Bekijk volle/desktop versie : Recordspits van ruim 1000 kilometer door sneeuwval



Pagina's : [1] 2

15-01-2013, 09:08
[SIZE=5][/FONT][/COLOR][/SIZE" -->
[FONT=Arial][COLOR=#006400]AMSTERDAM - Op de Nederlandse wegen stond dinsdagmorgen om 8.40 uur in totaal 1003 kilometer file, waarmee het de drukste ochtendspits ooit is in Nederland. Dat meldt de ANWB.

Drukste spits ooit


Volgens de ANWB is de kans aanwezig dat de ochtendspits naadloos overgaat in de avondspits. Vooral rond Rotterdam, Den Haag en Den Bosch staat het verkeer muurvast.
Met name de Randstad is getroffen, maar ook Zeeland, Noord-Brabant en een stuk van Utrecht. Zowel op de A6, A7, A15 als de A27 stond om 8.30 uur 30 á 40 kilometer file. Boven de lijn Hoorn - Lelystad - Apeldoorn is er minder sprake van overlast.
Nederland heeft te maken met een sneeuwfront dat dinsdagmorgen heel langzaam over het land trekt. Tot woensdagochtend kan het blijven sneeuwen. Dat meldt een woordvoerder van Meteovista.

Lees verder
[/COLOR]

15-01-2013, 09:19


DROP JE FOTOS HIER


Vandaag kwam ik mijn huis uit, aangekomen op het station zie ik chaos, massa mensen. ik dacht even ik was in China

gewoon niet te geloven. zijn er mensen die nog in hun bed liggen of onderweg zijn?

15-01-2013, 09:35
leven jullie nog mensen?

15-01-2013, 11:22
Halfnaakte mannelijke modellen voor de Abercrombie & Fitch in Amsterdam

Ondanks de sneeuw en het koude weer poseren de mannelijke modellen van Abercrombie & Fitch met ontbloot bovenlijf voor de nieuwe winkel in de Leidsestraat in Amsterdam.



Special opening Abercrombie & Fitch.... Auuuuch! #cold #freezing #snow #men #abercrombie #fitch #amsterdam #af (evarosahol)Special opening Abercrombie & Fitch.... Auuuuch! #cold #freezing #snow #men #abercrombie #fitch #amsterdam #af (evarosahol)Instagram

dit is toch gestoord?

15-01-2013, 17:05



Citaat door achel7ey:
Halfnaakte mannelijke modellen voor de Abercrombie & Fitch in Amsterdam

Ondanks de sneeuw en het koude weer poseren de mannelijke modellen van Abercrombie & Fitch met ontbloot bovenlijf voor de nieuwe winkel in de Leidsestraat in Amsterdam.



Special opening Abercrombie & Fitch.... Auuuuch! #cold #freezing #snow #men #abercrombie #fitch #amsterdam #af (evarosahol)Special opening Abercrombie & Fitch.... Auuuuch! #cold #freezing #snow #men #abercrombie #fitch #amsterdam #af (evarosahol)Instagram

dit is toch gestoord?
whahahaahahahaha

15-01-2013, 18:40

Het was alles behalve leuk!

15-01-2013, 18:51

Citaat door Riffia__H:

Het was alles behalve leuk!
vertel

15-01-2013, 20:02

Citaat door achel7ey:
vertel
Ik heb letterlijk over een reis van 10 minuten 2 en een half uur gedaan. Inn godsnaam had net zo goed kunnen lopen dan zijn ook nog eens alle bussen vol en moet je staan en dan nog eens half uur op cs staan terwijl et -3 is. Gewoon NIET leuk! uuuff

15-01-2013, 20:20

Citaat door Riffia__H:
Ik heb letterlijk over een reis van 10 minuten 2 en een half uur gedaan. Inn godsnaam had net zo goed kunnen lopen dan zijn ook nog eens alle bussen vol en moet je staan en dan nog eens half uur op cs staan terwijl et -3 is. Gewoon NIET leuk! uuuff
de treinen hadden daar niet zo veel last van dacht ik
in de ochtend was wel druk, ik hoop dat er morgen nog is 10cm sneeuw bij valt

15-01-2013, 20:42

Citaat door achel7ey:
de treinen hadden daar niet zo veel last van dacht ik
in de ochtend was wel druk, ik hoop dat er morgen nog is 10cm sneeuw bij valt
NEE hoop je dat echtt?!!
Ya rab verdwijnt sneeuw ik wil me benen niet breken AMIN!

15-01-2013, 20:59

Citaat door Riffia__H:
NEE hoop je dat echtt?!!
Ya rab verdwijnt sneeuw ik wil me benen niet breken AMIN!
dunne benen?

dan heb ik te minste excuses om te laat te komen snapje
of misschien les uitval, even rust

15-01-2013, 21:16

Citaat door achel7ey:
dunne benen?

dan heb ik te minste excuses om te laat te komen snapje
of misschien les uitval, even rust
Nee niet echt weet ik veel Maar uitglijden enzo you know.....
Nee ik hoef geen excuus te hebben ik kom liever op tijd dan dat ik gevroren tenen heb
Gewoon niet gaan naar school als het sneeuwt

15-01-2013, 21:29


ik ga stuk hier, uitgegleden ik hoop dat je je hebt bezeert
draag je geen UGGS met 3 paar sokken?

ongeoorloofd afwezig, dat wil ik niet, gaan ze mijn studie afpakken ivm nieuwe regel

15-01-2013, 22:17

Citaat door achel7ey:
ik ga stuk hier, uitgegleden ik hoop dat je je hebt bezeert
draag je geen UGGS met 3 paar sokken?

ongeoorloofd afwezig, dat wil ik niet, gaan ze mijn studie afpakken ivm nieuwe regel
Serieus jij bent echt ontzettend aardig heuhm Nee niet uitgegleden maar bang om uit te glijden et is maar dat ik niet scheld
Neee haha geen uggs ik haat die dingen!

Ja die regel ken ik Ziek melden?

15-01-2013, 22:50
hihi die mannelijke modellen zijn GEk hihi

Pagina's : [1] 2