Bekijk volle/desktop versie : Project: islamitische website



Pagina's : [1] 2

18-01-2013, 11:10
Beste mensen,

Ik wou een grote website richten over de tolerante en de liberale islam. Ten eerste om moslims in Nederland kennis te laten maken met de vreedzame godsdienst en de tweede om de imago van moslims te verbeteren. De islam van handen afhakken, gebouwen opblazen en haat verspreiden is niet de islam van Marokkanen en Turken. De extreme en gewelddadige islam bestaat wel en moeten wij als gewone moslims de extremisme bestrijden zoals Marokko en Turkije dat doen. De extreme islam is niet de islam van de profeet die zei “De middelste oplossing is de beste”.

Voor die website hebben wij deskundigen, vrijwilligers en sponsors nodig om bijvoorbeeld de website te maken. Financiële steun van de Turkse en de Marokkaanse staten zijn welkom, als ze niet bemoeien met de inhoud.

Laat me weten of je bereid bent om hieraan te werken en op welke manier. Zonder geld, vrijwilligers en deskundigen in de islam kunnen we dit helaas niet realiseren.

18-01-2013, 11:24


Zich afscheiden van de Jamaa'ah is betreurenswaardige Hizbiyyah.

Wallaahu a'lem

Wa salaam

18-01-2013, 11:46

Citaat door The_Reporter:
Zich afscheiden van de Jamaa'ah is betreurenswaardige Hizbiyyah.

Wallaahu a'lem

Wa salaam
Deze man is waarschijnlijk geen moslim, of is in het gunstigste geval enorm onwetend. En jij komt hier over Hizbiyyah praten.

Je moet in behandeling broeder. Ik ben echt bang dat je straks je Hollandse collega Kees op de werkvloer ook tot mubtadi3 gaat verklaren.

18-01-2013, 11:47
@TS: Liberale islam bestaat niet. Tenzij je ons van een bron uit de Koran of authentieke overleveringen kunt voorzien.

18-01-2013, 11:53



Citaat door AbouTnawie:
Deze man is waarschijnlijk geen moslim, of is in het gunstigste geval enorm onwetend. En jij komt hier over Hizbiyyah praten.

Je moet in behandeling broeder. Ik ben echt bang dat je straks je Hollandse collega Kees op de werkvloer ook tot mubtadi3 gaat verklaren.

Shaykh al-Fawzaan hafidhahullaah doet du'a voor alle moslimleiders en alle moslimlanden:

[video=youtube;nX5UI23iIt8]http://www.youtube.com/watch?v=nX5UI23iIt8[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=nX5UI23iIt8

Wa salaam

18-01-2013, 11:53
Liberalisme betekent niets anders dan “Vrijheid”.
Islam heeft vanaf zijn ontstaan gevochten voor de vrijheid van mensen, slaven, vrijheid van geloof, etc.
Deze topic gaat niet over het geloof, maar over een project over de islam. Geleerden zullen op de website met bewijzen het vreedzame islam verdedigen en verspreiden. Mijn taak is niet preken.

18-01-2013, 11:58

Citaat door Bovennemen:
Liberalisme betekent niets anders dan “Vrijheid”.
Islam heeft vanaf zijn ontstaan gevochten voor de vrijheid van mensen, slaven, vrijheid van geloof, etc.
Deze topic gaat niet over het geloof, maar over een project over de islam. Geleerden zullen op de website met bewijzen het vreedzame islam verdedigen en verspreiden. Mijn taak is niet preken.
Dan kun je ook 0,0 steun verwachten van de moslim. Een moslim zal nooit net zoals een christen enkel en alleen op gevoel afgaan, maar puur op bewijzen. Dus stap 1: probeer het publiek te overtuigen van jouw filosofie. Lukt dit niet? Bevind je dan ook niet op dit gladde ijs...

18-01-2013, 12:00
Blijf aub on topic, want het onderwerp is niet over het islam, maar "project over islam". Je hoeft niet te bewijzen dat je niet met mij eens bent. Er zijn duizenden die de extreme islam verdedigen en dat weet ik en dat hoef je hier niet opnieuw te doen. Er zijn miljoenen die de vreedzame islam aanhangen.
Extreme islam wordt verspreidt door Saoedie-Arabie en Iran. Vreedzame islam wordt verspreidt door Marokko, Turkije, Algerije, etc.
Voor de rest mag je geloven in wat je wilt. Mijn topic is duidelijk.

