Bekijk volle/desktop versie : Gedoe met me moeder



Pagina's : [1] 2 3

18-01-2013, 13:02
Zucht, ik weet ik mag niet zuchten maar ik wor er een beetje moe van

me moeder is al enige tijd bezig over dat ik moet gaan trouwen. Maar dit houd niet op. Nu klaat ze dat meisjes van 18/19 jaar allemaal gaan trouwen en ik nog steeds niet!

Nou mama ik heb geen vriend maar er zijn 2 mannen die willen trouwen, de ene is n drugsdealer en de ander ook.

Kortom ik doe men best om mensen te leren kennen, maar deze wil ik niet !

ff frustratie losgooien!

18-01-2013, 13:04


Ach arme meid

18-01-2013, 13:04
mektab a benti

18-01-2013, 13:06

Citaat door MocroBlood:
mektab a benti
heb gewoon geen zin meer om t woord trouwen aan te horen

ze kijkt teveel naar vrouwen in de straat

18-01-2013, 13:06


Muslima.com

18-01-2013, 13:06

Citaat door MocroBlood:
mektab a benti
Ben je er weer, a incest bedoeïen? Moet je niet je stadje beschermen tegen Varkens? En dan heb ik het niet over jouw slaven meesters.

18-01-2013, 13:08

Citaat door Rebel666:
Muslima.com
johhhhhh da zal

18-01-2013, 13:09

Citaat door Boney:
Ben je er weer, a incest bedoeïen. Moet je niet je stadje beschermen tegen Varkens? En dan heb ik het niet over jouw slaven meesters.
Hey mr Mongol, product van inteelt, lang niet meer jouw onzin gehoord, hoe gaat ie met je moeder aka nichtje, nog volop bezig met voortplanten!! We hebben al beschermend tegen jullie soort dus eerst ieder zijn land, hmdl leef ik de goodlife in me land, wij on top jullie in de bergen???

Thalla a l3obi dyal zjbel 6

18-01-2013, 13:15

Citaat door oudlid:
Zucht, ik weet ik mag niet zuchten maar ik wor er een beetje moe van

me moeder is al enige tijd bezig over dat ik moet gaan trouwen. Maar dit houd niet op. Nu klaat ze dat meisjes van 18/19 jaar allemaal gaan trouwen en ik nog steeds niet!

Nou mama ik heb geen vriend maar er zijn 2 mannen die willen trouwen, de ene is n drugsdealer en de ander ook.

Kortom ik doe men best om mensen te leren kennen, maar deze wil ik niet !

ff frustratie losgooien!
Das de leeftijd, heb het ook meegemaakt. Het is en blijft je mama ongeacht wat ze gaat zeggen, gewoon geduldig zijn even serieus gewoon geduldig zijn, meer kan je niet doen

18-01-2013, 13:15
wees bly dat je zo moeder hebt ; myn ouders doen byna by iedereen moeilyk ; heb al laaaang me lot geaccepteerd als eeuwige vrygezel

wees bly jouw ware komt nog wel

18-01-2013, 13:16

Citaat door MocroBlood:
Hey mr Mongol, product van inteelt, lang niet meer jouw onzin gehoord, hoe gaat ie met je moeder aka nichtje, nog volop bezig met voortplanten!! We hebben al beschermend tegen jullie soort dus eerst ieder zijn land, hmdl leef ik de goodlife in me land, wij on top jullie in de bergen???

Thalla a l3obi dyal zjbel 6
Praat dan eens fos7a, a inteeltje. Met die dronken Berbers van je, wordt je niet geaccepteerd in het midden oosten. Er is nog wel plaats voor de wannabe arabs, in sex clubs, in Dubai. Dan worden je bitch bekwaamheden eens gewaardeerd.

18-01-2013, 13:21

Citaat door Boney:
Praat dan eens fos7a, a inteeltje. Met die dronken Berbers van je, wordt je niet geaccepteerd in het midden oosten. Er is nog wel plaats voor de wannabe arabs, in sex clubs, in Dubai. Dan worden je bitch bekwaamheden eens gewaardeerd.
Bismillah ir-rahman ir-rahim, vergeet niet inteelt maakt meer kapot dan men lief is! jij bent kapot dom en allah is mijn getuigen, Arabs lihoedi, de taal die jij praat als je bidt,de taal van de islaam en jij maakt het belachelijk, dien yemmak, nu mag ik je afmaken lihoedi dat je bent wannabe MOCRO, jij bent een nep mocro, wij marokkanen zijn de echte mannen, allemaal united niet 100001 stammen, a shmetta, yalla ser tkawoud, scheer je weg, product van shitan!!

18-01-2013, 13:23



Citaat door Tifaaaa:
Das de leeftijd, heb het ook meegemaakt. Het is en blijft je mama ongeacht wat ze gaat zeggen, gewoon geduldig zijn even serieus gewoon geduldig zijn, meer kan je niet doen
of ik nou trouw of niet dat maakt me niks uit
maar heel de tijd dat gepush wrd er moe van

18-01-2013, 13:26

Citaat door oudlid:
of ik nou trouw of niet dat maakt me niks uit
maar heel de tijd dat gepush wrd er moe van

Ik werd ook gepusht,
Citaat:
.

18-01-2013, 13:30

Citaat door MocroBlood:
Bismillah ir-rahman ir-rahim, vergeet niet inteelt maakt meer kapot dan men lief is! jij bent kapot dom en allah is mijn getuigen, Arabs lihoedi, de taal die jij praat als je bidt,de taal van de islaam en jij maakt het belachelijk, dien yemmak, nu mag ik je afmaken lihoedi dat je bent wannabe MOCRO, jij bent een nep mocro, wij marokkanen zijn de echte mannen, allemaal united niet 100001 stammen, a shmetta, yalla ser tkawoud, scheer je weg, product van shitan!!
Het enigste wat wordt afgemaakt, is jouw kringspier, in Dubai. Die 1001 stammen, is wel waar je afhankelijk van bent, a zigeuner, zonder identiteit. Anders kwamen de Algerijnen je afmaken, zoals in Amsterdam. mocro; is dat hoe je franse vader je noemt? of was het nou beurette, a sletje van frankrijk

Pagina's : [1] 2 3