Bekijk volle/desktop versie : Goed nieuws over Sheikh Naser AlFahd



14-01-2013, 12:16
Alhamdulillah thuma alhamdulillah - the good news about Shiekh Nasr Alfahed keeps coming in:

-Several days days ago Shaykh Naser Alfahd was allowed to call his family.

-Yesterday the family was allowed to visit him in prison for the first time in 6 years.
[/FONT][/SIZE][FONT=lucida grande][SIZE=2][FONT=century gothic]
-His appearance was not like that which they used to see of him but his heart was full of tranquility.

-The family wanted to inspire him but ironically he was the one to inspire and encourage them.

-After waiting for a long time in the waiting room, he came up very slim in posture. Gray/white hair had covered most of his beard.
(Note: the only picture you see of him was months after going into prison 9 years ago with not any apparent gray in it)

-Shiehk Naser has 2 sons. One is 15 years old named Usamah. When Shiekh Naser seen his son Usamah he did not recognize him. The last time he seen him, he was 8 years old and now he is 15. Keep in mind those are the years when ones appearance changes.

-He showed his family parts of his body from the effect of the torture in his hands, legs, and even a broken tooth.

-He was firm and upbeat at times reminding his family of the past good times to make them laugh.

-He denied an ongoing rumor that he refused visitation.

-They asked him about other matters of torture like the picture where they restrained his hands and feet together behind his back among others. He said it is true but the torture is only to the body but the soul is at peace and satisfaction.

-He sent his Salam to me twice in the setting which is something I’m so very much honored to get from a man like him.

-He sends his Salam to all the Muslims who are concerned and ask about him and remember him.

-ALLAH is accepting your duaa. So keep your duaa going. Just imagine how much duaa he is making for those who remembered him and made duaa for him.

-Several days ago before the visit my father(may allah give him a long life full of deeds) returned from a trip to all three of our sacred masajid. He told me everywhere he went he made duaa for the oppressed Muslims and this Shiekh in particular.
He told me expect good news about him.

Let us intensify the duaa.

I told the family first good news was the call, then a visit, and the 3rd will be the release inshallah[/FONT].

14-01-2013, 16:02


Moge Allah hem bevrijden uit de handen van de honden.

14-01-2013, 18:52

Citaat door halimaaaaaaaaa:
Moge Allah hem bevrijden uit de handen van de honden.
Allaahoemma Amien!!

Al-Hamdoelillaah, heel mooi nieuws oeghti BaarakAllaahoe fiekie voor het delen!

14-01-2013, 19:25
Mooi nieuws. Moge Allaah zijn vrijlating bespoedigen en zijn familie bijstaan.

14-01-2013, 19:29


Ameen ya rab!

14-01-2013, 19:29
Al-Hamdoelillaah thoemma (en nogmaals) al-Hamdoelillaah; Het goede nieuws omtrent Shaykh Naasir al-Fahd blijft binnenkomen:


- Enkele dagen terug werd het Shaykh Naasir al-Fahd toegestaan om zijn familie te bellen.

- Gisteren werd het zijn familie voor het eerst in 6 jaar toegestaan om hem te bezoeken in de gevangenis.

- Zijn verschijning was niet zoals ze gewoon waren te zien van hem maar zijn hart was vol van kalmte.

- De familie wilde hem motiveren maar ironisch genoeg was hij degene om hen te inspireren en aan te moedigen.

- Na lang te hebben gewacht in de wachtkamer, kwam hij (de kamer in) erg mager in postuur. Zijn baard grotendeels Grijs/wit gekleurd. (ps; de enige foto die bekend is van hem is van 9 jaar terug, wat maanden nadat hij de gevangenis inging, en hier was er nog geen zichtbaar grijs in zijn baard)

- Shaykh Naasir heeft 2 zonen. Eén van 15 jaar genaamd Oesaamah. Toen Shaykh Naasir zijn zoon Oesaamah zag herkende hij hem niet. De laatste keer dat hij hem zag, was hij 8 jaar oud en nou is hij 15. Houd in gedachten dat dit de jaren zijn wanneer iemand in uiterlijk veranderd.

- Hij toonde zijn familie delen van zijn lichaam met de gevolgen van martelingen in zijn handen, benen en zelfs een gebroken tand.

- Hij was standvastig en levendig/vrolijk op momenten waarin hij zijn familie herinnerde aan de goede tijden uit het verleden om hen te laten lachen.

- Hij ontkende een gerucht dat hij bezoekrecht had geweigerd.

- Ze vroegen hem over andere zaken van marteling zoals de foto waarop ze zijn handen en voeten samen hadden vastgeketend achter zijn rug en ook andere. Hij zei dat het waar was maar dat de marteling enkel op het lichaam is, terwijl de ziel in vrede en tevredenheid is.

- Hij gaf zijn Salaam (groet) 2 maal aan mij in het gesprek. Iets waarmee ik zo erg vereerd ben om te krijgen van een man als hij.

- Hij gaf zijn Salaam aan alle Moslims die bezorgd zijn en om hem vragen en aan hem denken.

- Allaah is jullie Doe'aah aan het aanvaarden. Dus houd u Doe'aah gaande! Stel je eens voor hoeveel Doe'aah hij maakt voor degene die hem herdenken en die Doe'aah voor hem maken.

- Enkele dagen geleden voor het bezoek is mijn vader (Shaykh Moesa Jibriel, moge Allaah hem een lang leven schenken vol daden) teruggekeerd van een reis naar alle drie van onze heilige Moskeeën. Hij vertelde me dat overal waar hij was, hij Doe'aah maakte voor de onderdrukte Moslims en deze Shaykh in het bijzonder.
Hij vertelde (ook) dat we goed nieuws konden verwachten over hem.


Laten we onze Doe'aah intensiveren.

Ik vertelde de familie dat het eerste goede nieuws het telefoontje was, daarna het bezoek, en de derde zal zijn vrijlating zijn insha Allaah.[/SIZE]

14-01-2013, 19:39

Citaat door UtrechtseJihad:
Allaahoemma Amien!!

Al-Hamdoelillaah, heel mooi nieuws oeghti BaarakAllaahoe fiekie voor het delen!
Wa Iyaak Baraka Allah,

16-01-2013, 17:13