Bekijk volle/desktop versie : ik was een paar maanden depri



Pagina's : [1] 2

15-01-2013, 14:12
wist niet dat het mogelijk was, maar de eerste paar maanden van mijn zwangerschap was ik echt depri...er gingen constant rare gedachten in mijn hoofd rond en ik zag de wereld echt anders. Wie heeft dit ook meegemaakt?

15-01-2013, 14:16


Ik weet niet of je het depri kunt noemen bij mij, maar ik ben niet vooruit te branden. Het liefst lig ik heel de dag in bed met de gordijnen dicht. Ik eet echt laat. Ben zojuist klaar met ontbijten :-/

Geen zin om mensen te bellen, te ontmoeten or what so ever. Geen fut voor het huishouden.

Ik wil helemaal niks.

15-01-2013, 14:21

Citaat door Rania.:
Ik weet niet of je het depri kunt noemen bij mij, maar ik ben niet vooruit te branden. Het liefst lig ik heel de dag in bed met de gordijnen dicht. Ik eet echt laat. Ben zojuist klaar met ontbijten :-/

Geen zin om mensen te bellen, te ontmoeten or what so ever. Geen fut voor het huishouden.

Ik wil helemaal niks.
dat had ik ook maar er gingen daarnaast ook gedachten door mijn hoofd dat de dood beter was dan hoe ik mij voelde en ook dat de wereld er echt grijs uitzag. Nu ik bijna 4 maanden ben is het eindelijk over. Insallaah zal dat ook bij jou zijn over drie weekjes...

15-01-2013, 14:23
Hier nog een, niet echt deprie maar lusteloos, vooral de begin periode, geen zin om op te staan, iets te doen, mijn moest me bijna de douche in sleuren om te douchen.
We waren op vakantie en we wisten nog niet dat ik zwanger was, meestal genie ik van de vakanties, dit keer kon ik niet wachten tot ik weer thuis was en heel de dag in bed kon blijven.
Ik heb indd. heel wat contacten verbroken..

15-01-2013, 14:39



Citaat door mecho:
Hier nog een, niet echt deprie maar lusteloos, vooral de begin periode, geen zin om op te staan, iets te doen, mijn moest me bijna de douche in sleuren om te douchen.
We waren op vakantie en we wisten nog niet dat ik zwanger was, meestal genie ik van de vakanties, dit keer kon ik niet wachten tot ik weer thuis was en heel de dag in bed kon blijven.
Ik heb indd. heel wat contacten verbroken..
hoe gaat het nu met je? ik heb gelukkig veel familie die mij bijstond en een verloskundige die wel hulp aanbod.

15-01-2013, 14:45
Nu gaat het wel, al ik vrij ben doe ik niets alleen op de bank hangen. Ik dwing mezelf wel dagelijks te koken en af en toe wat in het huis te doen. Persoonlijke verzorging gaat ook iets beter, ik geniet er weer van mezelf representatief voor de dag te laten komen, soms heb ik nog steeds van die dagen dat, een joggingsbroek aantrekken het enige is wat mij lukt.
Ik vind het ook weer leuk om op bezoek te gaan en bezoek te ontvangen.

Alles is ong. na mijn 20ste week een beetje voorbij gegaan. Ik ben gelukkiger geworden nadat ik mijn kindje voelde en n de echo echt zo een heerlijk gevoel, dat maakt alles Elhamdoulah goed.

15-01-2013, 14:51
heb last gehad van vermoeidheid , ik werkte ook door Nee ik herken me niet in jou verhaal.een TIP ik je wil geven :ga erop uit , niet in bed blijven , niet voor de tv gaan hangen , wat een mooie moment om gezinskunde te doen zuster:

15-01-2013, 14:53

Citaat door Volwassenmeid:
dat had ik ook maar er gingen daarnaast ook gedachten door mijn hoofd dat de dood beter was dan hoe ik mij voelde en ook dat de wereld er echt grijs uitzag. Nu ik bijna 4 maanden ben is het eindelijk over. Insallaah zal dat ook bij jou zijn over drie weekjes...

Ah nee Allahister die gedachtes heb ik niet. Gelukkig ben jij er nu overheen! Hamdulilah!!

Dat van persoonlijke verzorging snap ik helemaal. Ik stel het douchen ook uit. Geeeeen zin in al die handelingen en dan die kou daarna etc.
Normaal steilde ik bijna dagelijks mn haar, was uren bezig met tutten. Nu hang ik ook op de bank of in bed met een Marokkaanse pyama , boeshboesh haren en geen make up.

Me begeven van de ene kamer naar de andere, kost me al zoveel moeite.

Als ik naar buiten MOET, dan zie ik daar zooo tegen op.

15-01-2013, 15:00

Citaat door woestijnwater:
heb last gehad van vermoeidheid , ik werkte ook door Nee ik herken me niet in jou verhaal.een TIP ik je wil geven :ga erop uit , niet in bed blijven , niet voor de tv gaan hangen , wat een mooie moment om gezinskunde te doen zuster:
ik ging ook gewoon door, maar het was alsof ik in een grijze wolk liep. Alleen door te liggen kon ik alles een beetje proberen te vergeten. soms zat ik in de auto ergens onderweg en dan moest ik heel hard huilen omdat ik mij niet goed voelde...
Alhamdoelillaah voel jij je goed.

15-01-2013, 15:00
Dames, misschien komt het door vitaminetekort

15-01-2013, 15:04

Citaat door Volwassenmeid:
ik ging ook gewoon door, maar het was alsof ik in een grijze wolk liep. Alleen door te liggen kon ik alles een beetje proberen te vergeten. soms zat ik in de auto ergens onderweg en dan moest ik heel hard huilen omdat ik mij niet goed voelde...
Alhamdoelillaah voel jij je goed.
hormonen schommelingen.gaat het nu beter met je?

15-01-2013, 15:09

Citaat door nouria-79:
Dames, misschien komt het door vitaminetekort

Bij mij niet.
Heb gisteren mn bloeduitslagen te horen gekregen. Mn ijzergehalte was hoog, zei mn vk. Ze zei: alles ziet er netjes uit.



Hamdulilah hoor.

15-01-2013, 15:11



Citaat door Rania.:
Ah nee Allahister die gedachtes heb ik niet. Gelukkig ben jij er nu overheen! Hamdulilah!!

Dat van persoonlijke verzorging snap ik helemaal. Ik stel het douchen ook uit. Geeeeen zin in al die handelingen en dan die kou daarna etc.
Normaal steilde ik bijna dagelijks mn haar, was uren bezig met tutten. Nu hang ik ook op de bank of in bed met een Marokkaanse pyama , boeshboesh haren en geen make up.

Me begeven van de ene kamer naar de andere, kost me al zoveel moeite.

Als ik naar buiten MOET, dan zie ik daar zooo tegen op.
erg is dat, ik heb dat ook gehad, maar kon ook niet tegen de geur van shampoo of zeep of wat dan ook. Heb toen gelijk een shampoo zonder geur gehaald. Optutten moest ik niet aan denken, ik doe gewoon aan wat makkelijk zit naar werk en thuis is het inderdaad een pyjama..insallaah gaat het ook snel met jou beter.

15-01-2013, 15:15

Citaat door nouria-79:
Dames, misschien komt het door vitaminetekort
het schijnt dat sommige vrouwen tijdens hun zwangerschap een depressie kunnen krijgen, toen ik mijn klachten bij mij verloskundige aangaf toen zei ze, je hebt een depressie....wist ik veel, ik dacht dat het er allemaal bij hoorde.

15-01-2013, 15:15
mss komt het door de winter of niet?

Pagina's : [1] 2