Bekijk volle/desktop versie : Dringend: Wann beginnen met palmpollen?



10-01-2013, 21:25
Salaam

Ik wil graag beginnen met palmpollen innemen. Maar wanneer moet ik ermee beginnen
Sommigen zeggen vanaf je menstruatie en anderen zeggen na je menstruatie

Welke is juist? Tis dringend want heb net mijn menstruatie en wil er dan mee beginnen als het vanaf menstruatie is

Ik stel jullie antw echt op prijs!

11-01-2013, 21:50


als ik op de doos lees staat er wel dat het twee maal per dag moet worden gebruikt
en er staat niet in of dat de man dat ook moet innemen
ben er al mee begonnen, wat kan een week nou uitmaken. mijn man neemt het dan ook in

11-01-2013, 23:19

Citaat door Moslima:
Salaam

Ik wil graag beginnen met palmpollen innemen. Maar wanneer moet ik ermee beginnen
Sommigen zeggen vanaf je menstruatie en anderen zeggen na je menstruatie

Welke is juist? Tis dringend want heb net mijn menstruatie en wil er dan mee beginnen als het vanaf menstruatie is

Ik stel jullie antw echt op prijs!
wa alaykoem asalaam,

ik was er de eerste dag na mijn menstruatie mee begonnen samen met mijn man omdat ik de pollen toen pas had ontvangen. Die maand zwanger geworden elhamdoellillah. Weet niet of dat de sabab was, Allahoe a3lem.

Moge Allah alle moe a7iddien vrome kinderen schenken!

11-01-2013, 23:48
Wat zijn palmpollen?

12-01-2013, 11:34


palmpollen is stuifmeel van palmbomen

Het is in de Arabische wereld al jaren bekent dat het de vertiliteit een flinke duw in de goede richting geeft.

De profeet (vzm) heeft gezecht dat de palm pollen heel goed geschikt zijn voor de bevordering van de vertiliteit zowel bij de man als bij de vrouw.

Voor de man zijn de pollen zeer goed voor een snellere voortbeweging van de zaadcellen. En voor een sterkere zaadlozing.

Voor de vrouw zijn de pollen weer zeer goed om een regelmatige cyclus te krijgen,
-De baarmoeder goed schoon te maken na de mensruatie,
-Om een goede ovulatie op gang te brengen,
-Om een rijp eitje te bekrijgen,
-enz, enz....

12-01-2013, 11:39

Citaat door Mimietjeuh:
wa alaykoem asalaam,

ik was er de eerste dag na mijn menstruatie mee begonnen samen met mijn man omdat ik de pollen toen pas had ontvangen. Die maand zwanger geworden elhamdoellillah. Weet niet of dat de sabab was, Allahoe a3lem.

Moge Allah alle moe a7iddien vrome kinderen schenken!
Amien schattie! dat geeft me echt moed.
nam je het dan 2x per dag in of enkels 's morgens een theelepel x

16-01-2013, 09:30
Dames, waar kan je die palm pollen kopen??

02-02-2013, 09:24
soub7ana Allaah het blijft onduidelijk, als de mensen die het gebruikt hebben nou precies vertellen van hoe en wat, dan komen we misschien ergens voor of na je menstruatie? hoelang innemen( 1 week)? ochtend of avond?


wa jazakoumo Allaaho gairan

06-02-2014, 13:03
palmpollen had ik zelf bestel via islaam-azaar of op facebook de pagina fitrah shop. Daar werd me uitgelegd dag van rijnheid na nod dus innemen tot 14 dagen ongeveer en ermee stoppen max 3 maanden moet je innemen dan rustpauze