Bekijk volle/desktop versie : Mijn hoofddoek is ''het probleem''



Pagina's : [1] 2

15-01-2013, 12:33
Iedere dag stuur ik 50 solicitatiebrieven weg, ik ben er kapot van geworden. Ik ben ook langs bedrijven zelf geweest, nergens word ik aangenomen. Zelfs voor de simpelste baantjes niet.

Ik probeer het nu via deze weg. Ik ben opzoek naar een in denhaag of omgeving denhaag. Help me hieruit, ik word er gek van

15-01-2013, 12:34


hoe weeet je dat het om je hoofdoek gaat ?

15-01-2013, 12:36
hallo meid

ik weet hoe het voelt, ik draag zelf ook hijaab, je wordt sowieso anders bekeken. Maar zoek in een call center, daar werk ik ook. en nu werk ik van thuis uit. ben je van belgie of nl

15-01-2013, 12:36
mijn vriendin zoekt ook al 2 jaar en ze heeft een hoofdoek, wel werkervaring en hbo-opleiding.

15-01-2013, 12:36


Hoofddoek is bij sommige instanties een probleem. Maar niet overal er zijn genoeg mensen die je gewoon met hoofddoek aannemen.
Je moet alleen beter je best doen. Een goede indruk maken.

15-01-2013, 12:36
Door dat ze aan mij vragen, ben je bereid om hem tijdens het werken af te doen. Heb ik meerde keren meegemaakt.

15-01-2013, 12:38

Citaat door MakeupAddict:
hallo meid

ik weet hoe het voelt, ik draag zelf ook hijaab, je wordt sowieso anders bekeken. Maar zoek in een call center, daar werk ik ook. en nu werk ik van thuis uit. ben je van belgie of nl
Ik ben van nederland

15-01-2013, 12:38
Het is nu gewoon voor iedereen moeilijk om een baan te vinden, ik ben al anderhalf jaar afgestudeerd en werk ook maar voor de rekeningen, dus niet ideale baan. Maar ook Nederlandse oud klasgenoten vinden geen baan.

15-01-2013, 12:49
DAMES MISSCHIEN KUNNEN WIJ ELKAAR HELPEN! IK BEN OPZOEK NAAR EEN FINANCIEEL ACCOUNT MANAGER VOOR IN AMSTERDAM!!! PM MIJ ALS JE INTERESSE HEBT.

HBO OF WO DIPLOMA
AANTAL JAAR ERVARING OP DIT GEBIED
RIJBEWIJS B

voldoe je niet aan de bovenstaande eisen dan heeft reageren geen zin!!!

ps; het werk is voor per direkt!

15-01-2013, 12:49
hoofddoek of geen hoofddoek.. niemand vind nu een baan


blijven proberen!

15-01-2013, 12:51
Het ligt ook aan de functie waarvoor je solliciteerd en hoe jij als persoon overkomt.
Ik heb nooit problemen gehad met mn hoofddoek maar je moet erg zelfverzekerd en overtuigd overkomen.

Als zulke vragen stellen wat zeg jij dan?Heb je weleens gezegd dat je hoofddoek geen obstakel is en dat jij je werk meer dan.goed kan uirvoeren en bereid bent wanneer dit de nodige problemen geeft je daar voor open zult staan? (

Praat overtuigend en zelfverzekerd van ik kam dit en niet ja euh nik denk het wel..

Allahi 3awn in deze crisis is het sowieso moeilijk

15-01-2013, 12:52
Word wel moe van al dat geklaag...heb wat meer zelfvertrouwen gewoon, niet alles ligt aan hoofddoek of naam. soms wel klopt, maar ik ken nederlandse blanke afgestudeerden die al 2 jaar thuiszitten. Klaar.

15-01-2013, 12:54


hoofddoek hoeft niet persee altijd een probleem te zijn hoor!! ik werk in een bedrijf en ben als enige een meisje met hoofddoek er werken verder alleen maar hollanders dus dat is niet zo zeer altijd een probleem
zelfs mensen met een hele hoge niveau vinden geen baan tegenwoordig, ze kijken ook naar je werk ervaring!

15-01-2013, 12:56

Citaat door Simple_Lady:
Het is nu gewoon voor iedereen moeilijk om een baan te vinden, ik ben al anderhalf jaar afgestudeerd en werk ook maar voor de rekeningen, dus niet ideale baan. Maar ook Nederlandse oud klasgenoten vinden geen baan.
Precies, crisis jonge

15-01-2013, 13:00
inderdaad net wat velen zeggen! bewijs het tegendeel, hoofddoek heeft er niets mee te maken, jij moet jezelf zien te verkopen bij wijze van en dat moet je goed kunnen doen, overtuig waarom jij geschikt bent voor die baan, het is niet alleen mailen en langs gaan, bel ook direkt na dat je een mail hebt verstuurd om te vragen of het goed is aangekomen, en stel gelijk wat vragen over de functie zo komt je direkt in een gesprek en heel vaak raakt een werkgever dan meer geinteresseerd en je zult zien dat hij of zij dan misschien zal vragen wanneer je langs kan komen of wat dan ook, wil niet zeggen dat dit altijd gebeurd maar de kans is er wel!

en belangrijkste is LEES DE VACATURES GOED DOOR!! heel veel mensen lezen maar een halve vacature en dan vragen ze zich af waarom ze niet serieus worden genomen terwijl er sommige duidelijke eisen staan waar je gewoon aan moet voldoen en dat zien sommigen gewoon over het hoofd.

zo! ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

Ik ben zelf recruiter op een detacherings bureau.

mochten jullie tips willen of vragen hebben stel ze gerust

Pagina's : [1] 2