vijftienjarige wegliep wilde de politie niets doen, laat staan een "onderzoek naar het waarom".......
Misschien waren bang voor eerwraak

20-01-2013, 18:45



Citaat door Gitane:
Gôh toen ik als vijftienjarige wegliep wilde de politie niets doen, laat staan een "onderzoek naar het waarom".......
heb je dat gedaan?



ik toen ik een jaar of 18 was, zat ik een week bij een vriend in huis wiens ouders op vakantie waren

20-01-2013, 19:28

Citaat door Mathijs:
heb je dat gedaan?



ik toen ik een jaar of 18 was, zat ik een week bij een vriend in huis wiens ouders op vakantie waren
Ik tien dagen in Zuid Frankrijk...

20-01-2013, 19:34

Citaat door Gitane:
Ik tien dagen in Zuid Frankrijk...
dat noemt men vakantie

20-01-2013, 19:37

Citaat door Mathijs:
dat noemt men vakantie

20-01-2013, 20:27

Citaat door Mathijs:
dat noemt men vakantie
Voor mijn ouders niet, die zaten de eerste drie dagen vreselijk in de rats...

Trouwens dan is dat van jou gewoon "uit logeren"

20-01-2013, 20:35

Citaat door Gitane:
Voor mijn ouders niet, die zaten de eerste drie dagen vreselijk in de rats...

Trouwens dan is dat van jou gewoon "uit logeren"
misschien was het dat ook wel..zij wisten na een dag en nacht al waar ik zat...was 6 huizen verderop

20-01-2013, 20:39

Citaat door Mathijs:
misschien was het dat ook wel..zij wisten na een dag en nacht al waar ik zat...was 6 huizen verderop
Mijn ouders wisten het pas na drie dagen, hoewel ze wel een duidelijk vermoeden hadden dat ik in Frankrijk zat of daar heen zou gaan, ze hebben al mijn kennissen en vrienden in Frankrijk op de hoogte gesteld, die politie ook trouwens, de enig die mijn ouders om een foto van mij vroegen voor het geval dat van de Politie van Rambouillet.... de Politie in Nederland wilde zowiezo niets doen, foto niet nodig enzo, die komt vanzelf terug, en dat was ook zo...

20-01-2013, 20:40
Trouwens met 18 jaar is geen weglopen...... dat is "uit huis gaan".....

20-01-2013, 21:02



Citaat door Gitane:
Trouwens met 18 jaar is geen weglopen...... dat is "uit huis gaan".....
dat was een paar jaar later..niet geheel vrijwillig trouwens.