Bekijk volle/desktop versie : Ongelovige leden



Pagina's : [1] 2

02-01-2005, 00:42
Keer op keer erger ik me eraan, dat er leden op marokko.nl zijn die elke keer een forum moeten verpesten. Zoals ook deze keer het geval was bij een forum dat ging over de Dag des Oordeels.


Meestal zijn het geen Marokkaanse leden zijn of ze zijn niet Islamitisch.


Ik als marokkaan meld me ook niet aan bij een Turkse/Surinaamse en of Joodse forum.

Ik heb een vraag aan jullie; Wat doen jullie op deze site??

Donder een eindje op, en zoek je eigen site waar je samen met je vriendjes op de islam/marokkanen kunt kankeren, maar doe het alstublieft daar en niet hier.

02-01-2005, 00:46


Hier zijn al 30.000 topics over, is het nou echt nodig om wéér 1 te openen?

Maar goed, om een antwoord op je vraag te geven; Ik vind 't wel interessant hier, hoe jullie over dingen denken enzo.

02-01-2005, 00:48
Kritiek hebben is iets anders dan kankeren.

02-01-2005, 00:51
pfff Thomas, ga nou lekker ergens anders lopen kankeren, je moet niet altijd zo negatief reageren sukkel.







02-01-2005, 00:52



Citaat door prettiggestoord:
Keer op keer erger ik me eraan, dat er leden op marokko.nl zijn die elke keer een forum moeten verpesten. Zoals ook deze keer het geval was bij een forum dat ging over de Dag des Oordeels.


Meestal zijn het geen Marokkaanse leden zijn of ze zijn niet Islamitisch.


Ik als marokkaan meld me ook niet aan bij een Turkse/Surinaamse en of Joodse forum.

Ik heb een vraag aan jullie; Wat doen jullie op deze site??

Donder een eindje op, en zoek je eigen site waar je samen met je vriendjes op de islam/marokkanen kunt kankeren, maar doe het alstublieft daar en niet hier.
IDD ik irriteer me verschrikkelijk aan ze bah bah
ik vind ook dat ze gewoon gebannen moeten worden.

tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zmer!!!!

02-01-2005, 00:53

Citaat door prettiggestoord:
Keer op keer erger ik me eraan, dat er leden op marokko.nl zijn die elke keer een forum moeten verpesten. Zoals ook deze keer het geval was bij een forum dat ging over de Dag des Oordeels.


Meestal zijn het geen Marokkaanse leden zijn of ze zijn niet Islamitisch.


Ik als marokkaan meld me ook niet aan bij een Turkse/Surinaamse en of Joodse forum.

Ik heb een vraag aan jullie; Wat doen jullie op deze site??

Donder een eindje op, en zoek je eigen site waar je samen met je vriendjes op de islam/marokkanen kunt kankeren, maar doe het alstublieft daar en niet hier.
Ik heb het hier prima naar mijn zin.

02-01-2005, 00:55

Citaat door wrattenzwijn:
Ik heb het hier prima naar mijn zin.
Ik ook lekker discussiëren
het dialoog aangaan etc etc :P

02-01-2005, 00:56

Citaat door Karin':
pfff Thomas, ga nou lekker ergens anders lopen kankeren, je moet niet altijd zo negatief reageren sukkel.






Doos, ga zelf ergens anders je onzin verkondigen.

02-01-2005, 00:56
Waarom zouden wij niet welkom zijn op zo'n forum?
Als ras-echte Nederlander vind ik het belangrijk te weten waarom er zo negatief gepraat word over de Islam.
Maar dit weet ik inmiddels!

Jullie zijn ook welkom op Nederlandse forums hoor!
Maar dan moeten jullie het wel netjes houden natuurlijk, want op Nederlandse forums word niet zoveel op elkaar gescholden als hier!

02-01-2005, 00:59

Citaat door Thomas^:
Doos, ga zelf ergens anders je onzin verkondigen.
Zie je, weer zo negatief, daar houden moslims niet van, moslims zijn liefdevol en vredelievend, dat weet je toch.

02-01-2005, 01:17

Citaat door prettiggestoord:
Ze moeten zeker gebannen worden. ALs ze inderdaad van meerwaarde waren voor de dialoog, zou ik zeggen OK.

Maar feit is dat mensen zich er alleen aan lopen te irriteren.
So shit joh, ze laten ook niks voor ons alleen.

echt TFOEEEEEEEEEEE, 3ala Zber, laitek ALLah sji La3kel
Waar irriteer je je precies aan dan?

02-01-2005, 14:05
Ik leef in een vrij land en ga en sta waar ik wil.

Ik wil hier gerust lezen en praten , ik ben niet van plan om jullie uit te schelden voor rode vis en dergelijke.

Je kan gerust ook lid worden van http://forum.zwartofwit.be/ of http://www.politicsinfo.net/

wat is het nut van Discussieforums indien er geen debat kan zijn tss voor en tegenstanders

02-01-2005, 14:22


Waarom? uit interesse, om incontact te komen met islamieten, omdat ik veel vragen heb en veel meningen. Ik vind dat hier veel interessantere discussies zijn als op een nederlands forum.

02-01-2005, 14:44
Ik denk dat zij het alleen heeft tegen degene die 'kankeren' -zoals zij het noemt..

02-01-2005, 14:56

Citaat door prettiggestoord:
Keer op keer erger ik me eraan, dat er leden op marokko.nl zijn die elke keer een forum moeten verpesten. Zoals ook deze keer het geval was bij een forum dat ging over de Dag des Oordeels.


Meestal zijn het geen Marokkaanse leden zijn of ze zijn niet Islamitisch.


Ik als marokkaan meld me ook niet aan bij een Turkse/Surinaamse en of Joodse forum.

Ik heb een vraag aan jullie; Wat doen jullie op deze site??

Donder een eindje op, en zoek je eigen site waar je samen met je vriendjes op de islam/marokkanen kunt kankeren, maar doe het alstublieft daar en niet hier.
Sorry maar ik ben het helemaal niet met je eens.

Allereerst zijn er genoeg Marokkanen/Moslims die het hier verzieken en niet alleen maar de "ongelovigen" zoals jij het beschrijft.

Ik denk dat de meeste autochtonen hier zijn om meer info te krijgen over onderwerpen die ons als Marokkaanse Moslims bezighouden. En o.k., d'r zitten er een paar rotte appels tussen...so what? Dat soort lui vallen meteen door de mand en als je een beetje goed kan discussieren, druppelen ze zelf wel weg. Ik heb echter wel eens vaker interessante discussies gehad met niet-moslims... of ik het nou met ze eens was of niet...wederzijds respect is een goeie basis van een discussie. En zodra dat wegvalt, dan negeer je die persoon...maar ga niet lopen schelden of mensen wegjagen...dat hoort niet...niet in ons cultuur en in ons geloof.

Dus ga s.v.p. niet discrimineren hiero, want dan zit jij waarschijnlijk niet op je plek.

Pagina's : [1] 2