Bekijk volle/desktop versie : Marokko en Nederland kibbelen over illegale Marokkanen



Pagina's : [1] 2

18-01-2013, 15:19
Nederland wil graag een betere band met Marokko, maar dat gaat niet ten koste van alles.





De Nederlandse ambassadeur in Marokko, Ron Strikker, zegt dat Marokko moet stoppen met het bewust tegenwerken bij uitzettingen van illegale Marokkanen naar hun land. Zo zijn er door de moeilijke houding van Marokko nog honderden illegalen in Nederland die eigenlijk uitgezet moeten worden. Ook zitten er tientallen illegalen onnodig in dure detentiecentra.

De Nederlandse regering is het gedrag beu. Marokko werkt volgens de Telegraaf onder meer tegen door het achterhouden van identiteitspapieren. Vreemd genoeg verloopt de uitwisseling van persoonsgegevens op andere gebieden vlekkeloos. 'Het illegalendossier is een moeizaam dossier en past eigenlijk helemaal niet in onze goede onderlinge relatie', zegt de ambassadeur.

Zonder identiteitspapieren kunnen de Nederlandse autoriteiten echter niets met de illegalen. 'Dat terwijl het ook in het belang van Marokko is om mee te werken', besloot Strikker.

18-01-2013, 15:21


Marokko hoort gewoon mee te werken en die illegalen horen gewoon terug naar marokko te gaan. wat hebben ze hier te zoeken zonder niks, is toch geen leven. Ik zou zeggen, bouw daar lekker een leventje. Als het aan mij lag, was ik ook allang terug. ik snap echt niet wat ze hier te zoeken hebben in tijden van crisis


18-01-2013, 15:25
Hahahah welk belang zou marokko hebben bij het terug krijgen van gelukszoekers. Hahaha echt een domme vent die ambassadeur. Alleen nog meer monden om te voeden. Ahaha krijg spontaan de slappe lach van deze vent


18-01-2013, 15:39
Heeft nederland bewijs dat het marokkanen zijn? Nee? Opdondere dan


18-01-2013, 15:44


Saiils als ze geen papieren hebben is er geen bewijs dat ze uit marokko komen wie weet komen ze uit irak wie weet zijn het ingehuurde terroristen geen bewijs=geen vertrouwen zo gaat het gewoon


18-01-2013, 15:51
wat iemand al eerder hier zei marokko moet gewoon mee werken.
die gasten hebben hier geen leven en zullen het ook niet krijgen.
zelfs voor een 3de generatie marokkaan is een fatsoenlijk leven met een baan en de daarbij horende inkomen niet vanzelf sprekend.
laat staan een illegale marokkaan. en moesten daar es af van het fabeltje dat nederland een wow land is. het is een shit land met 20% verborgen nazi's. beter pleur je energie en tijd in je eigen land.

18-01-2013, 15:54
die illegalen kunnen groff geld te verdienen staan niet geregistreerd kunnen alles doen wat ze willen geen belasting betalen en runnen in limburg ahhaha


18-01-2013, 15:57

Citaat door bombaclat:
die illegalen kunnen groff geld te verdienen staan niet geregistreerd kunnen alles doen wat ze willen geen belasting betalen en runnen in limburg ahhaha

des te beter dat die rotzooi eruit gepleurt wordt meer maroc dieven en overvallers zitten de maroks die wel hun best voor een fatsoenlijk leven doen niet op te wachten. en het is cucurentie voor de wel legale maroc criminelen. win win sitiuatie dus.
eigen criminelen eerst.

18-01-2013, 16:01
bokitoo2

ene kant waar dat marokkanen hun best wel doen,

maar eigen legale maroc criminelen eerst kan die lekker rustig aan doen en samen met de illiale over laten gaan en zijn werk doen samen sta je sterk


18-01-2013, 16:32
@darki

Oke dat kan , maar de kans bestaat ook dat ze vanuit marokko komen. 100 procent zker weet niemand, maar mocht het zo wel zijn dan kunnen ze beter terug, wat moet je hier zonder papieren stel je ook niets voor lijkt mij... en je theorie over teroristen en weet ik het allemaal... k weet niet hoe je er op komt maar dat lijkt mij ver gezocht haha


18-01-2013, 17:05
Saliiss@

ja dat wel maar hoe kan marokko weten dat ze echt uit marokko komen als ze geen papieren hebben en niet bekent staan als het kan worden bewezen ok maar zo niet word het lastig geen enkel land in de wereld zal iemand binnen laten als er geen papieren zijn hier hebben ze idd zowizo geen toekomst en zeker niet zonder papieren zelf als iemand papieren heeft maar geen diploma's heeft hij/zij bijna geen toekomst laat staan als ze niet eens papieren hebben daar heb je wel gelijk in

tja dat terroristen gedoe ik vertrouw deze tijd gewoon niet meer kans is klein dat het zo is maar ja je weet nooit nederland zal ook niet iemand terug nemen als er geen bewijs is dat het een nederlander is



18-01-2013, 17:36
@ darki

Ik heb zo mn vermoeden dat Marokko vast wel meer weet , anders gingen ze niet moeilijk doen tegen over marokko .. majah Alles kan ,


18-01-2013, 17:36


tegen over nederland bedoel ik


18-01-2013, 18:16
laten ze maar eerst mensen helpen die zonder baan zitten.Vele marokkanen hier in nl zitten zonder werk...wrm doet Marokko er niks aan om die mensen te steunen? Wij hebben trouwens de mensen(families etc) in marokko ook gesteund met geld geven enz.


18-01-2013, 21:20
Als al die nepperds uit Nederland zich normaal gedragen tijdens vakanties in Marokko en niet gaan showen met hun gehuurde cabrio en chikie-kleding (terwijl ze in Nederland in de schulden verdrinken, werkloos zijn en op mama's huishoudgeld teren), zouden die jongeren in Marokko inzien dat het hier geen goudpot is.


Pagina's : [1] 2