Bekijk volle/desktop versie : Achter gesloten deuren



18-01-2013, 18:39
wie kijkt er ook weleens naar dat programma, het is gebaseerd op waargebeurde verhalen, maar
wel een beetje gedramatiseerd, van de week was er een stel en dat waren 2 beste vrienden tevens
zaakwaarnemers van elkaar, maar 1 werd verliefd op de vrouw van zijn beste vriend en ze begonnen
een affaire...elmoehiem drama..drama, om een lang verhaal kort te maken gingen ze op
het einde samen met zijn allen een weekendje weg, en daar is toen de bom gebarsten en kwam de waarheid
boven tafel...en wat gingen ze doen....lootjes trekken bij wie ze nou eigenlijk wilde blijven
ben benieuwd wat voor verhaal er zo weer komt...

18-01-2013, 18:43




Ik ken het ja. Op net 5 toch? Ik vind waargebeurde verhalen meestal leuk omdat ze juist waargebeurd zijn, maar deze mensen kunnen gewoon niet acteren vind ik. Ziet er zo nep uit,

18-01-2013, 18:44
lootjes trekken

ik heb de afgelopen week deze aflevering gezien:

Arne en Sanne hebben de buurvouw Bianca gevraagd om draagmoeder te worden om hun kinderwens uit te laten komen. Sanne krijgt spijt als haren op haar hoofd als Arne verliefd wordt op Bianca. Sanne word uiteindelijk ook zwanger


Citaat door vaseline00:
wie kijkt er ook weleens naar dat programma, het is gebaseerd op waargebeurde verhalen, maar
wel een beetje gedramatiseerd, van de week was er een stel en dat waren 2 beste vrienden tevens
zaakwaarnemers van elkaar, maar 1 werd verliefd op de vrouw van zijn beste vriend en ze begonnen
een affaire...elmoehiem drama..drama, om een lang verhaal kort te maken gingen ze op
het einde samen met zijn allen een weekendje weg, en daar is toen de bom gebarsten en kwam de waarheid
boven tafel...en wat gingen ze doen....lootjes trekken bij wie ze nou eigenlijk wilde blijven
ben benieuwd wat voor verhaal er zo weer komt...

18-01-2013, 18:48

Citaat door unhappy_:
lootjes trekken

ik heb de afgelopen week deze aflevering gezien:

Arne en Sanne hebben de buurvouw Bianca gevraagd om draagmoeder te worden om hun kinderwens uit te laten komen. Sanne krijgt spijt als haren op haar hoofd als Arne verliefd wordt op Bianca. Sanne word uiteindelijk ook zwanger
Ja die heb ik ook gezien wat zijn mannen toch klootzakken, uiteindelijk liet hij die sanne in de steek...

18-01-2013, 19:02


Nederlanders kunnen niet acteren.

18-01-2013, 19:21

Citaat door unhappy_:
lootjes trekken

ik heb de afgelopen week deze aflevering gezien:

Arne en Sanne hebben de buurvouw Bianca gevraagd om draagmoeder te worden om hun kinderwens uit te laten komen. Sanne krijgt spijt als haren op haar hoofd als Arne verliefd wordt op Bianca. Sanne word uiteindelijk ook zwanger
Die heb ik ook gezien, uiteindelijk kiest 'ie voor Bianca .

18-01-2013, 19:28
zo nep dat programma. maar wel leuk

18-01-2013, 19:30
die aflevering over een meisje dat jaren een ziekte heeft gefaked