Bekijk volle/desktop versie : Leden die hier roepen ''Leef en laat leven"



14-01-2013, 17:27
of Only God can Judge Me of Ieder zn eigen graf

Dit zijn termen die nergens Islamitische onderlegd zijn, maar juist tegen de principe en uitgangspunten van de Islam ingaan.

Je ziet het zovaak overgenomen worden door het leek.

14-01-2013, 17:44


personen die dat zeggen zijn
altijd degene die zondes van hier
tot tokio hebben.

14-01-2013, 17:49
Ony Allah can judge me, is zeker wel Islamitisch onderlegd.
En een deel van: leef en laat leven ook. Het linkt aan: only Allah can judge me.
Maar om dat te snappen, moet je wat slimmer zijn dan onzin die jij uitkraamt.

Oordelen is zeker haram. Je mag je zuster of broeder aanspreken op fout gedrag, indien je dit op een nette en normale manier doet. Je moet met dingen komen die Islamitisch onderlegd zijn. Leef en laat leven, tjá, als iemand je advies niet wil opvolgen, kun je diegene moeilijk dwingen. Islam kent geen dwang.

Conclusie: je moet kijken naar wat er met die twee afspraken bedoelt worden!

14-01-2013, 17:49
ohh wat eruugggg!!!!

14-01-2013, 17:51



Citaat door Miloudaaa.:
Ony Allah can judge me, is zeker wel Islamitisch onderlegd.
En een deel van: leef en laat leven ook. Het linkt aan: only Allah can judge me.
Maar om dat te snappen, moet je wat slimmer zijn dan onzin die jij uitkraamt.

Oordelen is zeker haram. Je mag je zuster of broeder aanspreken op fout gedrag, indien je dit op een nette en normale manier doet. Je moet met dingen komen die Islamitisch onderlegd zijn. Leef en laat leven, tjá, als iemand je advies niet wil opvolgen, kun je diegene moeilijk dwingen. Islam kent geen dwang.

Conclusie: je moet kijken naar wat er met die twee afspraken bedoelt worden!
Hoe heb jij die link gelegd dan hmmmm? Tussen leef en laat leven en Alleen Allah mag en kan oordelen?

14-01-2013, 17:52

Citaat door no-name:
personen die dat zeggen zijn
altijd degene die zondes van hier
tot tokio hebben.
Dat is me ook opgevallen!

14-01-2013, 17:53
Leef en laat leven

14-01-2013, 17:56
Meestal wordt er gewoon mee bedoeld dat roddelen niet helpt hoor. Want dat is wat ze hier doen; RODDELEN. Je kan wel met z'n allen op een forum over iemand zondes gaan zitten roddelen, alsof dat hallal is, je schiet er niks mee op.

Nassiha geven is iets heel anders dan roddelen.

14-01-2013, 18:21
Men gebruikt het voor elke Naseeha

als je mensen nu zegt kleed je netjes, pleeg geen zina

of je bekommerd je om het feit dat hele marokkaanse volk nu drinkt of rookt is het boeiend maak je er niet druk om.

ik herinner me overleveringen waarin de profeet waarschuwde voor mensen die gaan komen dat ze zich niet meer zullen bekommeren om het slechte

14-01-2013, 18:22

Citaat door watedoen:
Hoe heb jij die link gelegd dan hmmmm? Tussen leef en laat leven en Alleen Allah mag en kan oordelen?
Nog een x goed lezen zintie habibtie

14-01-2013, 18:33

Citaat door RoyalRachid:
Men gebruikt het voor elke Naseeha

als je mensen nu zegt kleed je netjes, pleeg geen zina

of je bekommerd je om het feit dat hele marokkaanse volk nu drinkt of rookt is het boeiend maak je er niet druk om.

ik herinner me overleveringen waarin de profeet waarschuwde voor mensen die gaan komen dat ze zich niet meer zullen bekommeren om het slechte
Flikker toch op. Hier zogenaamd over overleveringen hebben en de profeet terwijl je in andere topics mensen vervloekt, uitscheldt en ouders erbij haalt. Gatver, mensen zoals jij. Walgelijk.

14-01-2013, 18:44
Het ligt eraan wanneer je het gebruikt