Bekijk volle/desktop versie : There is a Dream: The Khilafa



Pagina's : [1] 2 3 4

16-01-2013, 00:53

Citaat:
een droom die velen niet uit hun hoofden kunnen wissen,

hoe zie jij het leven onder de Shari3a voor je? geregeerd door Eervolle mannen die Eervolle wetten hanteren

waar ik gelijk aan denk is 1. rechtvaardigheid,

vul eens aan..
hmm

16-01-2013, 01:00


moskee PROP vol tijdens fadjr ;laat staan de rest van de gebeden
eb en de armen krijgen waar ze recht op hebben

16-01-2013, 01:01
Wijsheid en Kracht.

16-01-2013, 01:02
kzie ook moslims zij aan zij die vredig met elkaar leven, zelfs ongelovigen die tevreden zullen zijn met deze wetten en met de moslims, van verderf of bloedvergieten zal er geen sprake zijn, geen haat of verdeling, alle moslims zullen gelijk zijn en niemand zal voorgetrokken worden vanwege status of huidskleur, pure rechtvaardigheid, met de vlag van laa ilaaha illa Laah hoog verheven,

wat een droom!

16-01-2013, 01:08


rustig op mn gemak naar de moskee lopen zonder dat ik overal NAAKTE vrouwen zie lopen en dat de bankrovwer en de pedofiel de straf krijgen die ze verdienen en niet na een jaarte vrij zijn

16-01-2013, 01:28

Citaat door TANGER1977:
rustig op mn gemak naar de moskee lopen zonder dat ik overal NAAKTE vrouwen zie lopen en dat de bankrovwer en de pedofiel de straf krijgen die ze verdienen en niet na een jaarte vrij zijn
een droom!

16-01-2013, 01:32
Dat mensen zich niet meer aanpassen en hun religie verkopen voor een geringe prijsje...
En dat mensen werkelijk gaan realiseren dat we hier zijn om onze Heer te vrede te stellen..

Ik denk dat ik bedoel te zeggen dat er veel meer kennis zal zijn mensen veel meer kennis op zullen doen. Denk ik. In sha Allaah.

16-01-2013, 01:41
rust! maar natuurlijk,

16-01-2013, 11:37


Een goede aanvulling en een mooie oprechte lezing voor wie bekend is met hadieths van de profeet (salalahu alaihi wa sallam)
En de vraag is waar zullen we over 20 jaar zijn vanaf nu?

Imam Anwar Al Awlaki - Allah is preparing us for Victory
http://www.youtube.com/watch?v=CPJU2cbYOnE&feature=youtube_gdata_player

16-01-2013, 13:36

Citaat door benn:


Een goede aanvulling en een mooie oprechte lezing voor wie bekend is met hadieths van de profeet (salalahu alaihi wa sallam)
En de vraag is waar zullen we over 20 jaar zijn vanaf nu?

Imam Anwar Al Awlaki - Allah is preparing us for Victory
http://www.youtube.com/watch?v=CPJU2cbYOnE&feature=youtube_gdata_player
imam Anwar Al Awlaki?? jij die het plaatst??? confused.

TS vrij rondlopen met niqaab!!

16-01-2013, 13:44

Citaat door miss-love:
imam Anwar Al Awlaki?? jij die het plaatst??? confused.

TS vrij rondlopen met niqaab!!
Rahimahu Allah

Allemaal te maken met de istikhara gebed

16-01-2013, 13:46

Citaat door benn:
Rahimahu Allah

Allemaal te maken met de istikhara gebed
ma sha Allaah,

16-01-2013, 13:54



Citaat door Deen:
ma sha Allaah,
Allahhoe Akbar

16-01-2013, 14:06
Rust?? Nou, de Moslims waren juist het meest productief onder het Khalifaat. Het is juist nu dat we niks uitvoeren en op onze luie achterwerk zitten te rusten, behalve dan van 9 tot 5 beulen voor de kufaar als een slaaf, maar daar heeft de Ummah verder niks aan. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Al-Andalus dan waren de mannen bezig met Jihaad en de vrouwen penden boeken over, ze stonden bekend om hun mooie kalligrafie. Niemand stond stil en iedereen stak zijn handen uit de mouwen voor deze Deen en deze Ummah. En nu? Nu kijkt de ene de ander aan; het zal allemaal wel gedaan worden door iemand anders. Wij zitten wel aan de zijlijn om te bekritiseren en fouten te tellen.

16-01-2013, 14:07

Citaat door benn:
Rahimahu Allah

Allemaal te maken met de istikhara gebed
Rahihumullah! Vergeten bij te zetten. BarekALLAHoufeek.

wawww! Macha ALLAH ALLAHOU AKBAR! Mijn hart staat even stil. subhanALLAH. waw

A3azaak ALLAH

Pagina's : [1] 2 3 4