Bekijk volle/desktop versie : wie is die drukke vol bewerkte grote jurken van de ziana's niet zat???



Pagina's : [1] 2

16-01-2013, 21:42
overal waar ik kijk fotos van ziana's allemaal het zelfde.
Grote sieraden, onderkant en bovenkant drukke stof, bling bling vol met steentjes.
Ben ik de enige of zijn er meerdere die het een beetje te vinden.
Kapsels zitten vol steentjes en sieraden
voorhoofd hangen kettingen.

Ik zou graag mooie simpele bruidslebsa's willen zien, van mooie stoffen in de juiste verhouding.
En een mooi sieraden setje.

Zijn er meerdere die dit ook vinden??

16-01-2013, 21:54


ben ik echt de enige??

16-01-2013, 21:58
je bent bruid voro een keer en niet een aanwezige op een feest. meeste zianas hebben ook variaties van druk tot minder druk in hun collecties maar zullen reclame maken met druk omdat dat is wat de bruiden in het algemeen verwachten

16-01-2013, 22:55
Soms vind ik het ook een beetje too much! Soms zo erg dat het carnaval lijkt. Maar lang niet altijd. Er zijn genoeg mooie ook wel drukke jurken.

17-01-2013, 00:45


Snap jou punt, tegenwoordig zie je alleen maar sari stoffen dat vind ik wel jammer. Dat echte marokkaanse moet terug komen, stoffen die je (bijv.) bij lebsa tetouania ziet, maar dan in ander model..

17-01-2013, 01:01
je moet er boven uitsteken je moet je een bruidje voelen en dat voel je als je een drukke jurk sierden etc op hebt. als je dat zat bnt laat je eigen jurk naaien of huur een jurk van 50euro e klaar s kees maar dan niet gek van op kijken dat je gasten dr uit springen met hun prachtige jurken.

17-01-2013, 01:23
Willen jullie zeggen dat de 'marokkaanse' jurk, die voor de sari er was, geen jurk voor een bruid is? Dat de gasten er toen beter uit zagen? Kifesh deze...!!!

17-01-2013, 01:45

Citaat door BiebishZusje:
Willen jullie zeggen dat de 'marokkaanse' jurk, die voor de sari er was, geen jurk voor een bruid is? Dat de gasten er toen beter uit zagen? Kifesh deze...!!!
Mee eens !

17-01-2013, 13:01
De bruidslebsa zonder aziatische stoffen en met de handversierd zodat de jurk ta9lidia is, ziet er prachtig uit hoor
dat zijn ook drukke lebsat maar meer druk vanwege handwerk uit ons vaderland.
Ook worden deze met steentjes bezet etc.

ik zal inchallah deze maand nog 1 jurk ontwerpen en maken zodat men idee krijgt van een lebsa beldia .

gr

Maroc Dress

17-01-2013, 19:46
hahahah hier nog 1....ze kleden je als een versierde kerstboom, er ontbreekt alleen nog kerstverlichting. Zoveeel mogelijk bling bling overal en nergens.

17-01-2013, 20:31

Citaat door soelala:
hahahah hier nog 1....ze kleden je als een versierde kerstboom, er ontbreekt alleen nog kerstverlichting. Zoveeel mogelijk bling bling overal en nergens.
hahah door al dat bling bling is licht niet eens meer nodig
Het mag wel drukjes zijn, en je mag natuurlijk wel opvallen maar het moet met mate. Ik zie alleen maar sari. Nauwelijks zie je nog onze marokkaanse traditionele jurken. Met mooie marokkaanse tarz, borduursels, versiering etc.
Best Jammer.

En kwa sieraden ik zie bij zovelen dat ze een kroon, kettingen, bling spelden, en ketting op voorhoofd tegelijk bij een bruidje doen. Dat is toooo much. Maar ben benieuwd of het zo zal blijven.

17-01-2013, 22:07

Citaat door Zijn_lieveling:
Mee eens !
Thanx mop!

17-01-2013, 22:09



Citaat door Maroc_Dress.:
De bruidslebsa zonder aziatische stoffen en met de handversierd zodat de jurk ta9lidia is, ziet er prachtig uit hoor
dat zijn ook drukke lebsat maar meer druk vanwege handwerk uit ons vaderland.
Ook worden deze met steentjes bezet etc.

ik zal inchallah deze maand nog 1 jurk ontwerpen en maken zodat men idee krijgt van een lebsa beldia .

gr

Maroc Dress
Je eerste 2 zinnen:


Negeffa bab marakesh, touria gamar en chaimae zeist zie je die jurken nog steeds (gewoon de marokkaanse jurken)
Die zijn de draad niet kwijt en hebben verschillende keuzes! Top!

17-01-2013, 22:55
vind het ook allemaal poppenkast
te drukke jurken laag op laag geen verhouding
en de jurken lijken allemaal op elkaar
waar blijft het traditionele jurk zie je niet meer jammer

17-01-2013, 23:10

Citaat door BiebishZusje:
Je eerste 2 zinnen:


Negeffa bab marakesh, touria gamar en chaimae zeist zie je die jurken nog steeds (gewoon de marokkaanse jurken)
Die zijn de draad niet kwijt en hebben verschillende keuzes! Top!
ja daar noem je een negaffa meid!! Zij gebruikt echte traditionele stoffen. Echte hadj omar bijvoorbeeld.. en de originele
dentelle du calais etc. Maar ik moet wel zeggen dat de meeste dames tegenwoordig liever de zogenaamde "dubai stoffen" hebben dan de
traditionele marokkaanse stoffen.

Pagina's : [1] 2