Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk De Khaleeji Hoofddoek Haram?



10-01-2013, 19:42
Klopt het dat de Khaleeji hoofddoek haram is?

Zoiets las ik namelijk net, maar het was zoiets van ''volgens mij''

Allaah oe halem

10-01-2013, 20:22


Jaa dat mag niet

10-01-2013, 20:24
En hoe ziet zo n hoofddoek er uit?

10-01-2013, 20:29

Citaat door plattepiva:
En hoe ziet zo n hoofddoek er uit?
Ik kon geen duidelijk plaatje vinden..

Maar dit is de khaleeji hijab

Met een bolle achterkant, ook wel kamelenbult genoemt
[video=youtube;Twh8zyTVC9o]http://www.youtube.com/watch?v=Twh8zyTVC9o[/video]

10-01-2013, 21:31


Dat noemt men bedrog. Het lijkt alsof je superveel haar hebt, terwijl dat niet zo is.


“Twee soorten mensen zijn er onder de bewoners van de Hel. (De eerste soort zijn) degenen die zwepen bezitten zoals de staart van een os en er de mensen mee slaan. (De tweede soort) zijn de vrouwen die naakt zijn ondanks dat ze gekleed zijn, die verleid zijn (naar de verkeerde weg) en die anderen verleiden met hun haar hoog als een bult. Deze vrouwen zullen het Paradijs niet binnengaan en zij zullen de geur van het Paradijs niet ruiken, hoewel deze geur geroken kan worden van zo’n en zo’n afstand (van grote afstand).”

Deze hadith is overgeleverd van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) door Abu Huraira (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith staat vermeld in Muslim.

10-01-2013, 21:37

Citaat door Verhalenster:
Dat noemt men bedrog. Het lijkt alsof je superveel haar hebt, terwijl dat niet zo is.


“Twee soorten mensen zijn er onder de bewoners van de Hel. (De eerste soort zijn) degenen die zwepen bezitten zoals de staart van een os en er de mensen mee slaan. (De tweede soort) zijn de vrouwen die naakt zijn ondanks dat ze gekleed zijn, die verleid zijn (naar de verkeerde weg) en die anderen verleiden met hun haar hoog als een bult. Deze vrouwen zullen het Paradijs niet binnengaan en zij zullen de geur van het Paradijs niet ruiken, hoewel deze geur geroken kan worden van zo’n en zo’n afstand (van grote afstand).”

Deze hadith is overgeleverd van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) door Abu Huraira (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith staat vermeld in Muslim.
Barak Allah oe fiek voor het plaatsen lieve zuster...

Ik had juist gelezen dat het haram zou zn omdat het verleidelijk is voor mannen..
Niet over dat het bedrog was..

Allah oe halem!