Bekijk volle/desktop versie : 5 jaar getrouwd en veel problemen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

13-01-2013, 02:29
Ik ben 5 jaar getrouwd we hebben samen een dochter van 2 en ik ben nu in verwachting.
Mijn schoonvader is erg ziek, en mijn schoonmoeder wilt mijn schoonvader niet meer onderhouden.
Zijn andere zoon ook niet en zijn dochter ook niet dus is hij bij ons gedump.
Alleen ik ben ook ziek en ik kan niet eens voor me dochter zorgen omdat ik pas 3 maanden zwanger ben ben ik erg misselijk.
Ik heb dat aan me man voorgelegd dat ik dit niet meer aan kan en hij heeft je verteld als ik dit niet accepteert maar moest vertrekken naar me ouders,dat heb ik ook gedaan alleen ik weet nu niet of hij fout zit of ik HELP!!!!

13-01-2013, 02:32


Jou schoonmoeder wilt niet voor hem zorgen en jij moet ,anders mag je trg naar je ouders?
Wat een lef heeft je man en zijn fam om jou hiermee te belasten terwijl je zelf niet kan.

13-01-2013, 02:33

Citaat door annisa1986:
Ik ben 5 jaar getrouwd we hebben samen een dochter van 2 en ik ben nu in verwachting.
Mijn schoonvader is erg ziek, en mijn schoonmoeder wilt mijn schoonvader niet meer onderhouden.
Zijn andere zoon ook niet en zijn dochter ook niet dus is hij bij ons gedump.
Alleen ik ben ook ziek en ik kan niet eens voor me dochter zorgen omdat ik pas 3 maanden zwanger ben ben ik erg misselijk.
Ik heb dat aan me man voorgelegd dat ik dit niet meer aan kan en hij heeft je verteld als ik dit niet accepteert maar moest vertrekken naar me ouders,dat heb ik ook gedaan alleen ik weet nu niet of hij fout zit of ik HELP!!!!
bedoel jij dan ziek ziek of noem jij zwangerschap een ziekte?

13-01-2013, 02:35

Citaat door Yassir_ma_:
bedoel jij dan ziek ziek of noem jij zwangerschap een ziekte?
ik ben en zwanger en ziek

13-01-2013, 02:35



Citaat door Yassir_ma_:
bedoel jij dan ziek ziek of noem jij zwangerschap een ziekte?
Wilde het net ook vragen.

13-01-2013, 02:36
Wat zou jij doen als het andersom was geweest? je vader ergens dumpen om je vrouw tevreden te houden

13-01-2013, 02:37

Citaat door annisa1986:
ik ben en zwanger en ziek
Heerlijk schoonfamilie heb je, dat niemand voor die zieke man wilt zorgen

Wat zei je man toen je hem zei dat je zelf ziek was en niet in staat te zorgen voor zijn vader? Ik neem aan dat jullie wel eerst een gesprek hebben gevoerd, alvorens hij je de deur heeft gewezen?

13-01-2013, 02:38
Zwanger zijn is niet makkelijk de eerste maanden vooral met een peuter erbij wie kinderen heeft zal mij wel begrijpen,en elke zwangerschap is anders any way

13-01-2013, 02:43

Citaat door annisa1986:
ik ben en zwanger en ziek
Dus je hebt een ziekte en daarnaast ben je zwanger?

13-01-2013, 02:44

Citaat door nikita87:
Heerlijk schoonfamilie heb je, dat niemand voor die zieke man wilt zorgen

Wat zei je man toen je hem zei dat je zelf ziek was en niet in staat te zorgen voor zijn vader? Ik neem aan dat jullie wel eerst een gesprek hebben gevoerd, alvorens hij je de deur heeft gewezen?
. Nou hij zei eerst dat hij met ze moeder zal praten, heeft hij gedaan maar zij zegt dat ze hem echt niet wilde me schoonvader is behoorlijk op leeftijd en hij begint alles naast de wc pot..... Te doen zal ik maar zeggen. Mijn man zegt ik kan mijn vader moeilijk op straat zetten ik begrijp dat volkomen maar ik heb zoiets van he wordt niet boos op je familie als ze zeggen we kunnen hem niet aan maar als ik zeg ik kan hem niet aan dan wijst hij mij de deur daar werd ik boos om

