Bekijk volle/desktop versie : Banken



Pagina's : [1] 2

18-01-2013, 21:54
Vanwaar hadden jullie je bank voor in de woonkamer? ik was bij seats en sofa geweest maar helaas was dat niet hetzelfde als wat ze aanbieden in hun krantje.

Wil winkels/sites met mooie grote banken/lounges en normale prijzen ( max 2500)

18-01-2013, 22:14


Seats and sofa's schijnen zware oplichters te zijn, Google ze maar! Mijn broer heeft daar een paar maanden geleden een stoffen bank besteld, er zitten nu al pluizen op! Om over de levertijd niet te spreken!
Ik heb pas in Zaandam een bank besteld, ze hebben daar echt hele mooie. Weet niet in welke omgeving jij woont?

18-01-2013, 22:19
ja ik hoor het vaker, vele mensen hebben geen goeie ervaringen met hun.

heeft die van zaandam ook een website, ik kom uit zuid holland maar neem aan dat ze ook bezorgen?

18-01-2013, 22:20

Citaat door Rifia_82:
Seats and sofa's schijnen zware oplichters te zijn, Google ze maar! Mijn broer heeft daar een paar maanden geleden een stoffen bank besteld, er zitten nu al pluizen op! Om over de levertijd niet te spreken!
Ik heb pas in Zaandam een bank besteld, ze hebben daar echt hele mooie. Weet niet in welke omgeving jij woont?
Waar in zaandam welk winkel als k vragen mag?

18-01-2013, 22:21



Citaat door Donkergroen:
ja ik hoor het vaker, vele mensen hebben geen goeie ervaringen met hun.

heeft die van zaandam ook een website, ik kom uit zuid holland maar neem aan dat ze ook bezorgen?
Raad jou aan om liever naar winkels te gaan zitten kijken en zelf testen kijken of ie niet te zacht/ hard is en of de kleur goed is

18-01-2013, 22:22
Profijtmeubel.nl

En ook leuk om te weten, ze geven je 15% korting op de prijs maar dat moet je ze dan wel even aangeven want hier komen ze niet zelf mee .

18-01-2013, 22:23
Pfffff, ben even de naam kwijt van die winkel. Ik heb het bonnetje in mijn auto. Ik zal morgen Inshaallah even kijken en de naam hier plaatsen.
@ ts: ze bezorgen wel inderdaad, die van mij moet ook worden bezorgd.

18-01-2013, 22:25

Citaat door SarahMeknesia:
Raad jou aan om liever naar winkels te gaan zitten kijken en zelf testen kijken of ie niet te zacht/ hard is en of de kleur goed is
Ja dat idd zowiezo doen, internet ziet alles er zo mooi uit

18-01-2013, 23:27

Citaat door Dressy:
Profijtmeubel.nl

En ook leuk om te weten, ze geven je 15% korting op de prijs maar dat moet je ze dan wel even aangeven want hier komen ze niet zelf mee .
Ik ga morgen langs toevallig zie ik een bank tussen die ik graag wil, nou hopen dat ie er in het echt ook zo uitziet, lijkt een beetje seats en sofas acties

18-01-2013, 23:46

Citaat door Donkergroen:
Vanwaar hadden jullie je bank voor in de woonkamer? ik was bij seats en sofa geweest maar helaas was dat niet hetzelfde als wat ze aanbieden in hun krantje.

Wil winkels/sites met mooie grote banken/lounges en normale prijzen ( max 2500)
http://www.woonboulevardpoortvliet.nl/collectie/producten/3-banken/26-hoekbanken/

18-01-2013, 23:52

Citaat door Rifia_82:
Pfffff, ben even de naam kwijt van die winkel. Ik heb het bonnetje in mijn auto. Ik zal morgen Inshaallah even kijken en de naam hier plaatsen.
@ ts: ze bezorgen wel inderdaad, die van mij moet ook worden bezorgd.
Heb je het over starmeubellen in zaandam? daar hebben wij onze bank gekocht.

19-01-2013, 10:41
Wij hebben die van ons ook uit Zaandam. Bankstelplaza dacht ik.

19-01-2013, 10:50


mijn banken heb ik van seat en sofas gekocht lk heb ze nu bijna 3 jaar ben nog steeds zeer te vreden ze waren 550 euro
3 en 2 zitsbank strakke model.

19-01-2013, 19:23
Okee ja dan is het misschien geluk want hoor het heel vaak over seats en sofa.

Vandaag langs profijt meubel geweest maar net niet wat wij willen, ze kunnen het wel in jou smaak laten maken maar heb liever dat k het al gemaakt zie

19-01-2013, 19:29
wij hebben onze lounge bank gekocht bij Kuka en hebben er geen moment spijt van. Zit nog steeds heerlijk, neem een kijkje op hun site.

Pagina's : [1] 2