Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Meiden die fenegriek gebruiken.. het is nu in de aanbieding



13-01-2013, 15:57
Wel handig want het is normaal best duur voor zo'n potje omdat ik er nog geen maandje mee doe. Nu 50% afgeprijst.

http://www.detuinen.nl/catalogsearch/advanced/result/?name=fenegriek

Heb er net een paar besteld en boven de 20 euro betaal je geen verzendkosten. xx

13-01-2013, 16:12


Erg duur, met of zonder korting. Als je de gebruiksaanwijzing strikt volgt ben je al na 3/4 weken door een potje heen. Bij de toko zijn de zakjes zaadjes niet eens 2 euro en waarschijnlijk stukken natuurlijker dan capsules.

13-01-2013, 16:19
[QUOTE=Mika;112895595]Erg duur, met of zonder korting. Als je de gebruiksaanwijzing strikt volgt ben je al na 3/4 weken door een potje heen. Bij de toko zijn de zakjes zaadjes niet eens 2 euro en waarschijnlijk stukken natuurlijker dan capsules.[/QUOTE

Ja, klopt je hebt gelijk. Maar ik vind de capsules makkelijker, neem het mee naar school en werk. De zaadjes heb ik ook geprobeerd maar ik sloeg het vaak over doordat ik geen tijd had of door de vieze smaak. Dit werkt voor mij beter.

13-01-2013, 17:45

Citaat door SkinnyLove21:
Wel handig want het is normaal best duur voor zo'n potje omdat ik er nog geen maandje mee doe. Nu 50% afgeprijst.

http://www.detuinen.nl/catalogsearch/advanced/result/?name=fenegriek

Heb er net een paar besteld en boven de 20 euro betaal je geen verzendkosten. xx
Hahaha, moet ik zeggen: eindelijk!!!!!
Ik zat echt te wachten op een actie, ze kwamen er maar niet mee.
Het is toch de pot met 100 capsules voor 15,99.

Ik heb het laatste tijd een beetje verwaarloosd moet het weer oppaken.

Dankjewel voor de tip

13-01-2013, 20:29


Waar is Fenergiek goed voor?

14-01-2013, 14:47

Citaat door Impressionante:
Waar is Fenergiek goed voor?
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/105811-de-geneeskracht-van-fenegriek.html

15-01-2013, 18:38

Citaat door Lola_Lola:
Hahaha, moet ik zeggen: eindelijk!!!!!
Ik zat echt te wachten op een actie, ze kwamen er maar niet mee.
Het is toch de pot met 100 capsules voor 15,99.

Ik heb het laatste tijd een beetje verwaarloosd moet het weer oppaken.

Dankjewel voor de tip
Haha, ja ik hield het ook een beetje in de gaten. Maar hoeveel neem jij er per dag? En neem je er dan twee per keer of echt steeds 1 verdeeld over de dag? Een vriendin vertelde dat de capsules 't best werken wanneer je ze ook op vaste tijdstippen neemt, heb je daar ervaring mee?

16-01-2013, 11:44
Wordt je er niet dik van?

16-01-2013, 23:41

Citaat door SkinnyLove21:
Haha, ja ik hield het ook een beetje in de gaten. Maar hoeveel neem jij er per dag? En neem je er dan twee per keer of echt steeds 1 verdeeld over de dag? Een vriendin vertelde dat de capsules 't best werken wanneer je ze ook op vaste tijdstippen neemt, heb je daar ervaring mee?
Ik nam er 4 max op 1 dag. Soms 3. Maar laatste tijd heb ik het zo verwaarloosd. Ik nam elke keer 1 in. En niet op dezelfde tijdstippen, want ik vergeet et laatste tijd steeds meer, echt stom. Maar ik heb nu genoeg potjes gekocht om er weer serieus mee te beginnen.
Ik kreeg in het begin echt soms extreme honger, kon wel een koe eten.
Ik heb alleen 1 probleem, bij stress en angst/paniek is mn eetlust weg en helpt niks om eetlust te krijgen, want dan ben ik continu misselijk.

Ik ga vanaf volgende week inshallah vaste tijdstippen aanhouden kijken of dat wat uitmaakt.

18-01-2013, 11:05
Merken jullie toename in gewicht