13-01-2013, 02:47

Citaat door annisa1986:
Ik ben 5 jaar getrouwd we hebben samen een dochter van 2 en ik ben nu in verwachting.
Mijn schoonvader is erg ziek, en mijn schoonmoeder wilt mijn schoonvader niet meer onderhouden.
Zijn andere zoon ook niet en zijn dochter ook niet dus is hij bij ons gedump.
Alleen ik ben ook ziek en ik kan niet eens voor me dochter zorgen omdat ik pas 3 maanden zwanger ben ben ik erg misselijk.
Ik heb dat aan me man voorgelegd dat ik dit niet meer aan kan en hij heeft je verteld als ik dit niet accepteert maar moest vertrekken naar me ouders,dat heb ik ook gedaan alleen ik weet nu niet of hij fout zit of ik HELP!!!!
Wel wreed dat je schoonvader is gebruikt net als een pingpongbal en uiteindelijk is gedumpt bij jou. Ten eerste zit je schoonfamilie heel erg fout. Je moet ook snappen dat je man misschien een beetje door de war is, want het is jullie huis waar je schoonvader ter plekke is gedumpt en dat hij daarom zo reageerde. Ik snap dat het veel zorgen zijn maar denk ook alsjeblieft aan de oude man, hij kan nergens naar toe.

Ik zou wel overleggen met mijn man dat we de verzorging van zijn vader gewoon verdelen. Ik weet niet welke ziekte je hebt dus ik weet ook niet waarmee ik rekening moet houden in mijn verhaal.

13-01-2013, 02:49

Citaat door nope:
Je moet voor die vader zorgen en spreekt to hem met vriendelijke woorden ook al is hij soms brutaal of vervelend hoe zou jij je voelen over 5jaar als niemand je wilt helpen?Er zit een grote beloning in ondanks het feit dat jij het nu moeilijk hebt met je zwangerschap en vind het schandalig dat zijn eigen kinderen hem niet eens willen helpen
Ze heeft het niet alleen maar moeilijk met haar zwangerschap,maar ze heeft ook nog eens een ziekte erbovenop dus het ligt best wel ingewikkeld plus een kind.

13-01-2013, 02:53


Het is moeilijk te zeggen wie hier fout is want het is en blijft zijn vader en jij bent natuurlijk ook zwanger en ziek en daarbij nog een kleine en je huishouden dus ook begrijpelijk dat dit te zwaar is. Alleen is het nu niet belangrijk wie wel of niet fout is! Ik denk maar ik zeg ik denk want zou niet weten wat ik zou doen omdat ik niet in je schoenen sta, dat je beter terug keert naar je huis, je man niets kwalijks nemen want het is blijft zijn vader. Hij is ook niet tevreden dat niemand voor hem wil zorgen en gelukkig wil hij dit doen. Jullie hebben elkaar nu het hardst nodig dus ik zou terug gaan en een gesprek met hem voeren dat dit gewoon te zwaar is dat je dit wil doen maar misschien hulp kan krijgen zodat het voor jou ook draaglijk wordt? Een zieke verzorgen is niet niets! En meid alles wat je doet voor je schoonvader weet dat Allah swt je hiervor zal belonen. Als je echt wil zal je de kracht vinden om dit te doorstaan, zal niet makkelijk zijn maar ik weet zeker dat je later geen spijt zult krijgen dat je dit gedaan hebt integendeel, je schoonvader zal je echt dankbaar zijn.

13-01-2013, 02:57
moeilijke en zware situatie lijkt mij.

verschrikkelijk dat geen zoon of dochter voor zijn vader wil zorgen behalve jou man dan.
echt triest

13-01-2013, 02:58

Citaat door nope:
Je moet voor die vader zorgen en spreekt to hem met vriendelijke woorden ook al is hij soms brutaal of vervelend hoe zou jij je voelen over 5jaar als niemand je wilt helpen?Er zit een grote beloning in ondanks het feit dat jij het nu moeilijk hebt met je zwangerschap en vind het schandalig dat zijn eigen kinderen hem niet eens willen helpen
mijn schoonvader is behoorlijk op leeftijd hij is altijd bij ons gedumpt en ik zorgde voor hem mijn man gaat naar ze werk en komt thuis ben ik bekaf.
Het is heel zielig voor me schoonvader maar hij vraagt veel energie naast me zwangerschap ben ik ziek ik wil liever niets kwijt over me ziekte. Mijn kind heeft mij ook nodig en doet me nog meer pijn als ik zie dat ze vrouw en ze andere kinderen lekker lol hebben en ik daar jankend op de bank zit zou jij dat je dochter later wensen als zij in zo een situatie zit??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30