Bekijk volle/desktop versie : Als de uitspraken van die slavin wel te accepteren zijn..



26-01-2003, 01:11

Citaat door elmarocani:
Als de uitspraken van die slavin wel te accepteren zijn...
dan mag ik de joden ook een vieze ras noemen.
word ik dan niet vervolgd als ik dat zeg?
.

26-01-2003, 01:17


Slavin ? Dan refereer je naar haar uiterlijk ?

Elmarocani, waarom kunnen wij als moslims niet inhoudelijk reageren zonder uiterlijk en n getraumatiseerd verleden misbruiken ?


Dit is als honing voor xenofoobjes!

Zie je nu wel moslims, kunnen niet reageren zonder te beledigen en omdat zij dat wel doet, hoeven WIJ dat nog niet te doen !

JIj mag de joden geen vieze ras noemen, omdat je dan n rascistisch bezig bent en omdat de islaam je als moslim gebied niet rascistisch te zijn.

Zo simpel!

26-01-2003, 01:30
je zal vast wel worden vervolgd

zij hoop ik anders wel!!!!!!!!!!

26-01-2003, 01:54
Ik vind het onterecht dat zij dat mag zeggen....als zij het mag zeggen dan mogen wij het ook....dus moet dan de wet worden aangepast...toch?! Of ligt t aan mij...

In de grondwet stond het volgende nog wel op 26-01-2003 om 1.46 uur:

Art. 1

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras geslach of op welke grond dan ook, is niet toegestaan....

en ik kan nog vele andere wetten uit de wettenbundel opnoemen waarin staat dat je niet mag discrimineren op welke grond dan ook.....dus.....

26-01-2003, 01:55


Elmarocani, denk aan de vernederingen die de profeet saw heeft moeten ondergaan en desondanks heeft ie zich niet door woede laten leiden.

De uitspraken van haar zal de moslims alleen maar sterker maken, omdat ze nu juist geprikkeld zullen worden om te zoeken naar de essentie vd Islaam.

We hebben andere middelen om onze ongenoegen kenbaar te maken, en dat doen we niet door woede als leidraad te gebruiken.

ALLAH swt m3ana, m3al muslimeen. Youm alkiamma bashi thasseb ayi wahed.

Bovendien, los van wat ze zegt, wij als hebben bepaalde punten waardoor mensen als zij en vele met haar zo ongenuanceerd kunnen afgeven op de Islaam.

Daar valt heel wat aan te doen. Dat moeten we verbeteren.

26-01-2003, 09:30

Citaat:
Origineel gepost door elmarocani
Als de uitspraken van die slavin wel te accepteren zijn...
dan mag ik de joden ook een vieze ras noemen.
word ik dan niet vervolgd als ik dat zeg?
Jezelf verlagen naar het niveau van Hirsi Ali, dat is het stomste wat je kan doen. Hierdoor bevestig jij haar uitspraken dat de islam een achterlijk en raar geloof is. Woede en onwetendheid is de moeder van aller kwaad.

Ik vind het echt jammer om te zien hoe onze moslims broeders en zusters zich verlagen tot het niveau van Hirsi Ali.

1. Agressief reageren is streng verboden (hierbij bevestig je alleen haar uitspraken)
2. Ze kan makkelijk vervolgd worden voor haar uitspraken
3. Wij als moslims hoeven haar niet aan te pakken daar zorg Allah , we hebben nu al te veel tijd aan haar besteed. In die tijd hadden wij onze meer in de islam kunnen verdiepen.

Hirsi Ali is een zielig persoon, door haar traumatische jeugd is zij een aandachtstoornis opgelopen. Door een te kort aan aandacht en liefde zoek ze nu aandacht door de Islam de vernederen, heel zielig dat ze niet op een ander manier aan aandacht kan komen, maar haar tijd komt wel.