Bekijk volle/desktop versie : Mijn wereld van mooie plaatjes



18-01-2013, 01:41
goede nacht, meisjes en jongens.

ik herschrijf mijn waargebeurd verhaal "een gevangenis met een open deur" omdat ik te veel de lezers wou plezieren en het verhaal niet vertelde zoals ik het wou vertellen. ik zal het zo snel mogelijk deel per deel plaatsen. hopelijk vinden jullie het een leerrijk en aangenaam verhaal xxxxx

18-01-2013, 02:50


Om te beginnen stel ik mijn eigen even voor. Mijn naam hou ik wel liever voor mezelf en ik ben 22 jaar jong. Mijn bijnaam heb ik op dit site “goedkoop” gedoopt omdat ik van een betaalbare levensstijl hou. Ik weet wat jullie denken en ja, soms ben ik gierig. Wat verwacht je anders van een boerendochter. Ik leef een simpel leven in België samen met mijn familie dat bestaat uit 4-leden. We zijn dat typische Marokkaans middenklasse gezin wiens ouders naar moskee gaan en de kinderen zich keurig gedragen. Ik geef eerlijk toe dat ik niet bid en hoofddoek draag. Het is een zwak excuus maar het valt moeilijk te combineren met mijn werk. Ik zeg altijd dat ik een bepaalde dag eraan ga beginnen maar mijn datum word telkens verzet. Mijn werk bestaat uit de hele dag achter de kassa in de supermarkt te staan. Ik heb eindelijk een job gevonden dat ik graag doe en er echt van kan genieten. Ik bekijk het leven in een positieve daglicht en dat geeft me de kracht om mijn leven te appreciëren. Het heeft wel zijn nadelen en daar gaat het verhaal over. Het kan je verblinden en daardoor denk je niet rationeel en maak je slechte beslissingen. Mijn perfecte leven zag ik daardoor langzaam voor mijn ogen afbrokkelen en ik kon het niet tegenhouden. Ik viel kort daarna in een diepe put en ik zag geen uitweg meer maar schaamde me om hulp te vragen. Nu jullie ongeveer mijn achtergrond kennen zal ik met mijn verhaal beginnen. Ik zal de waarheid met 80% schrijven om niet herkend te worden. Veel leesplezier!

18-01-2013, 15:12