18-01-2013, 12:03
Haal het stukje van de Profeet ( sallaahu alaihi wa sallam ) dan ook gelijk weg zou ik zeggen. Want dit gaat tegen zijn soena en religie in..

Een foute manier om de mensen te lokken.. En buiten dat om een overlevering hoor je met een keten van overleveraars te plaatsen!

18-01-2013, 12:03

Citaat door Bovennemen:
Blijf aub on topic, want het onderwerp is niet over het islam, maar "project over islam". Je hoeft niet te bewijzen dat je niet met mij eens bent. Er zijn duizenden die de extreme islam verdedigen en dat weet ik en dat hoef je hier niet opnieuw te doen. Er zijn miljoenen die de vreedzame islam aanhangen.
Extreme islam wordt verspreidt door Saoedie-Arabie en Iran. Vreedzame islam wordt verspreidt door Marokko, Turkije, Algerije, etc.
Voor de rest mag je geloven in wat je wilt. Mijn topic is duidelijk.
De islam is niet gebasseerd op wat de moslim wel of niet vind. En of de meerderheid achter extremisme of hypocrisie staat. De islam is gebaseerd op de Koran en overleveringen van onze geliefde profeet . Wij dragen dit in onze harten en wij dragen dit uit in ons dagelijks leven. Dat is onze leer. En ik ben tot op heden geen overlevering tegengekomen dat spreekt over liberalisme. Definieer dat woord eens? Hebben we het dan over het liberalisme waar Ayaan Hirsi Ali voor pleitte?

18-01-2013, 12:15
Nogmaals: ik ben geen preker en ik ga hier niet preken. Dit laat ik aan de geleerden zoals die in Marokko en Turkije.
Ik heb het over islam en niet over Hisri Ali. Het verschil is volgens mij te groot. Als die website komt, dan zal men op die website reageren op alle je vragen.

Nu heeft het geen zin.

18-01-2013, 12:16

Citaat door Bovennemen:
Blijf aub on topic, want het onderwerp is niet over het islam, maar "project over islam". Je hoeft niet te bewijzen dat je niet met mij eens bent. Er zijn duizenden die de extreme islam verdedigen en dat weet ik en dat hoef je hier niet opnieuw te doen. Er zijn miljoenen die de vreedzame islam aanhangen.
Extreme islam wordt verspreidt door Saoedie-Arabie en Iran. Vreedzame islam wordt verspreidt door Marokko, Turkije, Algerije, etc.
Voor de rest mag je geloven in wat je wilt. Mijn topic is duidelijk.
Jij hebt echt geen flauw idee wat voor onzin je uitkraamt is het niet?...

18-01-2013, 14:04



Citaat door Bovennemen:
Nogmaals: ik ben geen preker en ik ga hier niet preken. Dit laat ik aan de geleerden zoals die in Marokko en Turkije.
Ik heb het over islam en niet over Hisri Ali. Het verschil is volgens mij te groot. Als die website komt, dan zal men op die website reageren op alle je vragen.

Nu heeft het geen zin.
Wat vreemd. Hoe kan je dan een website lanceren als je er 0 verstand van hebt?

Het is net als een loodgieter die een dokterspraktijk opzet.

Logica is ver te zoeken tegenwoordig.

18-01-2013, 15:50

Citaat door Bovennemen:
Blijf aub on topic, want het onderwerp is niet over het islam, maar "project over islam". Je hoeft niet te bewijzen dat je niet met mij eens bent. Er zijn duizenden die de extreme islam verdedigen en dat weet ik en dat hoef je hier niet opnieuw te doen. Er zijn miljoenen die de vreedzame islam aanhangen.
Extreme islam wordt verspreidt door Saoedie-Arabie en Iran. Vreedzame islam wordt verspreidt door Marokko, Turkije, Algerije, etc.
Voor de rest mag je geloven in wat je wilt. Mijn topic is duidelijk.
[video=youtube;DFeELC8S398]http://www.youtube.com/watch?v=DFeELC8S398[/video]

18-01-2013, 15:52
maak een site om het hypocriete westen te ontmaskeren

Pagina's : [1] 2