Bekijk volle/desktop versie : kaaspopcorn



Pagina's : [1] 2 3

12-01-2013, 10:30
Wie weet waar ze dat verkopen, ik heb dat ooit een keer ergens in een bioscoop gegeten jaren terug
zo en gisteren zag ik dat weer op van die amerikaanse series die hebben alijd zo 1 mega kom
met cheese popcorn....kreeg er spontaan zin in, heb hier in de supermarkt weleens gekeken maar waloe...
maar wie weet, iemand van hier mischien?? anybody...somebody...

12-01-2013, 11:02


Soooo meid ik ben daar echt verslaafd aan. Ik heb het vorige week nog gekocht op Schiphol bij food village. Kost 6 euro en dan heb je 3 zakken.

12-01-2013, 11:05

Citaat door hayatje:
Soooo meid ik ben daar echt verslaafd aan. Ik heb het vorige week nog gekocht op Schiphol bij food village. Kost 6 euro en dan heb je 3 zakken. Je
volgens mij heel verslavend ja.. jammer maar niet bij mij bepaald om de hoek 120km verderop, ga ff googlen food village mischien iser wel vestiging ergens in de buurt

12-01-2013, 11:15

Citaat door vaseline00:
volgens mij heel verslavend ja.. jammer maar niet bij mij bepaald om de hoek 120km verderop, ga ff googlen food village mischien iser wel vestiging ergens in de buurt
Hoop dat je wat kunt vinden. Heb weer een zak nodig. Dinsdagavond heb ik namelijk een heel zak in me uppie opgegeten:-)

12-01-2013, 11:15


Ik weet wel dat de Turk (tenminste die hier bij ons) verschillende smaken popcorn verkoopt. Had een keer chocolade-smaak gehaald, ging echt over mijn nek!
Volgens mij moeten ze dan ook kaas hebben.

12-01-2013, 11:24

Citaat door Rifia_82:
Ik weet wel dat de Turk (tenminste die hier bij ons) verschillende smaken popcorn verkoopt. Had een keer chocolade-smaak gehaald, ging echt over mijn nek!
Volgens mij moeten ze dan ook kaas hebben.


Ja, ze hebben ook kaas. Ze hebben egt gekke smaken. De meesten niet te vreten.

12-01-2013, 11:31
Dames die bij de turk heb ik al geprobeerd, die is echt niet lekker! :-(

12-01-2013, 11:41
Ik heb het zelf alleen 1x in duitsland gegeten, het was echt zooooo lekker, maar in Nederland kan ik ze ook niet vinden!

Upieeeee

12-01-2013, 11:44
Hier een kenner, die van de Turk smaken indd nergens naar.
Ik heb laatst 3 soortgelijke zakjes van Jumbo gehaald, american cheese microwave popcorn.
HEEEERLIJK.
Ooit werden ze gewoon in alle supermarkten verkocht in zakken, die waren ook zoo lekker maar dan heb ik het zeker over 10 jaar geleden (popcorn met kaas van Smiths).

12-01-2013, 12:07

Citaat door Ni3matoen:
Hier een kenner, die van de Turk smaken indd nergens naar.
Ik heb laatst 3 soortgelijke zakjes van Jumbo gehaald, american cheese microwave popcorn.
HEEEERLIJK.
Ooit werden ze gewoon in alle supermarkten verkocht in zakken, die waren ook zoo lekker maar dan heb ik het zeker over 10 jaar geleden (popcorn met kaas van Smiths).
Soo meid die zak van smiths was gewoon verrukelijk. Daar was ik echt verslaafd aan. Begrijp niet waarom ze ze uit de schrappen hebben gehaald!. Maar heb jij dus die amerikaanse magnetron kaaspopcorn hier gewoon bij de Jumbo gehaald?? Want ik ben t nog nooit tegen gekomen in de schrappen:-(

12-01-2013, 12:07
http://www.usfoodz.nl

http://www.usfoodz.nl/orville-redenbacher-s-pop-up-bowl-cheddar-cheese-popcorn

12-01-2013, 12:14

Citaat door hayatje:
Soo meid die zak van smiths was gewoon verrukelijk. Daar was ik echt verslaafd aan. Begrijp niet waarom ze ze uit de schrappen hebben gehaald!. Maar heb jij dus die amerikaanse magnetron kaaspopcorn hier gewoon bij de Jumbo gehaald?? Want ik ben t nog nooit tegen gekomen in de schrappen:-(
Ja, ik snap het ook niet, vond het zoooo heerlijk haha.
Jaaaa, als je naar een jumbo-xl gaat moet je deze zakjes tegenkomen, redelijk prijzig (3 nogwat) maar ik heb t er voor over haha.

12-01-2013, 12:16



Citaat door Ni3matoen:
Ja, ik snap het ook niet, vond het zoooo heerlijk haha.
Jaaaa, als je naar een jumbo-xl gaat moet je deze zakjes tegenkomen, redelijk prijzig (3 nogwat) maar ik heb t er voor over haha.
Nou als t 3 euro is dan haal ik alles wat ze daar hebben. Ik heb t vorige week op schiphol gekocht voor 6 euro:-(

12-01-2013, 12:17
Ze liggen trouwens bij oriëntaalse producten, bij de Amerikaanse producten.

12-01-2013, 12:59

Citaat door Ni3matoen:
Ze liggen trouwens bij oriëntaalse producten, bij de Amerikaanse producten.
Waar is dat?

Pagina's : [1] 2 3