Bekijk volle/desktop versie : schoonheidssalon openen in tanger.



Pagina's : [1] 2

15-01-2013, 17:21
he dames

de titel iseigenlijk al duidelijk genoeg.
maar ik wil een schoonheinds salon gaan openen in tanger,
wat denken jullie. is het een goed idee oftoch maarniet aan beginnen met deze crissis.

der zijn wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel salons hier maar niet echt naar mijn wens eerlijk gezegd
(denk aan hygiene, afspraken nakomen)

xxxxx maxima

15-01-2013, 17:35


Doen!

Ik ging altijd naar Yves Rocher om te harsen.

Alleen hen vertrouwde ik qua hygiëne.

Zoek wel een centraal gelegen plek waar iedereen je kunt vinden!

Als de prijzen meevallen kom ik zeker langs in de zomer

15-01-2013, 17:53
Ik kom ook naar je toe. Ik werd de laatste keer afgezet dus dacht ik safi ik ga hier nooit meer naar een schoonheidssalon. Maar naar jou kom ik wel tenminste als je me niet afzet.

15-01-2013, 17:53
ik denk da je zeker klanten gaat hebben zeker met producten van hier, en make up enzo

15-01-2013, 17:54


ik woon hier al 5 jaarmaar heb nog niet echt 1 gezien waarvan ik denk oke die is schoon.
de salons zelf zijn wel schoon maar de meiden die daar werken niet.

als het zover is dan ben je van harte welkom.

15-01-2013, 17:59
woon je daar al 5jaar? en is het leuk wonen in marokko? j eman werkt miss daar?

15-01-2013, 18:00
Mijn aanstaande schoonzus is op dit moment bezig met een salon te openen in Tanger.
Ze woont sinds kort in Marokko ze is daar naar toe gegaan omdat ze zag dat een salon zoals hier in Nederland nog niet beschikbaar was in Tanger.
Ik weet zeker dat dit een klapper gaat worden op de markt in Marokko.

15-01-2013, 18:01
jaja zeker en vast ! hun kappers trekken op niks! en zeker tanger veeeeeeeeeeeel volk

15-01-2013, 18:09

Citaat door lief12:
Ik kom ook naar je toe. Ik werd de laatste keer afgezet dus dacht ik safi ik ga hier nooit meer naar een schoonheidssalon. Maar naar jou kom ik wel tenminste als je me niet afzet.
hahhahahha meskiena. nee heb daar ook een hekel aan.
ik wil best wat meer betalen maar dan wil ik ook echt verwend worden
en niet als ik yhuis kom het gevoel hebben dat er niks met mij is gedaan.

15-01-2013, 18:10

Citaat door Appelwangetje-:
Mijn aanstaande schoonzus is op dit moment bezig met een salon te openen in Tanger.
Ze woont sinds kort in Marokko ze is daar naar toe gegaan omdat ze zag dat een salon zoals hier in Nederland nog niet beschikbaar was in Tanger.
Ik weet zeker dat dit een klapper gaat worden op de markt in Marokko.
o wat leuk dat ze er al mee bezig is.
woont ze hier al lang.
heeft zij ook opleiding hiervor gehad of niet.

15-01-2013, 18:13

Citaat door sokara:
woon je daar al 5jaar? en is het leuk wonen in marokko? j eman werkt miss daar?
ja meid
deze zomer is het alweer5 jaar geleden dat ik mijn kikkerlandje heb verlaten.
mis het soms wel hoor moet ik eerlijk zeggen.

mijn man komt van hier. hij wou niet mee naar nl ( uiteindelijk een goeie beslissing van ons )

15-01-2013, 18:17

Citaat door Maxima:
o wat leuk dat ze er al mee bezig is.
woont ze hier al lang.
heeft zij ook opleiding hiervor gehad of niet.
Nee ze na ramadan naar Marokko gegaan dus nog niet zolang.
Nee geen opleiding, zij gaat twee salons oprichten een voor massages en een schoonheid ze heeft gewoon mensen die hier aan mee werken. Vrouwen die wel de opleiding in Nederland hebben gehad maar ook in Marokko zijn gaan wonen die neemt zij in dienst.

15-01-2013, 18:57


Ik zou het zeker doen.

15-01-2013, 19:05

Citaat door Appelwangetje-:
Nee ze na ramadan naar Marokko gegaan dus nog niet zolang.
Nee geen opleiding, zij gaat twee salons oprichten een voor massages en een schoonheid ze heeft gewoon mensen die hier aan mee werken. Vrouwen die wel de opleiding in Nederland hebben gehad maar ook in Marokko zijn gaan wonen die neemt zij in dienst.
oke op die manier.

lahikemel 3liha kolchi belgair incha allah,

nee ik heb zelf die opleiding gedaan en ben nu bezig met bijscholen.
ik wil incha allah eerst alleen beginnen dus 1 op 1 en dan pas kijken hoe het gaat. en incha allahlater verder uitbreiden.

ik vind het heel belangrijk om echt kontakt te hebben met de klanten ( wat je ook in nl veel ziet )
ik wil eerst goenoeg klanten binnen halen.
als ik er 5 in 1 dag binnen haal is het voor mij al voldoende. als ik ze alle 5 ook tevreden weer naar buiten breng dan kan mijn dag al niet meer stuk.

15-01-2013, 20:41
Voel je er ook al thuis of mis je t dagelijkse leven wat je in Nederland gewend was?

Pagina's : [1] 2