Bekijk volle/desktop versie : Moge Allah onze broeder Badr Hari inShaAllah leiden. ( video )



Pagina's : [1] 2 3

12-01-2013, 09:58
Hij gaat te ver man zo zie je maar wat dunya/geld en thaiboxen ( harram ) met dit soort mensen doet pffff
[video=youtube;6I3szC43N4w]http://www.youtube.com/watch?v=6I3szC43N4w[/video]

12-01-2013, 10:45


Die Estelle is niet lelijk ofzo

12-01-2013, 13:01

Citaat door Tranquilo_:
Die Estelle is niet lelijk ofzo
Dus?

12-01-2013, 13:26
wat een milf die estelle tering

12-01-2013, 13:39


1. Je laat ons na muziek luisteren
2. Je laat ons kijken na estelle
3. Je laat de slechte kanten van hem zien

En ik kan verder gaan. Sluit je topic en doe dua.. want hier schiet je niks mee op

12-01-2013, 13:42
Ik geloof echt als badr de discipline die de islam met zich mee brengt zich eigen had gemaakt, had hij alles gewonnen wat er te winnen valt. Helaas komen de problemen van het uitgaan en het door trappen etc etc.

12-01-2013, 14:24
Amien, hij hoort juist een groot voorbeeld te zijn voor wij marokkanen. En dat is hij ook maar helaas negatief.

12-01-2013, 14:45
Laat Badr lekker zijn leventje leiden. Als jullie zoveel roem en geld zouden hebben dan deden jullie precies hetzelfde. Het zijn de skeere gasten die hier lopen te haten.

12-01-2013, 14:54
Badr Hari zal zichzelf op een dag tegenkomen.

12-01-2013, 15:52

Citaat door yougivemefever:
Laat Badr lekker zijn leventje leiden. Als jullie zoveel roem en geld zouden hebben dan deden jullie precies hetzelfde. Het zijn de skeere gasten die hier lopen te haten.
Als is onzin net als jou reactie

12-01-2013, 17:34

Citaat door Zero1O:
Amien, hij hoort juist een groot voorbeeld te zijn voor wij moslims. En dat is hij ook maar helaas negatief.
3la onzin. wrm moet hij juist een groot voorbeeld zijn voor moslims?

en spreek voor jezelf.. dat is hij niet (ook niet negatief).

12-01-2013, 17:54

Citaat door Gizoh18:
3la onzin. wrm moet hij juist een groot voorbeeld zijn voor moslims?

en spreek voor jezelf.. dat is hij niet (ook niet negatief).
Onzin?

Badr hari bereikt mensen die wij niet kunnen bereiken, hij kan gebruik maken van alle aandacht die op hem is gericht om de islam te vertegenwoordigen. Hij is een voorbeeld voor vele jongeren onder ons, als hij de soennah had gevolgd.. Geloof me of geloof me niet er zouden vele zijn bekeerd, we zouden minder in het negatieve nieuws komen. Veel mensen kijken naar Badr hari, maar wat hoor je? Hij slaat mensen in elkaar, hij heeft weer een andere vriendin of iets dergelijks. Heeft dat dan geen negatieve invloed op onze moslims? Is dat de wijze waarop wij als moslims onzelf horen te vertegenwoordigen?

12-01-2013, 18:02



Citaat door Zero1O:
Onzin?

Badr hari bereikt mensen die wij niet kunnen bereiken, hij kan gebruik maken van alle aandacht die op hem is gericht om de islam te vertegenwoordigen. Hij is een voorbeeld voor vele jongeren onder ons, als hij de soennah had gevolgd.. Geloof me of geloof me niet er zouden vele zijn bekeerd. Veel mensen kijken naar Badr hari, maar wat hoor je? Hij slaat mensen in elkaar, hij heeft weer een andere vriendin of iets dergelijks. Heeft dat dan geen negatieve invloed op onze moslims? Is dat de wijze waarop wij als moslims onzelf horen te vertegenwoordigen?
hahah wat zeg jij man. jij bent helemaal van het padje af ofwat?
een moslim hoort sowieso niet te vechten in een ring. hij slaat mensen kapot voor zijn werk .
badr die mensen bekeert
nee het heeft geen negatieve invloed op moslims.. ik heb de media/mensen/ofwatdanook badr nooit met islam zien associeren.
wie zegt uberhaupt dat hij wel moslim is?

doe normaal en pas op naar wie je opkijkt. kindjes en hun rolmodellen

12-01-2013, 18:11

Citaat door Gizoh18:
hahah wat zeg jij man. jij bent helemaal van het padje af ofwat?
een moslim hoort sowieso niet te vechten in een ring. hij slaat mensen kapot voor zijn werk .
badr die mensen bekeert
nee het heeft geen negatieve invloed op moslims.. ik heb de media/mensen/ofwatdanook badr nooit met islam zien associeren.
wie zegt uberhaupt dat hij wel moslim is?

doe normaal en pas op naar wie je opkijkt. kindjes en hun rolmodellen
Wie zegt dat ik naar 'm opkijk? totaal niet! Maar de meeste jongeren wel.
Ik begrijp jou wel dat je zegt dat hij geen moslim is, als je het zo bekijkt dan zijn vele maar dan ook heel veel marokkanen geen moslims en dat is eigenlijk triest om te zien. Als hij de soennah had gevolgd met uitzondering van het boksen, hij niet in het 'slechte' nieuws zou komen, en hij door vele zou worden gewaardeerd. ik zeg het trouwens ook verkeerd, hij heeft geen slecht invloed op moslims maar op wij marokkanen. mee eens?

12-01-2013, 18:17

Citaat door Zero1O:
Wie zegt dat ik naar 'm opkijk? totaal niet! Maar de meeste jongeren wel.
Ik begrijp jou wel dat je zegt dat hij geen moslim is, als je het zo bekijkt dan zijn vele maar dan ook heel veel marokkanen geen moslims en dat is eigenlijk triest om te zien. Als hij de soennah had gevolgd met uitzondering van het boksen, hij niet in het 'slechte' nieuws zou komen, en hij door vele zou worden gewaardeerd. ik zeg het trouwens ook verkeerd, hij heeft geen slecht invloed op moslims maar op wij marokkanen. mee eens?
je kijkt op naar zn prestaties dan.. dat blijkt uit je reactie.
ik heb niet gezegd dat hij geen moslim is. zou niet durven. en ik begrijp niet dat jij dat zou begrijpen .

tis maar wat je 'slecht' noemt. want voor zover ik weet is hij alleen maar in het slechte nieuws tevoorschijn gekomen. ik snap nog steeds niet waaorm je de link legde tussen badr en een voorbeeld voor moslims .
nee ook niet eens.. en ook al was het zo dan zou het mij niet boeien.

Pagina's : [1] 2 3