Bekijk volle/desktop versie : Liefde voor onze Liefdevolle moeders



11-01-2013, 21:07
Salaam alaikom,

Om maar met de deur in huis te vallen wil ik niets anders horen dan moederliefde.


Shoot.

11-01-2013, 21:12

[COLOR="#008000"]Om maar het ijs te breken.

Mijn moeder is mijn alles. Al had zij alleen het beste voor mij voor (toen). Ik had soms weleens confilicten met haar. Maar dat waren alleen maar goede bedoelingen. Ik houd van mijn moeder. Niemand die daar tussen kan staan. Zij is mijn Corazon. Mijn hart. Zij en mijn vader hebben mij gemaakt met behulp van Allah. Wij horen onze moeders op onze schouders te dragen. De voeten te kussen van onze moeders.

Yemma, ik hou van je. Zoals ik elke dag tegen je zeg door de telefoon. Al zie ik je niet elke dag maar ik spreek je wel elke dag (en 3x per dag). Maar dat lijkt niet genoeg. Yemma ino ik hou zoveel van jou dat ik mij geen leven zonder jou kan voorstellen. Soms lijkt houden van niet genoeg ...


Shem our ino, hayat ino...

Ik hoop dat je dat elke dag beseft wanneer ik je bel. Hoe vaak ik het ook zeg ... Ik hoop dat je het beseft. Ik laat je nooit in de steek. Al heb ik een leven opgebouwd met een liefdevolle echtgenoot en onze zoon. Jij maakt daar deel uit. Want zonder jou zou dit nooit kunnen bestaan.

Yemma, Allerliefse moeder van mij,

Jij en mijn vader zijn de reden dat ik besta. Jullie zijn mijn hormonie.

Ik houd van jou yemma. Ik wil mijn hart geven voor jou. Zolang jij maar gelukkig zal leven. Maar yemma ?! wat is gelukkig?

Jij hebt mij ooit geleerd dat als je niet meer zonder je liefdevolle mensen om je heen kunt leven niet meer normaal kunt leven. En als je ze in je leven nodig hebt dan ben je gelukkig (algemeen).

En ja yemma, ik kan niet meer zonder jou, zonder mijn familie, zonder mijn man en schoonfamilie. Je hebt gelijk.


Yemma our ino, them atham inoe, hayat ino.

11-01-2013, 21:40
Yema inoe!!

11-01-2013, 21:44

Citaat door aker3ie_23:
Yema inoe!!
Onze moeders zijn onze harten.


Vergeet je afdruk niet om je moeders voorhoofd elke keer als je haar begroet.